Je houdt niet van voyeurs?quote:
Bins: "We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen"..quote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van Binsbergen, LUL!
Ik vind vooral dat stuk over Ajax en de Champions League zo grappig. En die hoer.
Jij komt trouwens toch ook naar de borrel 7-1 toch?quote:Op zondag 26 december 2010 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja en ik heb niet eens n kerstgevoel ofzo, wordt. Hier niet uitgebreid gevierd eigenlijk maar moest ff weg van huis maar dat heeft lang genoeg geduurd nu haha maar desondanks zou t leuk zijn mrt n leuke vent of n goede vriendin (die ik niet heb ofzo) te zijn vanavond, ouders als gezelschap is toch anders
Welke borrel van 7-1?quote:Op zondag 26 december 2010 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij komt trouwens toch ook naar de borrel 7-1 toch?
Ja, heb ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
welke borrel?quote:Op zondag 26 december 2010 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij komt trouwens toch ook naar de borrel 7-1 toch?
Ahaa...kan ik best in komen.quote:Op zondag 26 december 2010 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja toch wel vanwege kerst, ik ben normaal gesproken best dol op kerst.
Er zit een haar in mijn glas, de vloer is een tapijt van peuken,quote:Op zondag 26 december 2010 12:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bins: "We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen"..
Kamphuys: "Binsbergen, waar denk jij dat we geen gaan"?
"Ja, Athene.."
"Ja, en waarom?"
"......."
We gaan naar de halve finale Europacup luullll....afstandbediening ligt daar, NL 2...doeiiiiii"
quote:Op zondag 26 december 2010 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heb ikWel een slechte
Die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Wil of mag?quote:Op zondag 26 december 2010 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van een paar meiden
daar wil jij niet bij zijn
Vind ik ookquote:
Jurkjes.quote:Op zondag 26 december 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ookAan de voorkant zitten van die ruches en ik heb er een knalroze top onder voor wat meer kleur
Jaaaaaaaaa sgoeeddd luuuuull,, isssgoeddd.quote:Op zondag 26 december 2010 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zit een haar in mijn glas, de vloer is een tapijt van peuken,
Ik wou dat jij hier nu was om je stevig in je reet te neuken.
Dat stuk is ook hilarisch.
quote:Op zondag 26 december 2010 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heb ikWel een slechte
Das je zusje toch? Kan je een date regelen voor me met derSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn..... Mr. Desperate....quote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das je zusje toch? Kan je een date regelen voor me met der
Klopt en klopt.quote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa sgoeeddd luuuuull,, isssgoeddd.
Of als Kerst. een boek heeft geschreven, ook mooi.
De show was gewoon mooi, en bovendien heeft Kerstens (Herman Koch) ook een aantal leuke boeken geschreven.
Ja, ik heb er steeds meer, maar ze zijn zó ideaalquote:
Smooth, vriendquote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das je zusje toch? Kan je een date regelen voor me met der
Ik ben ook helemaal fan van minirokjes. die draag ik soms met legging en allstars met een leuk truitje erop, maar ik kan het ook netjes dragen met laarzen en een leuk topje.quote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb er steeds meer, maar ze zijn zó ideaalNetjes en casual tegelijk, heerlijk.
Kloptquote:Op zondag 26 december 2010 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal fan van minirokjes. die draag ik soms met legging en allstars met een leuk truitje erop, maar ik kan het ook netjes dragen met laarzen en een leuk topje.
Dan daarna. Je bent uitgenodigd voor een nieuwjaarsborrel dus.quote:Op zondag 26 december 2010 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan niet, moet werken tot 21.45
There is no such thing as te kort. Tenminste, niet snel voor mij.quote:Op zondag 26 december 2010 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptIk vind alleen de minirokjes die nu in de winkel hangen té kort vaak. Wel zonde.
Met my big ass en lelijke benen is dat er zeker welquote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
There is no such thing as te kort. Tenminste, niet snel voor mij.
Maar ik heb veel meer kont dan jij, dus voordat een rokje daarover valt, moet hij wel wat langer zijnquote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
There is no such thing as te kort. Tenminste, niet snel voor mij.
Dat is misschien dan wel zo ja.quote:Op zondag 26 december 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb veel meer kont dan jij, dus voordat een rokje daarover valt, moet hij wel wat langer zijn
Klopt..quote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt en klopt.
Jiskefet is gewoon lachen.
Ik vind vooral Jiskefet leuk, DC ook wel, maar ik heb daar lang niet alles van gezien.quote:Op zondag 26 december 2010 13:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klopt..
En klopt.
Debiteuren, crediteuren
Detailsquote:Op zondag 26 december 2010 13:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Smooth is my middle name
Eigenlijk is het soepel, maar zelfde beginletter en betekenis.
DC is ook Jiskefet.quote:Op zondag 26 december 2010 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind vooral Jiskefet leuk, DC ook wel, maar ik heb daar lang niet alles van gezien.
Hans Teeuwen als de sint.
Nee, DC is geen Jiskefet. Dat zijn dezelfde figuren, maar Jiskefet is het Lullo's concept.quote:Op zondag 26 december 2010 13:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
DC is ook Jiskefet.Dat valt onder een noemer
, want ook in D,C spelen dezelfde drie lullo's.
Jaaa,,,dat was een moooie. Haha
Details?..quote:
Volgens Wiki zijn Lullo's, D,C losse sketches onder de noemer Jiskefet. http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jiskefet?wasRedirected=truequote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, DC is geen Jiskefet. Dat zijn dezelfde figuren, maar Jiskefet is het Lullo's concept.
Ik doelde op die beginletter van je tweede naamquote:Op zondag 26 december 2010 13:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Details?..
Oke..
" A long time ago..in a galaxy, far...farrr away, there was a guy, a very smooth guy... "
Maak maar een grapje he...quote:Op zondag 26 december 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:
Mannen die beweren smooth te zijn, daar word ik altijd een beetje iebelig van.
Heb geen tweede naam.quote:Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde op die beginletter van je tweede naam
Nee. Lullo,'s is de naam voor die sketches. En de drie komieken/adresjes samen is gewoon jiskefet bij bijna alles wat ze samen doen.quote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, DC is geen Jiskefet. Dat zijn dezelfde figuren, maar Jiskefet is het Lullo's concept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |