zaterdag feestje gehad waar crypsis draaiden onderweg naar een huis van een maat van me liepen we stukje achter crypsis aan liepen toevalig zelfde kant op komen er opeens van die turken aan lopen tegen ons te schreeuwen van DAAR HEB JE ANGERFIST ik dacht echt wtfquote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef haakon het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Crypsis Angerfist is
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef haakon het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Crypsis Angerfist is
foeiquote:Op woensdag 29 december 2010 17:28 schreef mstx het volgende:
Hm ik heb deze gisteren pas ontdektvet nummer
![]()
die Da Syndrome met z'n stem (met die golfballen voor 4 euro) kan zo in Oh Oh Chersoquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens... Crypsis onderdeel van de Angerfist LIVE act (3 man) en draait solo hardcore onder Crucifier
Ja, dat zeg ik toch net, haakon, pannenkoek!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check, even mr sherlock uitgehangen. Maar als ik de foto's vergelijk, dan heeft angerfist een trouwring en Crypsis niet, dus het is niet waar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat Remco(MI) zegt, Angerfist is met 3man, pannenkoek.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:42 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch net, haakon, pannenkoek!
Hij heeft z'n koptelefoontje op en doet hem dan af. Wat hij vlak daarvoor doet zou invloed kunnen hebben gehad op het channel dat hij alleen op zijn koptelefoon hoorde, maar dat kunnen we niet controleren.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien een stomme vraag maar op 01:10 van dit filmpje
wordt er heftig aan de knoppen gedraait. Is dit nou pure show of is hij echt iets aan het doen? Ik vraag dat me altijd af.
Ik check t zo ffquote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef -Menn0- het volgende:
wordt er heftig aan de knoppen gedraait. Is dit nou pure show of is hij echt iets aan het doen? Ik vraag dat me altijd af.
Hij draait volgens mij helemaal niet, al die witte streepjes op de knoppen blijven op dezelfde plaats..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef -Menn0- het volgende:
O, ik dacht dat je die 'lompe draai' voor de kick in de muziek hoorde, maar dat zal dan wel standaard in het nummer zitten.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef ElDani het volgende:
Het hangt er puur vanaf wat ie ermee doet. Ik vind het wel grappig..
Als je goed kijkt staat die fader omhoog, dus hoor je het geluid in de "zaal" zeg maar. Als je kijkt draait ie zo miniem klein beetje aan de knopjes dat je er denk ik niet te veel van zal horen, maar als producer ken je je eigen plaat door en door en weet je vast wel hoe het allemaal hoort te klinken etcetera.
Overigens draait hij ook miniem aan knopjes van kanaal 1, die niet aan staat, maar misschien wel gebruikt word. Overigens, als hij er zo keihard aan draait vlak voordat de kick erin komt is het een kanaal wat je niet in de zaal hoort. Die is zeker show dus.
Die dalende toon zit inderdaad in het nummer zelf. (Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee)quote:Op woensdag 29 december 2010 21:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je die 'lompe draai' voor de kick in de muziek hoorde, maar dat zal dan wel standaard in het nummer zitten.
Ja ik zie nu ook dat ie aan een knopje van channel 1 draait, terwijl alleen channel 2 open staat.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef ElDani het volgende:
[..]
Die dalende toon zit inderdaad in het nummer zelf. (Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |