abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:24:33 #201
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92501054
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:31 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Met of zonder context is het een belachelijke discussie, die bovendien erg dicht tegen 'slut shaming' aanschuurt. Als Jack als wat los en vast zit wil nemen of de Doctor een 'dansje' doet met Madame de Pompadour vinden we het allemaal prima, maar god forbid dat een jonge vrouw eens wat benen laat zien zeg.
Context is juist alles, je kunt b.v. een Shameless toch niet gaan vergelijken met een dr.who?

Overigens heb ik nooit de dr. of Jack ( die van Torchwood is met Torchwood karakter, heel anders ( volw. ) dan dr.Who karakters ) met netshirt en strakke show it all jeans zien lopen met bijpassend geschreven karakter.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:25:18 #202
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92501085
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 06:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Time travel doe je inderdaad normaliter in een spijkerbroek.
Kruistocht in spijkerbroek. *O*
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin dinsdag 8 februari 2011 @ 19:52:36 #203
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92515783
De Grote Doctor Who & Torchwood Trivia Quiz

Okay, let's get going! Het idee is heel simpel: ik gooi af en toe een paar vragen neer en jij bedenkt wat het antwoord is. Een zoekmachine gebruiken is niet 'toegestaan', maar niemand die het ziet als je dat toch doet. Het gaat gewoon om de lol en de eer. Je krijgt niks, behalve een punt per vraag, tenzij anders vermeld.

We beginnen makkelijk:

1. Hoe heet het schip in The Girl in the Fireplace?

2. Welk Torchwood-lid heeft nooit de Doctor ontmoet of heeft nooit met de Doctor in contact gestaan?
(hierbij tellen alleen de vaste castleden uit de eerste drie seizoenen mee)

3. Waar zijn de muren van goud gemaakt?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92518279
Ik ben duidelijk geen Whovian ;( maar gewoon een liefhebber van de serie. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:58:58 #205
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_92519571
Ik denk dat ik 2 wel weet. Ben haar naam even kwijt, maar degene die doodging in de eerste aflevering. Of telt die niet als vaste cast? Anders is het Owen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:10:46 #206
47102 Elvi
miemkwien
pi_92520197
Geeeen idee...

1: Titanic ( heb later ge-googled dus ik weet t echte antwoord wel maar dit was mn eerste ingeving. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer :') )
2: Ik dacht ook Owen.
3: Bibliotheek?
pi_92520822
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef Breuls het volgende:
1. Hoe heet het schip in The Girl in the Fireplace?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De anderen weet ik niet, kijk geen Torchwood en de muren van goud zeggen me niks. :s
pi_92520892
(ik faal in editen)
pi_92520908
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Elvi het volgende:
Geeeen idee...

1: Titanic ( heb later ge-googled dus ik weet t echte antwoord wel maar dit was mn eerste ingeving. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer :') )
2: Ik dacht ook Owen.
3: Bibliotheek?
1. is :N dus...dat was de kerstaflevering van 2007 met Kylie Minoque. :P Ja, die weet ik toevallig wel precies uit mijn hoofd maar het kan ook zijn dat dat komt omdat ik eergisteren die aflevering nog heb bekeken. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_92520913
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:50:56 #211
47102 Elvi
miemkwien
pi_92522382
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef trovey het volgende:

[..]

1. is :N dus...dat was de kerstaflevering van 2007 met Kylie Minoque. :P Ja, die weet ik toevallig wel precies uit mijn hoofd maar het kan ook zijn dat dat komt omdat ik eergisteren die aflevering nog heb bekeken. :+
Ja ik wist dat de Titanic van de kerstaflevering was maar het was het enige schip wat ik me kon herrineren :P
  Admin dinsdag 8 februari 2011 @ 21:59:11 #212
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92522863
Ik laat de vragen nog even wat langer open, maar het is niet Titanic en niet Suzie Costello. Dat zeg ik alvast wel. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92528044
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef Breuls het volgende:
[info]De Grote Doctor Who & Torchwood Trivia Quiz[/info]

Okay, let's get going! Het idee is heel simpel: ik gooi af en toe een paar vragen neer en jij bedenkt wat het antwoord is. Een zoekmachine gebruiken is niet 'toegestaan', maar niemand die het ziet als je dat toch doet. Het gaat gewoon om de lol en de eer. Je krijgt niks, behalve een punt per vraag, tenzij anders vermeld.

We beginnen makkelijk:

1. Hoe heet het schip in The Girl in the Fireplace?

2. Welk Torchwood-lid heeft nooit de Doctor ontmoet of heeft nooit met de Doctor in contact gestaan?
(hierbij tellen alleen de vaste castleden uit de eerste drie seizoenen mee)

3. Waar zijn de muren van goud gemaakt?
Ik weet alleen de eerste. Dat schip was vernoemd naar mevrouw Pompadour. Of hoe je het ook spelt. Ze moesten haar hebben voor onderdelen omdat het schip naar haar heette. Zoiets was het toch?
pi_92542248
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Kun je uitleggen waarom dat 'gewoon onzinnig' is? Ik vind het niet onzinniger dan alle andere 21e eeuwse kleding die we bij companions gezien hebben.
jij beweert dus dat kleding gewoon kleding is en dat er dus geen verschil is tussen de ene broek en de andere en de ene trui en de andere...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_92543477
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij beweert dus dat kleding gewoon kleding is en dat er dus geen verschil is tussen de ene broek en de andere en de ene trui en de andere...
Nee, niet alle kleding is gewoon kleding en dat zeg ik ook niet.

Amy kleedt zich mijns insziens heel normaal voor een vrouw van begin twintig; niet overdreven sexy, maar ook niet als een non. Net zoals de andere companions die we tot nu toe gezien hebben (sinds 2005 dan) zich heel normaal kleden voor hun leeftijd/sociale klasse/etc. Ik vind het raar dat men zo over Amy's kledingkeuze valt en zelfs beweert dat die niet passend zou zijn voor tijdreizen, terwijl de andere companions (een enkele uitzonderlijke aflevering daargelaten) meestal ook vrolijk in 21ste eeuwse kleding rondbanjeren in alle mogelijke tijdperken. Amy's rokjes vallen daarbij niet uit de toon. Dát is wat ik zeg.
pi_92547446
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:35 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Nee, niet alle kleding is gewoon kleding en dat zeg ik ook niet.

Amy kleedt zich mijns insziens heel normaal voor een vrouw van begin twintig;

niet overdreven sexy, maar ook niet als een non. Net zoals de andere companions die we tot nu toe gezien hebben (sinds 2005 dan) zich heel normaal kleden voor hun leeftijd/sociale klasse/etc. Ik vind het raar dat men zo over Amy's kledingkeuze valt en zelfs beweert dat die niet passend zou zijn voor tijdreizen, terwijl de andere companions (een enkele uitzonderlijke aflevering daargelaten) meestal ook vrolijk in 21ste eeuwse kleding rondbanjeren in alle mogelijke tijdperken. Amy's rokjes vallen daarbij niet uit de toon. Dát is wat ik zeg.
http://amypondoutfits.blo(...)cent-and-doctor.html

als ik dit zo bekijk, bestaat haar hele garderobe uit mini rokjes en mini broekjes, per definitie zijn mini rokjes en broekjes sexy en als je (bijna? ) elke aflevering van een seizoen, met die dingen rondloopt zit je wmb echt wel in het vakje "overdreven" sexy

dat het niet passend is met tijdreizen, komt doordat je als companion van de doctor regelmatig voor je leven moet rennen, ff struikelen en dan is het dag panty! of je wordt de grond in getrokken, dan loop je de risico dat je aarde in je ondergoed krijgt, of je moet door een oude grot onder de grond banjeren, KOUD! de verwarming van de Tardis kan soms kuren vertonen, FREEZING! dat wordt bedoeld met niet praktisch en onzinnig om niet iets beters aan te trekken, wat dat betreft is een spijkerbroek uiteraard baas, bescherming tegen weer en wind ;)

het is toch triest dat wij het moeten hebben over de kledinglijn van een companion van de doctor, het is toch triest, dat er ik weet niet hoeveel blogs zijn over die kleding lijn, dat er mensen zijn die fan zijn van de amy pond kledingsmaak, dat de doctor zo diep moest zinken...

maarja de makers hebben bewust gekozen om de serie te richten op een jonger publiek door haar te casten en die karen gillian zoveel invloed te geven op de kleding van amy pond en dan ook nog eens die kissogram outfit weer terug te laten komen in de christmas special, give me break...

hoe dan ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin woensdag 9 februari 2011 @ 16:27:11 #217
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92550565
Oh, we kunnen natuurlijk best gaan speculeren wat de "game-changing cliffhanger" voor de zomerbreak wordt. Dat kan het einde van Amy en/of Rory zijn, of doodleuk een regeneration (want ik heb het gevoel dat Smith iemand is die er relatief snel mee kapt). Of iets totaal anders.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 9 februari 2011 @ 16:59:16 #218
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_92551983
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 16:27 schreef Breuls het volgende:
Oh, we kunnen natuurlijk best gaan speculeren wat de "game-changing cliffhanger" voor de zomerbreak wordt. Dat kan het einde van Amy en/of Rory zijn, of doodleuk een regeneration (want ik heb het gevoel dat Smith iemand is die er relatief snel mee kapt). Of iets totaal anders.
Lijkt me een stuk geiniger om te volgen dan de discussie wel te sexy / niet te sexy / nee toch te sexy / hou op niet te sexy imo ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_92552418
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

http://amypondoutfits.blo(...)cent-and-doctor.html

als ik dit zo bekijk, bestaat haar hele garderobe uit mini rokjes en mini broekjes, per definitie zijn mini rokjes en broekjes sexy en als je (bijna? ) elke aflevering van een seizoen, met die dingen rondloopt zit je wmb echt wel in het vakje "overdreven" sexy

dat het niet passend is met tijdreizen, komt doordat je als companion van de doctor regelmatig voor je leven moet rennen, ff struikelen en dan is het dag panty! of je wordt de grond in getrokken, dan loop je de risico dat je aarde in je ondergoed krijgt, of je moet door een oude grot onder de grond banjeren, KOUD! de verwarming van de Tardis kan soms kuren vertonen, FREEZING! dat wordt bedoeld met niet praktisch en onzinnig om niet iets beters aan te trekken, wat dat betreft is een spijkerbroek uiteraard baas, bescherming tegen weer en wind ;)

het is toch triest dat wij het moeten hebben over de kledinglijn van een companion van de doctor, het is toch triest, dat er ik weet niet hoeveel blogs zijn over die kleding lijn, dat er mensen zijn die fan zijn van de amy pond kledingsmaak, dat de doctor zo diep moest zinken...

maarja de makers hebben bewust gekozen om de serie te richten op een jonger publiek door haar te casten en die karen gillian zoveel invloed te geven op de kleding van amy pond en dan ook nog eens die kissogram outfit weer terug te laten komen in de christmas special, give me break...

hoe dan ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een blog over de kleding :') , sommige mensen vervelen zich echt. }:| :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin woensdag 9 februari 2011 @ 17:49:07 #220
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92553987
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 16:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Lijkt me een stuk geiniger om te volgen dan de discussie wel te sexy / niet te sexy / nee toch te sexy / hou op niet te sexy imo ...
Mij ook, ja. :)
En de startdatum, die zou toch wel binnen nu en anderhalve maand bekend moeten worden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 9 februari 2011 @ 17:51:27 #221
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92554079
De Grote Quiz!

Okay, de eerste drie vragen van de quiz:

1. Hoe heet het schip in The Girl in the Fireplace?
SS Madame de Pompadour

2. Welk Torchwood-lid heeft nooit de Doctor ontmoet of heeft nooit met de Doctor in contact gestaan?
(hierbij tellen alleen de vaste castleden uit de eerste drie seizoenen mee)
Owen Harper.

3. Waar zijn de muren van goud gemaakt?
Floor 500 (uit The Long Game)

Geen enkel antwoord is compleet gegeven (ik heb niemand 'SS' of 'Harper' zien zeggen, volgens mij) en niemand had Floor 500, al heb ik wel 1x de naam van de aflevering langs zien komen.

De volgende drie:

4. Waarom is Jamie niet Nancy's broertje?

5. Wat gaat er vooraf aan "yes, we know who you are"?

6. Hoe heet het oude, vervallen huis waar Sally Sparrow de Weeping Angels ontmoet?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92554861
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:14:34 #223
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_92554967
Breuls
Ik heb ook een raadseltje, in welke TV serie speelt Dr Who een belangrijke rol, maar het is niet Torchwood of Sarah Jane adventures.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:37:06 #224
13250 Lod
Sapere aude!
pi_92555799
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Breuls
Ik heb ook een raadseltje, in welke TV serie speelt Dr Who een belangrijke rol, maar het is niet Torchwood of Sarah Jane adventures.
In Dr. Who natuurlijk :P
GNU Terry Pratchett
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:44:51 #225
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_92556164
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:11 schreef lunapuella het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[spoiler]5. I am harriet Jones, (former) prime minister ;)[/quote]

Die andere twee weet ik niet. Tenminste, nu ik je antwoord lees weet ik de eerste wel, maar dat huis niet.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')