abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90447263
Nou in het kort.

Meisje gaf aan me leuk te vinden, door een bepaalde situatie deed ik niks. Was ook totaal onverwachts voor mij, zij laat vervolgens merken mij wel leuk te vinden maar ik doe 2 maanden langs niks, zij ontmoet een jongen die haar wel leuk vind en die doet tenminste wel wat hi moet doen. Drie maand later hebben ze een relatie, tot nu(pak hem beet 9 maand). Ik wist hier echter niet van en kreeg op een gegeven moment een goed gevoel erover hoe het tussen ons ging, toen kende ze die jongen al. Zij floot me daarna nog is na, deed weer niks... Rond die tijd moet vervolgens hun relatie begonnen zijn.

Kreeg een goed gevoel erover, echt een goed gevoel. Was er van overtuigd dat het goed ging komen, echter deed ik maar niet naar haar wat ik moest doen ,laten merken aan haar dat ik haar leuk vond.. Kwam er toen achter dat ze een vriend had, dacht geef het op, maar dat weekend gebeurde er weer iets waardoor ik weer hoop kreeg, en sindsdien is dit er altijd geweest, gebeuert er weer wat, en ik kan haar maar NIET uit mijn hoofd zetten. Constant blijven die gedachten bij haar, terwijl i kweet dat ze een vriend heeft en dat ik me daar NIET mee moet bemoeien, wat ik ook niet doe, maar toch.. Spijt is aanwezig en het niet kunnen vergeten is het probleem...
pi_90447282
Eigen schuld.
If not now, then when.
pi_90447361
Probeer eens iets bij dr, ik ga ook echt niet zitten wachten op een man die niks onderneemt..
pi_90447892
Vertel het haar en laat de keuze verder aan haar wat ze daarmee doet.
Die onzin altijd dat je niet zou mogen stoken in een relatie van een ander. Zeker als je die gast niet kent. Jouw geluk toch altijd belangrijker dan dat van een onbekende?
pi_90448286
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eigen schuld.
Helaas wel ja...

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef Studente18 het volgende:
Probeer eens iets bij dr, ik ga ook echt niet zitten wachten op een man die niks onderneemt..
I know, ga haar zeke rniet de schuld geven dat ze nu een vriend geeft, terwijl ik niks deed... Krijg je toch echt het gevoel dat diegene je je niet leuk vind, dat het dan anders was, is dan mijn eigen fout... Maarja probeert iets bij dr, kan natuurlijk altijd, al zijn we wel collega's en zie ik haar alleen op het werk(ik 19 zij 18, ofwel het is naast het studeren, dus zie haar dan ook niet bar vaak.)|
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Die onzin altijd dat je niet zou mogen stoken in een relatie van een ander. Zeker als je die gast niet kent. Jouw geluk toch altijd belangrijker dan dat van een onbekende?
Dat laatste heb je dan wel weer gelijk in, als je altijd aan anderen moet denken schiet je geen donder op, zeker in mijn geval niet waar mijn geluk niet al te hoog is, maar dat is dan ook weer een heel ander verhaal, het haar vertellen is een optie, alleen zoals gezegd je bent collega's en of dat nou zo een puik plan is , we hebben een goede sfeer op het werk onderling met de 0-uurders, en omdat nou te gaan verpesten hierdoor. Maarja als je niks doet wordt het sowieso niet wat, en voor haar zal het dan ook wel ovnerwacht komen omdat ik geen donder heb laten zien met betrekking dat ik haar leuk vind..
pi_90448321
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
maar ik doe 2 maanden langs niks,
en je bent geen HOMO? ...

kom op zeg elke man loopt zijn lul achterna, en kan het een weekje uitstellen hooguit.
gdam drama queen.... 9mnd hard to get playen,en nu huilie doen op een forum.
en als je 30+ bent je nog afvragen wrom je nog bij mama woont zekers?

of je snapt het echt niet.. of je bent echt van de heren liefde....
grow a penis for fuk sakes act like a man...
do you have the guts to smell my nuts?
pi_90448449
Flink uithuilen en leren van je fouten. Succes bij de volgende dame.
pi_90448720
Of gewoon iets proberen bij deze meisje, dan maar afgewezen worden?:P
Weet je in elk geval ook genoeg..
pi_90448767
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Of zoals iemand eens op een bedrijfsfeestje tegen een pas getrouwde secretaresse zei: "Alles kan kapot"
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_90449167
quote:
Eigen schuld.
dikke bult :6
pi_90449191
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef Studente18 het volgende:
:Y
pi_90449259
Ik ben trouwens wel reuze benieuwd naar waarom TS eerst nergens op in ging, en het meisje in kwestie nu niet meer uit zijn hoofd kan krijgen.
  zondag 26 december 2010 @ 09:17:40 #13
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90452071
Als je nergens op ingaat geef je toch echt wel een signaal van "ik wil je niet". Een persoon die een beetje onzeker erover is, oftewel vrijwel iedereen, die gaat dan twijfelen of je haar wel leuk vind en haakt geeft of. Als jij een vrouw leuk vind, daar mee flirt, haar nafluit etc. en ze reageert geen eens, dan geef jij toch ook op?
Ze heeft nu 9 maanden een relatie, dus ze zal haar nieuwe vriend echt wel leuk vinden. Ik ben bang dat je je eroverheen zal gaan moeten zetten.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zondag 26 december 2010 @ 09:21:06 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_90452080
De kans dat die relatie weer uit gaat is aanwezig hoor, en daar kan je best een actieve rol in spelen. Door "een situatie" ondernam je niets, maar je doet nu ook niets. Je komt verder als je uit je comfort zone komt en (lastige/enge) stappen zet. Succes.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_90452391
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
het haar vertellen is een optie, alleen zoals gezegd je bent collega's en of dat nou zo een puik plan is , we hebben een goede sfeer op het werk onderling met de 0-uurders, en omdat nou te gaan verpesten hierdoor.
Daarom moet je het ook gewoon alleen zeggen en haar niet vol op haar bek pakken.
pi_90452415
quote:
Eigen schuld.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90452828
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 01:32 schreef Brawler het volgende:
Ik ben trouwens wel reuze benieuwd naar waarom TS eerst nergens op in ging, en het meisje in kwestie nu niet meer uit zijn hoofd kan krijgen.
Nu is ze bezet en ineens interessant. "maar ik doe 2 maanden langs niks, zij ontmoet een jongen die haar wel leuk vind", komt over alsof je haar eerst niet leuk vond. Jammer voor je, tijd om door te gaan.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_90453843
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 01:32 schreef Brawler het volgende:
Tja zoals ik de OP ook begon, door een privé-situatie waar ik inzat, ff in een flinke dip en toen kwam dit plots, totaal onverwachts.. Iets wat niet bepaald geholpen heeft in mijn geval want ben nou niet bepaald haantje de voorste dan...
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 10:51 schreef joyvke het volgende:

[..]

Nu is ze bezet en ineens interessant. "maar ik doe 2 maanden langs niks, zij ontmoet een jongen die haar wel leuk vind", komt over alsof je haar eerst niet leuk vond. Jammer voor je, tijd om door te gaan.
Dat is het dus niet, ik vond haar dus wel leuk en probeerde dit toen ook te laten zien, maarja dat dit nou echtwou lukken niet bepaald, op een gegeven moment kreeg ik er dus een goed gevoel over, maarja toen kwam ik er dus achter dat ze een vriend had, iets wat ik dus niet wist terwijl het al dik 4 maanden zo was, iedereen op het werk wist dit geloof ik behalve ik... Had toen echt het gevoel dat het goed zou komen, tot ik er dus opving dat ze een vriend had..
  zondag 26 december 2010 @ 12:07:46 #19
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90454276
Je geeft het antwoord zelf al: ze vond je leuk.

Move on en de volgende keer niet meer zo afwachtend doen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zondag 26 december 2010 @ 14:00:19 #20
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_90457697
Vertel haar gewoon dat je haar leuk vindt! Dan weet je waar je aan toe bent. Wellicht zit ze met hetzelfde gevoel :)
Please, make yourself uncomfortable.
pi_90457980
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 12:07 schreef goofy_goober het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al: ze vond je leuk.

Move on en de volgende keer niet meer zo afwachtend doen.
Idd, te laat is te laat. Dan had je maar eerder actie moeten ondernemen ;)
  zondag 26 december 2010 @ 16:05:05 #22
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_90461166
Het hoeft niet te laat te zijn. Misschien koestert ze nog steeds wel gevoelens. De enige manier om daarachter te komen is om het haar te vertellen.
Je weet dat ze je leuk vond destijds, wat heb je te verliezen?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_90465319
Ik zou het laten gaan. Je zou een enorme flater kunnen maken door het nu pas kenbaar te maken en misschien zelfs iets van haatgevoelens bij haar losmaken. Het komt over alsof je met haar gevoelens hebt lopen spelen, die voor haar op dat moment écht waren. Immers, zij wist niks van je problemen af. In ieder geval, dat valt uit je verhaal op te maken.

Ik zelf kan 4 situaties opnoemen van mannen waar ik enorm mijn best voor heb gedaan. Net wanneer ik opgeef, komen ze 'aankakken' (sorry) met gedrag van spijt. We'll kiss my feet, maar dan ben je écht verkeerd bij de meeste vrouwen. Zelfs vriendschap is dan niet meer aan te gaan door ... tsjah, noem het walgelijkheid.

Jouw situatie is anders omdat je problemen had ..ofzo. Maar dat wist zij niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Prodent_tandpasta op 26-12-2010 19:12:10 ]
pi_90467010
Tja, blijft lastig. Ze vond me leuk en of dit nu zo is kan ik nooit zeggen. Geen idee of ze nog ergens gevoelens voor me heeft, soms doet ze dingen waarvan je denkt, najah het zal.. Zie ik haar op school in de achtergrond ergens lopen zie je haar gewoon naar mij kijken, en blijven. Tot ik de andere kant opging, niet meer naar gekeken, maar dan ga je weer dingen beginnen te denken...

Verder ook als je dus ziet hoe ze deed terwijl ze die vriend (achter af dus net, wist ik toen niks van..) had naar mij. Ik was toen losser etc. Aan de ene kant denk ik ook vergeet het, je was zelf te laat, wordt nu toch niks, zeker na zo begin, maar aan de andere kant denk je ga gewoon voor die kans, gewoon dan voorzichtig beginnen naar haar toe, niet direct zeggen want daar verpest je misschien alleen maar mee.
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:00 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Ik zou het laten gaan. Je zou een enorme flater kunnen maken door het nu pas kenbaar te maken en misschien zelfs iets van haatgevoelens bij haar losmaken. Het komt over alsof je met haar gevoelens hebt lopen spelen, die voor haar op dat moment écht waren. Immers, zij wist niks van je problemen af. In ieder geval, dat valt uit je verhaal op te maken.

Ik zelf kan 4 situaties opnoemen van mannen waar ik enorm mijn best voor heb gedaan. Net wanneer ik opgeef, komen ze 'aankakken' (sorry) met gedrag van spijt. We'll kiss my feet, maar dan ben je écht verkeerd bij de meeste vrouwen. Zelfs vriendschap is dan niet meer aan te gaan door ... tsjah, noem het walgelijkheid.

Jouw situatie is anders omdat je problemen had ..ofzo. Maar dat wist zij niet.
Heb je ook gelijk in, weet niet natuurlijk niet hoe het bij haar zit qua gevoelens. Heeft ze die misschen ergens nog of is me totaal vergeten. Soms denk je niet vanuit haar gedrag.. Weet wel zeker, mocht me dit weer gebeuren gaat het echt dus niet meer zo, dat staat vast..
pi_90467267
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tja, blijft lastig. Ze vond me leuk en of dit nu zo is kan ik nooit zeggen. Geen idee of ze nog ergens gevoelens voor me heeft, soms doet ze dingen waarvan je denkt, najah het zal.. Zie ik haar op school in de achtergrond ergens lopen zie je haar gewoon naar mij kijken, en blijven. Tot ik de andere kant opging, niet meer naar gekeken, maar dan ga je weer dingen beginnen te denken...

Verder ook als je dus ziet hoe ze deed terwijl ze die vriend (achter af dus net, wist ik toen niks van..) had naar mij. Ik was toen losser etc. Aan de ene kant denk ik ook vergeet het, je was zelf te laat, wordt nu toch niks, zeker na zo begin, maar aan de andere kant denk je ga gewoon voor die kans, gewoon dan voorzichtig beginnen naar haar toe, niet direct zeggen want daar verpest je misschien alleen maar mee.

[..]

Heb je ook gelijk in, weet niet natuurlijk niet hoe het bij haar zit qua gevoelens. Heeft ze die misschen ergens nog of is me totaal vergeten. Soms denk je niet vanuit haar gedrag.. Weet wel zeker, mocht me dit weer gebeuren gaat het echt dus niet meer zo, dat staat vast..
Littekens herinneren aan een goede les ;) En, soms maakt hoop echt ziek. Misschien helpt het haar gedrag niet langer te interpreteren. Let it go... move on.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')