FI?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
Afgelopen 2 jaar geweest. Laatste keer viel me behoorlijk tegen, dus dit jaar maar wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
El_Matador ook ofzo, staan wel aantal namen in Fantasy Island: Winter Wonderland #1: Lekker op tijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
FI?![]()
Wie zijn daar allemaal aanwezig eigenlijk?
• NLS04
• T-killer
• Da_Ripper
• Haakon
• Huig?
• ..?
Kwam deze trouwes net op pf weer tegen:
weetjij seth of daar nog wat mee gaat gebeuren?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:51 schreef Beach het volgende:
Allerlaatste AVIO podcast [ afbeelding ]Wauw.. daar ben ik even stil vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In stilte vraag ik mij wel af wat er met de gabba-site is gebeurd.. Hij doettet niet, was al eerder gemeld dacht ik? Somebody help me pleaze?
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
van .com, .in makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wauw.. daar ben ik even stil van![]()
In stilte vraag ik mij wel af wat er met de gabba-site is gebeurd.. Hij doettet niet, was al eerder gemeld dacht ik? Somebody help me pleaze?
Thanks, ook aan Beach voor de PMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef robuust89 het volgende:
Mind.Illusion is een eindbaas, maar dat wist hij alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ken ik DJ Larry niet...maar die TLs zijn erg lekker...It starts with a shiver, an itch, a slow boil
of met 4usonly..quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wauw.. daar ben ik even stil van![]()
Toegevoegdquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de Facebook gebruikers hier...
http://www.facebook.com/Mind.Illusion
http://www.facebook.com/M(...)sion/118063401595151
dat mag je zeker!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:53 schreef RiKe het volgende:
Mag ik even melden dat The Machine een held is?
Elke release...[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef T-Force het volgende:
Do you want it? 'Cause I got it! The funky rhythm...UH UH
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:28 schreef Koepert het volgende:
K kwam trouwens dit tegen..
Dedicate to Hardstyle Special Early Editiondie had ik volgens mij wel ergens gezien, maar iets te snel weggeklikt dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ken ik DJ Larry niet...maar die TLs zijn erg lekker...want die tracklist is wel nice!
en de neef van DJ Harry...quote:(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik zal mijn hengel eens uitgooienquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:08 schreef NLS04 het volgende:
Kwam deze trouwes net op pf weer tegen:
weetjij seth of daar nog wat mee gaat gebeuren?
Nicequote:Op woensdag 29 december 2010 10:19 schreef Spaulding het volgende:
Blackbox
21:00 - 22:00 Pavelow
22:00 - 00:00 Q-dance Showcase
The Vision, Frequencerz, Waverider, NitrouZ
00:00 - 01:30 Noisecontrollers
01:30 - 02:30 Ivan Carsten & Stephanie
02:30 - 03:00 Psyko Punkz "Yearmix"
03:00 - 04:00 Wildstylez
04:00 - 05:00 Crypsis
05:00 - 06:00 The Pitcher
06:00 - 07:00 Zatox
Hosted by: DV8
Timetable voor Qountdown. The Pitcher na Crypsis is een beetje raar maar voor de rest vind ik het wel best.
Dat ga je wel (K)quote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef 16meter het volgende:
Heb niet het idee dat ik veel mis door dit jaar niet naar Qountdown te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |