Bitches!!!!quote:Op zondag 26 december 2010 11:25 schreef Drassss het volgende:
Blackpool - Liverpool en Everton - Birmingham zijn al uitgesteld.
Wel op de verkeerde manier constant.quote:Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoezo Paul, WHU is gewoon zeer constant
quote:Op zondag 26 december 2010 13:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wel op de verkeerde manier constant.
quote:West Ham United stelt trainer Grant ultimatum
Het moment van de waarheid is aangebroken voor Avram Grant. Zondag gaat de coach met West Ham United op bezoek bij stadgenoot Fulham, twee dagen later sluiten The Hammers het jaar af met de thuiswedstrijd tegen Everton. De club moet punten pakken wil de coach zijn baan behouden.
Grant werd afgelopen zomer aangesteld als opvolger van Gianfranco Zola. De verwachting was dat de voormalige trainer van Chelsea meer rendement zou halen uit het aanwezige spelersmateriaal, maar voorlopig presteert hekkensluiter West Ham slecht met dertien punten uit achttien duels.
Volgens de technische staf is dat grotendeels het gevolg van de overvolle ziekenboeg die de club al maanden teistert. Onder anderen Thomas Hitzlsperger, Valon Behrami, Kieron Dyer, Carlton Cole en Mark Noble waren dit seizoen langere tijd niet beschikbaar door blessures.
Een kwaliteitsinjectie in januari moet de Londenaren er bovenop helpen. Grant heeft het bestuur miljoenen gevraagd om degradatie af te wenden. De eigenaren David Sullivan en David Gold twijfelen echter of de Israëliër, die nog een contract voor drieënhalf jaar heeft, de ploeg aan het voetballen krijgt. De vorige week bij Blackburn Rovers ontslagen Sam Allardyce is in beeld om Grant op te volgen op Upton Park.
Ik ga voor United. Eens kijken of ze er weer zin in hebben vandaagquote:Op zondag 26 december 2010 14:59 schreef Paul-89 het volgende:
Over een uurtje Newcastle - City en om 18.30 Villa - Spurs.
Prima kerst.
Die ziet er iedere keer anders uit inderdaad.quote:Op zondag 26 december 2010 15:00 schreef YazooW het volgende:
Kieft ziet er eens vrolijk uit![]()
Ook altijd maar de vraag hoe die kerel er deze keer weer bij zit...
Ik denk dat United zonder al te veel moeite wint, bij Newcastle - City verwacht ik wat meer spektakel.quote:Op zondag 26 december 2010 15:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga voor United. Eens kijken of ze er weer zin in hebben vandaag
Carroll vs Cityquote:Op zondag 26 december 2010 14:59 schreef Paul-89 het volgende:
Over een uurtje Newcastle - City en om 18.30 Villa - Spurs.
Prima kerst.
Wat?quote:Op zondag 26 december 2010 15:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat United zonder al te veel moeite wint, bij Newcastle - City verwacht ik wat meer spektakel.
Dan nog liever dat Engels,als ik eerlijk benquote:Op zondag 26 december 2010 16:02 schreef YazooW het volgende:
Met Engels en Nederlands commentaar door elkaar heen.
Goed bezig Sport1
Sowieso veel liever Engels commentaar.quote:Op zondag 26 december 2010 16:03 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Dan nog liever dat Engels,als ik eerlijk ben
2 geluidskanalen bij deze match.quote:Op zondag 26 december 2010 16:03 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Dan nog liever dat Engels,als ik eerlijk ben
Je had het over dat United saai zou worden, maar Newcaslte United daarentegen een spannende pot zou worden.quote:
Juist nu Wigan voorkomt, zie ik het nog wel een gelijkspel worden. Of je moet hebben gehoopt op 0-0..quote:Op zondag 26 december 2010 16:15 schreef YazooW het volgende:
Een gelijkspel tussen Wolves en Wigan zou wel mooi zijn voor West Ham, helaas staat Wigan dan nu voor met 1-0...
Al word het 7-7, als het maar gelijk blijft daarquote:Op zondag 26 december 2010 16:22 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Juist nu Wigan voorkomt, zie ik het nog wel een gelijkspel worden. Of je moet hebben gehoopt op 0-0..
0-2quote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Al word het 7-7, als het maar gelijk blijft daar
idd gezellig potjequote:Op zondag 26 december 2010 16:31 schreef Drassss het volgende:
Newc - city begint een fel potje te worden.
Als je Manchester United aanbidt noem het dan in iedergeval geen 'ManU'quote:
Moet ik langer typen.quote:Op zondag 26 december 2010 17:26 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Als je Manchester United aanbidt noem het dan in iedergeval geen 'ManU'
idd die passquote:Op zondag 26 december 2010 18:54 schreef Drassss het volgende:
Wat een pass van Modric!!![]()
Vd Vaart 0-1
In mijn ogen stelde het niet gek veel voor. Klein opstootje na een duel.quote:Op zondag 26 december 2010 19:30 schreef Frenetiek het volgende:
Wat gebeurde er nou bij de zijlijn met Vd Vaart? Ik was ff wat te eten fixen, dus zag het maar half en hoorde alleen de commentator; kreeg hij een tik of was het weer eens overdreven en een verwaarloosbaar iets?
Wat hij net besloot na dat duel op het middenveld sloeg idd helemaal nergens op.quote:Op zondag 26 december 2010 19:40 schreef Ludacriss het volgende:
Pfff wat een slechte scheids vandaag. Hopelijk is het dinsdag anders als ik er ook bij ben!
Uit de achterbuurten van Glasgow.quote:Op zondag 26 december 2010 20:10 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Die Hutton is toch ook een eerste klas bajesklant
Netjesquote:Op zondag 26 december 2010 20:25 schreef Frenetiek het volgende:
Mooie en belangrijke overwinning! Leuke wedstrijd ook en ik ben 50 euro rijker.
2 erg bekeken balletjes, typisch van der Vaart. Had verder in de wedstrijd ook weer wat leuke acties en fijne passes. Mooi hoe hij daar weer is opgeleefd.quote:Op zondag 26 december 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
Van der Vaart
Waren het mooie doelpunten ?
De 2e goal was voor 70% aan Bale - die overigens niet zijn beste dag had - te danken. Vd Vaart was wel de man van de wedstrijd wat mij betreft.quote:Op zondag 26 december 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
Van der Vaart
Beide best mooi. Tweede helemaal zelf opgezet vanaf eigen helft.quote:Op zondag 26 december 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
Van der Vaart
Van der Vaart zette zelf die aanval op dus vind 70% overdreven.quote:Op zondag 26 december 2010 21:34 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
De 2e goal was voor 70% aan Bale - die overigens niet zijn beste dag had - te danken. Vd Vaart was wel de man van de wedstrijd wat mij betreft.
Waarna Bale na een lange rush en een paar passeerbewegingen op perfecte wijze Lennon aanspeelde, die hem weer terug kon leggen op Vd Vaart. Het gaat me ook niet zozeer om dat percentage, maar vooral dat het een vlijmscherpe counter was, gebaseerd op de snelheid van Bale en het goede bijsluiten van Vd Vaart.quote:Op zondag 26 december 2010 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van der Vaart zette zelf die aanval op dus vind 70% overdreven.
Dus een prima teamprestatie. Maar Bale speelde inderdaad geen sterke wedstrijd, maar je kunt natuurlijk ook niet verwachten dat iedere wedstrijd alles bij hem lukt, wel slim van Redknapp om hem af en toe van rechts te laten komen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Waarna Bale na een lange rush en een paar passeerbewegingen op perfecte wijze Lennon aanspeelde, die hem weer terug kon leggen op Vd Vaart. Het gaat me ook niet zozeer om dat percentage, maar vooral dat het een vlijmscherpe counter was - gebaseerd op de snelheid van Bale - en het goede bijsluiten van Vd Vaart.
Rafael van der Vaart #6 Waarde loosquote:Op zondag 26 december 2010 21:35 schreef tong80 het volgende:
Leuk.
Kan zijn persoonlijke topic niet vinden. Of heeft ie dat niet meer ?
Jep, ik denk dat ik maar eens gebruik ga maken van die extra 3,99 die ik van Sport 1 heb gekregen toen door grote drukte de wedstrijd Barcelona - Real Madrid niet te bekijken wasquote:
Klopt, na een wedstrijd of 10 dit seizoen dacht ik dat de kampioen al bekend was maar ze hebben na het blessureleed toch een flinke terugval gehad. Nu op 6 punten achterstand van United ik ben benieuwd of ze zich er nog echt tussen gaan mengen.quote:Op maandag 27 december 2010 12:47 schreef honda1990 het volgende:
Arsenal - Chelseazin! Ik blijf chelsea een geweldig team hebben met kracht lengte en snelheid
TOTO:quote:Op maandag 27 december 2010 14:05 schreef Frenetiek het volgende:
Genoeg om naar uit te kijken de komende dagen.
[ afbeelding ]
Idd en 4+5 januari weer 10 wedstrijden, waaronder Arsenal - Man. City.quote:Op maandag 27 december 2010 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
En op 1 Januari ook weer een volledige speeldag. Heerlijk.
Ik ga voor morgen wel een toto invullen, maar natuurlijk niet op zoveel wedstrijden inzetten. Gister trouwens wel +/- 50 euro gewonnen, dankzij o.a. de overwinningen Man. City en Spurs.quote:Op maandag 27 december 2010 14:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
TOTO:
Arsenal - Chelsea 1
Man City - Aston Villa 1
Stoke City - Fulham 2
Sunderland - Blackpool 3
Spurs - Newcastle 1
West Bromwich - Blackburn Rovers 2
West Ham - Everton 2
Birmingham - Man Unt 2
Chelsea - Bolton Wanderers 1
Wigan - Arsenal 2
Liverpool - Wolverhampton 1
Even geld verdienen
Ben een lange tijd gestopt, maar moet weer eens beginnen. Morgen idd een paar invullen (beetje splitsen).quote:Op maandag 27 december 2010 14:16 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Ik ga voor morgen wel een toto invullen, maar natuurlijk niet op zoveel wedstrijden inzetten. Gister trouwens wel +/- 50 euro gewonnen, dankzij o.a. Man. City en Spurs.
quote:Chelsea: Cech, Ferreira, Ivanovic, Terry, Cole, Essien, Mikel, Lampard, Kalou, Drogba, Malouda.
Ja en Bruma en Van Aanholt beiden op de bank.quote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef Frenetiek het volgende:
De opstelling van Chelsea volgens The Guardian:
[..]
Idd.quote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Ja en Bruma en Van Aanholt beiden op de bank.
Altijd, moet alleen het stokbrood nog afbakken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Frenetiek het volgende:
Het bier al koud dames en heren?
Over een ruim uur wordt er afgetrapt.
Arsenal wint amper topwedstrijden.quote:
Is toch heerlijk man zo'n stokbroodje.quote:Op maandag 27 december 2010 20:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Altijd, moet alleen het stokbrood nog afbakken.
Waar, ik kan me de laatste ook niet herinnerenquote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Arsenal wint amper topwedstrijden.
haha, nederlandse commentator vertelde net ook dat van Persie een twitter account heeft.quote:Op maandag 27 december 2010 21:06 schreef alors het volgende:
Die commentatorsThree degrees tonight, almost a heatwave.
Ja schieten ze eindelijk een keer ipv dat eindeloze getik voor de goal, is het op zo'n balquote:Op maandag 27 december 2010 21:36 schreef Frenetiek het volgende:
Van Persie gaat dan van daar schieten.
Idd, vage slaapzak met mouwen.quote:Op maandag 27 december 2010 21:47 schreef alors het volgende:
Lekker hoor.
Die jas van Wenger blijft episch
Nogmaals.. dat was echt gewoon donker roodquote:
En woensdag natuurlijk!quote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
godver,morgen ook gewoon wedstrijden
Oehh, geld terugquote:Op maandag 27 december 2010 22:08 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
sport 1 stream loopt effe niet lekker...
arsjavin?quote:Op maandag 27 december 2010 22:12 schreef TheDutchguy het volgende:
In plaats van wie speelt Walcott? Normaal staat hij toch wissel
zit op de bank d8 ikquote:Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk. Waarom speelt die niet?
Jammer, nou ja met Chelsea heb ik ook niks maar met Arsenal al helemaal niet.quote:
hahahaquote:Op maandag 27 december 2010 22:15 schreef Frenetiek het volgende:ahah3-1.. Wordt het dan toch nog een wedstrijd?
hihiquote:
ja dat dat nog mag ? Ik was vroeger al 2-benig lijkt me toch een eerstevereiste bij een profclub?quote:
Ach mag hij, hij komt terug van een blessure. Als hij een assist geeft en een goal maakt hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Ik vind Cesc een vrij slordige 2e helft spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |