quote:
Ken alleen Winter, en daar een paar live-versies van, maar dat is wel super goed hoorquote:Op zondag 26 december 2010 01:37 schreef Guanabana het volgende:
En Tori Amos? Ongeveer de helft (denk ik) van haar oeuvre vind ik wel tof, de andere helft vind ik saai.
Ben jij een voetbalfan?quote:Op zondag 26 december 2010 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik post ook wel eens in de eredivisie live topic etc..
quote:
Ik postte ook weleens op Voetbal, ook met het WK enzo, maar dat is nog best een opgave als vrouw zijndequote:Op zondag 26 december 2010 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom daar alleen om een beetje te trollen als Ajax achterstaat ofzoquote:Op zondag 26 december 2010 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
Jij ook ? Of dat dan gelukkig niet ?quote:Op zondag 26 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben jij een voetbalfan?dat had ik niet achter je gezocht.
Ja belachelijk.quote:Op zondag 26 december 2010 01:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik postte ook weleens op Voetbal, ook met het WK enzo, maar dat is nog best een opgave als vrouw zijndeen als Oranje-fan, want dan ben je blijkbaar een nep-voetballiefhebber.
Goed bezigquote:Op zondag 26 december 2010 01:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kom daar alleen om een beetje te trollen als Ajax achterstaat ofzo
Alleen Oranjequote:Op zondag 26 december 2010 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij ook ? Of dat dan gelukkig niet ?
Tori Amos isquote:Op zondag 26 december 2010 01:37 schreef Guanabana het volgende:
En Tori Amos? Ongeveer de helft (denk ik) van haar oeuvre vind ik wel tof, de andere helft vind ik saai.
Mwah, niet heel erg hoor, maar als AZ speelt en ik ben thuis zit ik wel achter m'n PC via Sopcast te kijken!quote:Op zondag 26 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
50ft Queenie!quote:Op zondag 26 december 2010 01:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tori Amos is
Ken je PJ Harvey ook?
Ik ben man en alleen oranje fanquote:Op zondag 26 december 2010 01:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik postte ook weleens op Voetbal, ook met het WK enzo, maar dat is nog best een opgave als vrouw zijndeen als Oranje-fan, want dan ben je blijkbaar een nep-voetballiefhebber.
Goed bezigquote:
Nee wel Fiona Apple.quote:Op zondag 26 december 2010 01:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tori Amos is
Ken je PJ Harvey ook?
Jij weet er echt niks van he, als je al niet weet dat AZ een voetbalclub isquote:Op zondag 26 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is hier een geanologie-topic? Zal 't eens aan mijn moeder doorgeven.quote:Op zondag 26 december 2010 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
En ik post in Stad & Streek subforumEn in Genealogie topic..
In Engeland denderen we gewoon keihard door hoor, morgen Newcastle.quote:Op zondag 26 december 2010 01:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, niet heel erg hoor, maar als AZ speelt en ik ben thuis zit ik wel achter m'n PC via Sopcast te kijken!Andere wedstrijden ook hoor.. maar het is nu anderhalve maand winterstop
Genealogie Topic #5quote:Op zondag 26 december 2010 01:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is hier een geanologie-topic? Zal 't eens aan mijn moeder doorgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |