Trusten ccquote:Op zondag 26 december 2010 00:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken!
tot laterrrr
maandag dus denk ik![]()
![]()
Hou op,ik versta het nietquote:Op zondag 26 december 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
urst zit dn dérm in t vééreke, doarnoa t vééreke in dn dérm
Fijne dag morgen CC en sweet dreamsquote:Op zondag 26 december 2010 00:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken!
tot laterrrr
maandag dus denk ik![]()
![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
eerst zit de darm in het varken, daarna het varken in de darm
quote:Op zondag 26 december 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
urst zit dn dérm in t vééreke, doarnoa t vééreke in dn dérm
Of se wôrs lös?quote:
Worstquote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
eerst zit de darm in het varken, daarna het varken in de darm
Ja die is gaafquote:Op zondag 26 december 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik goa nie vur un stukske worst un hil vereke in haus hoalen!
Hoi trdonequote:Op zondag 26 december 2010 01:27 schreef tdrone het volgende:
Kom ik eens vroeg teug van op stap gaan is er nog niemand
tdrone!quote:Op zondag 26 december 2010 01:27 schreef tdrone het volgende:
Kom ik eens vroeg teug van op stap gaan is er nog niemand
Zou eigenlijk met Dania meegaan naar haar familie, maar vanwege de slechte wegen blijf ik toch maar thuis..quote:
oké, jammer... nu gaat ze wel alleen?quote:Op zondag 26 december 2010 09:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zou eigenlijk met Dania meegaan naar haar familie, maar vanwege de slechte wegen blijf ik toch maar thuis..
En jij?
Ja ze staat nu op en gaat zo wegquote:Op zondag 26 december 2010 09:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
oké, jammer... nu gaat ze wel alleen?
Ik doe helemaal niks vandaag
en dan laat je haar alleen gaanquote:Op zondag 26 december 2010 09:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zou eigenlijk met Dania meegaan naar haar familie, maar vanwege de slechte wegen blijf ik toch maar thuis..
En jij?
Ja, ze moet sowieso naar huis, en als het vanmiddag/vanavond weer gaat sneeuwen zit ik straks vast in Altforst, terwijl ik morgen om 6 uur op moet...quote:Op zondag 26 december 2010 10:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan laat je haar alleen gaan
Ik heb niet gemeet, ik heb een FOK!ker irl gezien. Da's iets anders, want voordat ik wist dat hij een FOK!ker was had ik hem ook al gezienquote:
Dat had ik dus met Snaavel.quote:Op zondag 26 december 2010 11:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb niet gemeet, ik heb een FOK!ker irl gezien. Da's iets anders, want voordat ik wist dat hij een FOK!ker was had ik hem ook al gezien
Vertel?quote:Op zondag 26 december 2010 11:53 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben deze vakantie voor het eerst jaloers geweest
Er was een jongen, en die was ongeveer zoals ik (hij heeft precies hetzelfde leven, ongeveer), en toen werd ik jaloers, ik wil ook in Zwitserland wonenquote:
Wat een vaag bericht.quote:Op zondag 26 december 2010 11:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er was een jongen, en die was ongeveer zoals ik (hij heeft precies hetzelfde leven, ongeveer), en toen werd ik jaloers, ik wil ook in Zwitserland wonen
of je ziet alleen de voordelen van in zwitserland wonen?quote:Op zondag 26 december 2010 11:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat een vaag bericht.
Hij was hetzelfde als ik, ook VWO, even oud, mooie leuke gezellige vriendin, en het enige verschil was dat hij in Zwitserland woont. En dat wil ik ook
Nee, dat had het wel compleet gemaakt ja. Misschien een idee voor volgend jaar. Zat er wel aan te denken, maar toen was deze in FEE al gemaakt en had geen zin om een update te vragen.quote:
Nee, ik vind het een ongelooflijk tof land.quote:Op zondag 26 december 2010 11:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
of je ziet alleen de voordelen van in zwitserland wonen?
ja maar ergens op vakantie gaan en ergens wonen is toch heel anders...quote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een ongelooflijk tof land.
Ik heb er een half jaar gewoondquote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar ergens op vakantie gaan en ergens wonen is toch heel anders...
Wtf?quote:Op zondag 26 december 2010 11:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er een half jaar gewoond
Maar een half jaar in Zwitserland...quote:Op zondag 26 december 2010 12:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen over mij die jullie nog niet weten
Ik woon hier nu al een paar jaarquote:Op zondag 26 december 2010 12:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar een half jaar in Zwitserland...
Ik woon al vijftien jaar in een rijtjeshuis in Vegh0l.
ik dacht er even niet aanquote:Op zondag 26 december 2010 13:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's gek! Je PI en je bericht spreken elkaar tegen
Geeft niks, ik denk nooit.quote:Op zondag 26 december 2010 13:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht er even niet aan
Het was helemaal niet leukquote:Op zondag 26 december 2010 13:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik moet nu weer gaan, het was leuk jullie gezien te hebben
Nope, ben tot 3 januari in Nederland want ik heb vakantiequote:Op zondag 26 december 2010 13:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat blijktBen je nu op je werk?
Chill! Waar in Nederland?quote:Op zondag 26 december 2010 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, ben tot 3 januari in Nederland want ik heb vakantie
Ja, wel okay. Waar in NL woon jij eigenlijkquote:
In't Oosten.quote:Op zondag 26 december 2010 14:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel okay. Waar in NL woon jij eigenlijk
Tot wanneer heb je eigenlijk vakantiequote:
Tot 3 januari, dan weet je ook meteen dat ik in het Noorden woonquote:Op zondag 26 december 2010 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tot wanneer heb je eigenlijk vakantie
Ik ben 3 januari nog vrij (bank holiday) dus moet dinsdag weer aan de slagquote:Op zondag 26 december 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tot 3 januari, dan weet je ook meteen dat ik in het Noorden woon
Hahahaquote:Op zondag 26 december 2010 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
Volgens mij ben ik de enige persoon op FOK! die tubgirl heeft gepost zonder er een ban voor te krijgen![]()
![]()
lucky youquote:Op zondag 26 december 2010 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
Volgens mij ben ik de enige persoon op FOK! die tubgirl heeft gepost zonder er een ban voor te krijgen![]()
![]()
Ja, dat had je beter kunnen latenquote:Op zondag 26 december 2010 14:54 schreef tdrone het volgende:
wel terecht dat je daar een ban voor krijgt trouwens
(ik kende de foto niet ne googlde hem dus even)
En toch kreeg ik die ban nietquote:Op zondag 26 december 2010 14:54 schreef tdrone het volgende:
wel terecht dat je daar een ban voor krijgt trouwens
(ik kende de foto niet ne googlde hem dus even)
Ehm, nou, hier komt om een uur of 5 visite dus dan ga ik wel offline. Et toiquote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef iBenny het volgende:
Tdrone!
Stuart!
Moeten jullie geen kerst vieren?
Gepost is gepost... en in sommige gevallen wordt het pas veel later ontdekt.quote:Op zondag 26 december 2010 15:17 schreef honkeytonk het volgende:
Benny, kan je nu nog een ban krijgen voor iets dat je 3 maanden geleden hebt gedaan?
Ik heb net cadeautjes gedaan enzo, gewoon thuis...quote:Op zondag 26 december 2010 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nou, hier komt om een uur of 5 visite dus dan ga ik wel offline. Et toi
Ik heb 3 maanden geleden een tubgirl gepost, maar ik heb er nooit straf voor gekregenquote:Op zondag 26 december 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gepost is gepost... en in sommige gevallen wordt het pas veel later ontdekt.
maar hoezo?
Ik heb een paar weken terug nog meegemaakt dat iemand werd gebanned voor een crewbash van een paar werken daarvoorquote:Op zondag 26 december 2010 15:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden geleden een tubgirl gepost, maar ik heb er nooit straf voor gekregen
quote:Op zondag 26 december 2010 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken terug nog meegemaakt dat iemand werd gebanned voor een crewbash van een paar werken daarvoor
Gourmetten is altijd leuk en lekkerquote:Op zondag 26 december 2010 15:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb net cadeautjes gedaan enzo, gewoon thuis...
En nu doe ik niks. Niks, behalve zometeen gourmetten
Gezellig ook wel... ik vind het alleen altijd zo lang durenquote:Op zondag 26 december 2010 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gourmetten is altijd leuk en lekker
Na 1,5 uur ben ik ook wel klaar aan tafel hoor. Dan ga ik me enorm vervelenquote:Op zondag 26 december 2010 15:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezellig ook wel... ik vind het alleen altijd zo lang duren
Nja, dat dus...quote:Op zondag 26 december 2010 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Na 1,5 uur ben ik ook wel klaar aan tafel hoor. Dan ga ik me enorm vervelen
Hoeveel uur doe je nu dan?quote:Op zondag 26 december 2010 15:55 schreef Lutte het volgende:
Ik moet minder gaan internetten van ons mam.
Hoezo?quote:Op zondag 26 december 2010 15:55 schreef Lutte het volgende:
Sterkte lieverdquote:Op zondag 26 december 2010 15:55 schreef Lutte het volgende:
Veel plezier!quote:Op zondag 26 december 2010 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sterkte lieverd![]()
Ik moet weer gaan
Hmmquote:
Dat denk ik ook welquote:Op zondag 26 december 2010 15:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee... Mijn leeftijdsgenootjes internetten het dubbele denk ik.
Ik ga zo weer wii'en met ons Ron, en dat heb ik de hele middag gedaan en toen naar oma geweest, dus vandaag heb ik al weinig gedaan.quote:Op zondag 26 december 2010 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HmmMisschien kun je toch tot een redelijk besluit komen.
Dat mag wel 'onbeperkt' ?quote:Op zondag 26 december 2010 15:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga zo weer wii'en met ons Ron, en dat heb ik de hele middag gedaan en toen naar oma geweest, dus vandaag heb ik al weinig gedaan.
quote:Op zondag 26 december 2010 15:58 schreef iBenny het volgende:
charmed_angel, Kally, Bos81, PatriQue89, symphonic, Tha_Erik, -Vaduz-, Rauzer, Tombolafan, Loveless, Cue__, Myraela, Socios, JJH, Patje1987, Graseter, DeZwabber
...maar dr is er maar eentje (in het bijzonder) die ik echt nog IRL zou willen zien
Misschien is dit alleen omdat dat kerst is.quote:Op zondag 26 december 2010 15:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga zo weer wii'en met ons Ron, en dat heb ik de hele middag gedaan en toen naar oma geweest, dus vandaag heb ik al weinig gedaan.
Mij heeft ie niet gemeet.quote:
Tot laterquote:Op zondag 26 december 2010 16:36 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is weg. Tot later misschien vanavond of morgen of wanneer dan ook![]()
Laterspater.quote:Op zondag 26 december 2010 16:36 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is weg. Tot later misschien vanavond of morgen of wanneer dan ook![]()
Ja, als het druk is is het een vervroegde nachtbagger.quote:Op zondag 26 december 2010 17:23 schreef Dhaha het volgende:
dit is gewoon 1 grote SC die nergens over gaat?
klinkt gezelligquote:Op zondag 26 december 2010 17:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, als het druk is is het een vervroegde nachtbagger.
Ja, ik had wel verwacht dat het topic inmiddels volzou zitten toen ik vanmiddag weg ging, maar niet dusquote:
Inderdaad, misschien heeft het iets te maken met Kerst ofzoquote:Op zondag 26 december 2010 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik had wel verwacht dat het topic inmiddels volzou zitten toen ik vanmiddag weg ging, maar niet dus
quote:
Bos!!!!quote:Op zondag 26 december 2010 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We hebben de L
WE hebben de U
We hebben de T
We hebben nog een T
We hebben de E
L-U-T-T-E
Nu gaat het wel even lekker, maar ja ik ben ze wisselvallig als wat, dus sta nu niet te springen ofzo. Kan over een paar minuten weer helemaal omslaanquote:Op zondag 26 december 2010 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bos!!!!![]()
Wat ben je toch ook lief.
Gaat ie weer?
quote:Op zondag 26 december 2010 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu gaat het wel even lekker, maar ja ik ben ze wisselvallig als wat, dus sta nu niet te springen ofzo. Kan over een paar minuten weer helemaal omslaan
Ja datr zeiden ze bijna 2 jaar geleden toen deze ellende begon ook al. Begin de hoop echt te verliezen, dan gaat het een weekje goed en lijk ik alles positiever te zien, maar dan komen er weer dagen dat het totaal niet gaat en dan zit ik weer diep in de put.quote:
Maar er zijn in ieder geval dagen dat je je beter voelt!quote:Op zondag 26 december 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja datr zeiden ze bijna 2 jaar geleden toen deze ellende begon ook al. Begin de hoop echt te verliezen, dan gaat het een weekje goed en lijk ik alles positiever te zien, maar dan komen er weer dagen dat het totaal niet gaat en dan zit ik weer diep in de put.
Maar laat ik er maar hier over ophouden. Voor dit soort zaken is het RenP forum in het leven geroepen
Dat wel jaquote:Op zondag 26 december 2010 18:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar er zijn in ieder geval dagen dat je je beter voelt!
En: R&P.
Okéquote:Op zondag 26 december 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga je even een PM sturen met een mail die ik heb gestuurd en jij moet je mening geven.
Okquote:Op zondag 26 december 2010 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde het hem ook graag PM'en.
Ja, ik zag het en vermoedde het al. Je hetb al een reactie terugquote:Op zondag 26 december 2010 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde het hem ook graag PM'en.
Jups, thanks. Moest jou even op de hoogte stellen, omdat Bos.quote:Op zondag 26 december 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het en vermoedde het al. Je hetb al een reactie terug
quote:Op zondag 26 december 2010 19:20 schreef Lutte het volgende:
Honkey, ik wil dit niet zeggen maar... %{$\*>\$, wat heb ik je gemist.
Nee echt... Het was stil en ik miste je grapjes.quote:Op zondag 26 december 2010 19:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niemand mist mij, ze doen slechts alsof
Nee, zij is nu op vakantiequote:Op zondag 26 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee echt... Het was stil en ik miste je grapjes.
Heb je Micha alweer gezien?
Volgende keer als ik kutgrappen maak mag je er dus niet meer over zeurenquote:Op zondag 26 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee echt... Het was stil en ik miste je grapjes.
Nee, nu moest Michhas het overnemen. En tdrone.quote:Op zondag 26 december 2010 19:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgende keer als ik kutgrappen maak mag je er dus niet meer over zeuren
Deden ze het een beetje goed?quote:Op zondag 26 december 2010 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, nu moest Michhas het overnemen. En tdrone.
Is goed, dat waardeer ik welquote:Op zondag 26 december 2010 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jups, thanks. Moest jou even op de hoogte stellen, omdat Bos.
'Ik zit in de woonkamer, ik ga niet iedere drie minuten mijn vuist tegen de cam aanduwen.'quote:
Nou, dan ben ik blijkbaar ook niet meer nodigquote:Op zondag 26 december 2010 19:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Ik zit in de woonkamer, ik ga niet iedere drie minuten mijn vuist tegen de cam aanduwen.'
Benny: *hartje* Lutte: Hartje terug. Michhas: Jaaaaah, allemaal een hartje voor Benny. Ja jongens, maak een hartje.
Michhas die sokpoppetjestheater ging doen.
Ik heb me kapotgelachen.
Jouw babyface maakt alles vast een stuk leuker.quote:Op zondag 26 december 2010 19:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik blijkbaar ook niet meer nodig
Ik heb geen babyfacequote:Op zondag 26 december 2010 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jouw babyface maakt alles vast een stuk leuker.
Mijn vakantie moet nog beginnen.quote:Op zondag 26 december 2010 19:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet met iedereen bijpraten over de vakantie
Mijn vakantie moet dus nog beginnen.quote:Op zondag 26 december 2010 19:32 schreef honkeytonk het volgende:
Heb jij dan nog wat gedaan in de vakantie? Lutte?
Ik ga niet weg als je dat bedoelt.quote:Op zondag 26 december 2010 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
Ga je nog wel wat doen in de vakantie?? Behalve meeten?
Ik ga morgen folderenquote:Op zondag 26 december 2010 19:40 schreef Lutte het volgende:
En ga jij je tweede weekje nog zinvol besteden?
Gezellig in de sneeuw!quote:Op zondag 26 december 2010 19:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga morgen folderen![]()
![]()
En naar New Kids Turbo,
En ik ga leren
Ooh, ook redelijk 'vakantie' dus.quote:Op zondag 26 december 2010 19:44 schreef Bos81 het volgende:
Van mijn ene vrijwilligerswerk ben ik vrij. Van het andere hoef ik alleen woensdag te komen, Voor de rest zal het wel gewoon thuisblijven worden. Morgen wel samen hier thuis eten met huisgenote, Mijn beurt om te koken. Heb vandeweek een eenpansgerechten kookboek gekocht, dus daar hebben we la een recept uit gekozen voor morgen.
Best wel redelijk ja. Niet al te moeilijk. Een lastige ovenschotel kan ik niet, Ook een quiche heb ik nog nooit gemaakt. Maar op zich heb ik nog weinig klachten gehoord over mijn kookkunsten. Vind het ook best wel leuk om te doen.quote:Op zondag 26 december 2010 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, ook redelijk 'vakantie' dus.
En klinkt gezellig, kun je een beetje koken eigenlijk?
Quiche maken is opzich helemaal niet zo moeilijkquote:Op zondag 26 december 2010 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Best wel redelijk ja. Niet al te moeilijk. Een lastige ovenschotel kan ik niet, Ook een quiche heb ik nog nooit gemaakt. Maar op zich heb ik nog weinig klachten gehoord over mijn kookkunsten. Vind het ook best wel leuk om te doen.
Moeilijk is ook niet altijd lekker.quote:Op zondag 26 december 2010 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Best wel redelijk ja. Niet al te moeilijk. Een lastige ovenschotel kan ik niet, Ook een quiche heb ik nog nooit gemaakt. Maar op zich heb ik nog weinig klachten gehoord over mijn kookkunsten. Vind het ook best wel leuk om te doen.
Ja keukenprins.quote:Op zondag 26 december 2010 19:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Quiche maken is opzich helemaal niet zo moeilijk
Zou kunnen dat weet ik dus niet. Heb laatst wel zo;n kant en klare van de AH gekocht en die smaakte ook wel goed. Misschien een keer als ik meer tijd en er ook zin in heb. Als huisgenoot er een keer een avond niet is ofzo. Dan heb ik ook meer tijd om voor mezelf te koken enzo.quote:Op zondag 26 december 2010 19:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Quiche maken is opzich helemaal niet zo moeilijk
Maar woon je met een groep in een huis? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zondag 26 december 2010 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou kunnen dat weet ik dus niet. Heb laatst wel zo;n kant en klare van de AH gekocht en die smaakte ook wel goed. Misschien een keer als ik meer tijd en er ook zin in heb. Als huisgenoot er een keer een avond niet is ofzo. Dan heb ik ook meer tijd om voor mezelf te koken enzo.
Toen bosje nog geen baardgroei had, vond hij het ook leuk om moeder te helpen met koken, Af en toe een zakje soep warm maken op de camping enzoquote:Op zondag 26 december 2010 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moeilijk is ook niet altijd lekker.
Maar tof, koken kan ook heel leuk zijn ja.
Mijn moeder helpt mij juist. Die kan absoluut niet kokenquote:Op zondag 26 december 2010 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen bosje nog geen baardgroei had, vond hij het ook leuk om moeder te helpen met koken, Af en toe een zakje soep warm maken op de camping enzo
quote:Op zondag 26 december 2010 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen bosje nog geen baardgroei had, vond hij het ook leuk om moeder te helpen met koken, Af en toe een zakje soep warm maken op de camping enzo
Ik woon samen met 1 iemand anders. We vallen onder een zogeheten beschermd woonvorm. Er zijn allemaal huizen/appartementen in de omgeving die ondersteund worden door begeleiders van de lokale ggz. We kunnen dus 24 uur per dag terugvallen op hun, als we ergens mee zitten of ergens tegen aanlopen.quote:Op zondag 26 december 2010 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar woon je met een groep in een huis? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Precies zoals een vrouw hoort.quote:Op zondag 26 december 2010 19:53 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Kamperen.
Ik vind het ook altijd leuk om ons mam te helpen, maar ik doe ook redelijk veel vrijwillig in het huishouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay, dat lijkt me wel fijn voor je, woon je toch op jezelf, maar is er in geval van nood altijd zo iemand aanwezig. Goed dat zulke woonvormen bestaan eigenlijk, had ik geen weet van.quote:Op zondag 26 december 2010 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon samen met 1 iemand anders. We vallen onder een zogeheten beschermd woonvorm. Er zijn allemaal huizen/appartementen in de omgeving die ondersteund worden door begeleiders van de lokale ggz. We kunnen dus 24 uur per dag terugvallen op hun, als we ergens mee zitten of ergens tegen aanlopen.
Mijn moeder kon (ja kon, ze is niet meer in leven) best wel goed koken, misschien is daardoor ook wel mijn liefde voor de keuken ontstaan. Ma kon heerlijke taart bakken. Ik mis haar kruimeltaartquote:Op zondag 26 december 2010 19:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn moeder helpt mij juist. Die kan absoluut niet koken
quote:Op zondag 26 december 2010 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Precies zoals een vrouw hoort.Ach man flikker toch op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en vooralsnog heb ik het wel nodig. Zeker doordat ik naast mijn autisme er een depressie boven op heb gekregen, zo krijg ik tenminste de juiste steun en aansturing in het huishouden.quote:Op zondag 26 december 2010 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, dat lijkt me wel fijn voor je, woon je toch op jezelf, maar is er in geval van nood altijd zo iemand aanwezig. Goed dat zulke woonvormen bestaan eigenlijk, had ik geen weet van.
Ik denk dat zeker de combinatie het lastig maakt allemaal, en daarom moet je de moed ook zeker niet opgeven!quote:Op zondag 26 december 2010 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en vooralsnog heb ik het wel nodig. Zeker doordat ik naast mijn autisme er een depressie boven op heb gekregen, zo krijg ik tenminste de juiste steun en aansturing in het huishouden.
Maar de bedeoling is wel dat ik over een paar jaar wel zelfstandig ga huren en dan eventueel met 1 keer in de week iemand die over de vloer komt. Maar dat is een meerjaren plan
Ik jou ooooook! Het was zo stil en en en...quote:Op zondag 26 december 2010 19:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lutte!!!!!Ik heb jullie verschrikkelijk gemist
En?quote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik jou ooooook! Het was zo stil en en en...
gisteren waren de winkels ook dicht...hier danquote:Op zondag 26 december 2010 19:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik niet, we kwamen gisteren aan, en hadden geen boodschappen gedaan
Hier zijn vandaag gewoon sommige AH's open. Eigenlijk wel belachelijk, maar misschien ook wel slim.quote:Op zondag 26 december 2010 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gisteren waren de winkels ook dicht...hier dan
Meeh, valt mee. Niks dat je mee had willen maken in ieder geval.quote:Op zondag 26 december 2010 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha is een goed idee
Ik heb wat gemist geloof ik
Karige kerst dusquote:Op zondag 26 december 2010 19:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik niet, we kwamen gisteren aan, en hadden geen boodschappen gedaan
Jaquote:
Okee, ja bedankt en wie weet ja.quote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat zeker de combinatie het lastig maakt allemaal, en daarom moet je de moed ook zeker niet opgeven!
En als je daar de komende jaren naartoe kan werken zou wel mooi zijn, wie weet met nog een mevrouw Bos erbij.
Er zijn wat dingen voorgeschoten.quote:Op zondag 26 december 2010 20:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik heb niet eens een E-card gekregen![]()
En er was een bepaald persoon die mij er een beloofd heeft
quote:Op zondag 26 december 2010 20:07 schreef Lutte het volgende:
www.tinychat.com/grtdojw
Met Lutte in een jurkje.
Ik herkende je niet met die UIquote:Op zondag 26 december 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
pfoe ik heb een antwoord terug kunnen typen
Tisser dan?quote:Op zondag 26 december 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
pfoe ik heb een antwoord terug kunnen typen
Ik wil onbekend blijvenquote:
Ik moest naar boven hollen om me om te kledenquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil onbekend blijven
[..]
Ik moest naar boven hollen om me om te kleden
quote:Op zondag 26 december 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, das neit helemaal wat ik bedoel... maar het gaat om het idee
wat dan?quote:Op zondag 26 december 2010 20:20 schreef Lutte het volgende:
Ik vind december tof. Maar dan alleen de twaalfde.
Hoezo?quote:Op zondag 26 december 2010 20:20 schreef Lutte het volgende:
Ik vind december tof. Maar dan alleen de twaalfde.
deze danquote:Op zondag 26 december 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, das neit helemaal wat ik bedoel... maar het gaat om het idee
Dus 2010 ook. EINDELIJK< hoewel het sneller ging en beter was dan 2009, heb ik niet echt een heel erg lekker jaar achter de rug en had meer gehoopt enzo.quote:
Hij wordt nu al een Koen, die wilde naar de meet, komt ie er twee weken later achter dat zijn zoontje dan jarig is. En hij heeft er 'maar' twee.quote:
hij heeft last van Alzheimer?quote:Op zondag 26 december 2010 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij wordt nu al een Koen, die wilde naar de meet, komt ie er twee weken later achter dat zijn zoontje dan jarig is. En hij heeft er 'maar' twee.
Zijn kindje?quote:Op zondag 26 december 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij heeft last van Alzheimer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |