Helaas wel ja...quote:
I know, ga haar zeke rniet de schuld geven dat ze nu een vriend geeft, terwijl ik niks deed... Krijg je toch echt het gevoel dat diegene je je niet leuk vind, dat het dan anders was, is dan mijn eigen fout... Maarja probeert iets bij dr, kan natuurlijk altijd, al zijn we wel collega's en zie ik haar alleen op het werk(ik 19 zij 18, ofwel het is naast het studeren, dus zie haar dan ook niet bar vaak.)|quote:Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef Studente18 het volgende:
Probeer eens iets bij dr, ik ga ook echt niet zitten wachten op een man die niks onderneemt..
Dat laatste heb je dan wel weer gelijk in, als je altijd aan anderen moet denken schiet je geen donder op, zeker in mijn geval niet waar mijn geluk niet al te hoog is, maar dat is dan ook weer een heel ander verhaal, het haar vertellen is een optie, alleen zoals gezegd je bent collega's en of dat nou zo een puik plan is , we hebben een goede sfeer op het werk onderling met de 0-uurders, en omdat nou te gaan verpesten hierdoor. Maarja als je niks doet wordt het sowieso niet wat, en voor haar zal het dan ook wel ovnerwacht komen omdat ik geen donder heb laten zien met betrekking dat ik haar leuk vind..quote:Op zondag 26 december 2010 00:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Vertel het haar en laat de keuze verder aan haar wat ze daarmee doet.
Die onzin altijd dat je niet zou mogen stoken in een relatie van een ander. Zeker als je die gast niet kent. Jouw geluk toch altijd belangrijker dan dat van een onbekende?
en je bent geen HOMO? ...quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
maar ik doe 2 maanden langs niks,
Of zoals iemand eens op een bedrijfsfeestje tegen een pas getrouwde secretaresse zei: "Alles kan kapot"quote:Op zondag 26 december 2010 00:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Vertel het haar en laat de keuze verder aan haar wat ze daarmee doet.
Die onzin altijd dat je niet zou mogen stoken in een relatie van een ander. Zeker als je die gast niet kent. Jouw geluk toch altijd belangrijker dan dat van een onbekende?
quote:Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef Studente18 het volgende:
Probeer eens iets bij dr, ik ga ook echt niet zitten wachten op een man die niks onderneemt..
Daarom moet je het ook gewoon alleen zeggen en haar niet vol op haar bek pakken.quote:Op zondag 26 december 2010 00:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
het haar vertellen is een optie, alleen zoals gezegd je bent collega's en of dat nou zo een puik plan is , we hebben een goede sfeer op het werk onderling met de 0-uurders, en omdat nou te gaan verpesten hierdoor.
Nu is ze bezet en ineens interessant. "maar ik doe 2 maanden langs niks, zij ontmoet een jongen die haar wel leuk vind", komt over alsof je haar eerst niet leuk vond. Jammer voor je, tijd om door te gaan.quote:Op zondag 26 december 2010 01:32 schreef Brawler het volgende:
Ik ben trouwens wel reuze benieuwd naar waarom TS eerst nergens op in ging, en het meisje in kwestie nu niet meer uit zijn hoofd kan krijgen.
Tja zoals ik de OP ook begon, door een privé-situatie waar ik inzat, ff in een flinke dip en toen kwam dit plots, totaal onverwachts.. Iets wat niet bepaald geholpen heeft in mijn geval want ben nou niet bepaald haantje de voorste dan...quote:Op zondag 26 december 2010 01:32 schreef Brawler het volgende:
Ik ben trouwens wel reuze benieuwd naar waarom TS eerst nergens op in ging, en het meisje in kwestie nu niet meer uit zijn hoofd kan krijgen.
Dat is het dus niet, ik vond haar dus wel leuk en probeerde dit toen ook te laten zien, maarja dat dit nou echtwou lukken niet bepaald, op een gegeven moment kreeg ik er dus een goed gevoel over, maarja toen kwam ik er dus achter dat ze een vriend had, iets wat ik dus niet wist terwijl het al dik 4 maanden zo was, iedereen op het werk wist dit geloof ik behalve ik... Had toen echt het gevoel dat het goed zou komen, tot ik er dus opving dat ze een vriend had..quote:Op zondag 26 december 2010 10:51 schreef joyvke het volgende:
[..]
Nu is ze bezet en ineens interessant. "maar ik doe 2 maanden langs niks, zij ontmoet een jongen die haar wel leuk vind", komt over alsof je haar eerst niet leuk vond. Jammer voor je, tijd om door te gaan.
Idd, te laat is te laat. Dan had je maar eerder actie moeten ondernemenquote:Op zondag 26 december 2010 12:07 schreef goofy_goober het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al: ze vond je leuk.
Move on en de volgende keer niet meer zo afwachtend doen.
Heb je ook gelijk in, weet niet natuurlijk niet hoe het bij haar zit qua gevoelens. Heeft ze die misschen ergens nog of is me totaal vergeten. Soms denk je niet vanuit haar gedrag.. Weet wel zeker, mocht me dit weer gebeuren gaat het echt dus niet meer zo, dat staat vast..quote:Op zondag 26 december 2010 19:00 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Ik zou het laten gaan. Je zou een enorme flater kunnen maken door het nu pas kenbaar te maken en misschien zelfs iets van haatgevoelens bij haar losmaken. Het komt over alsof je met haar gevoelens hebt lopen spelen, die voor haar op dat moment écht waren. Immers, zij wist niks van je problemen af. In ieder geval, dat valt uit je verhaal op te maken.
Ik zelf kan 4 situaties opnoemen van mannen waar ik enorm mijn best voor heb gedaan. Net wanneer ik opgeef, komen ze 'aankakken' (sorry) met gedrag van spijt. We'll kiss my feet, maar dan ben je écht verkeerd bij de meeste vrouwen. Zelfs vriendschap is dan niet meer aan te gaan door ... tsjah, noem het walgelijkheid.
Jouw situatie is anders omdat je problemen had ..ofzo. Maar dat wist zij niet.
Littekens herinneren aan een goede lesquote:Op zondag 26 december 2010 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tja, blijft lastig. Ze vond me leuk en of dit nu zo is kan ik nooit zeggen. Geen idee of ze nog ergens gevoelens voor me heeft, soms doet ze dingen waarvan je denkt, najah het zal.. Zie ik haar op school in de achtergrond ergens lopen zie je haar gewoon naar mij kijken, en blijven. Tot ik de andere kant opging, niet meer naar gekeken, maar dan ga je weer dingen beginnen te denken...
Verder ook als je dus ziet hoe ze deed terwijl ze die vriend (achter af dus net, wist ik toen niks van..) had naar mij. Ik was toen losser etc. Aan de ene kant denk ik ook vergeet het, je was zelf te laat, wordt nu toch niks, zeker na zo begin, maar aan de andere kant denk je ga gewoon voor die kans, gewoon dan voorzichtig beginnen naar haar toe, niet direct zeggen want daar verpest je misschien alleen maar mee.
[..]
Heb je ook gelijk in, weet niet natuurlijk niet hoe het bij haar zit qua gevoelens. Heeft ze die misschen ergens nog of is me totaal vergeten. Soms denk je niet vanuit haar gedrag.. Weet wel zeker, mocht me dit weer gebeuren gaat het echt dus niet meer zo, dat staat vast..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |