quote:
OK danquote:
Neuh, zijn ouders hebben zijn laptop afgepakt omdat hij 24/7 hier zatquote:Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nee, heeft hij toch een goatse gepost?
Kenny Rogers.quote:Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja joh. Af en toe schreeuwt er iemand een artiest en verder zit iedereen over hippe internet shizzle te leuteren
Omg ja, Kenny Rogers, Just dropped in!quote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Kenny Rogers.
Okééé jongens, de nieuwe iPad apps, komt u maarrrrrrrrrr!
Mozart.quote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Kenny Rogers.
Okééé jongens, de nieuwe iPad apps, komt u maarrrrrrrrrr!
Respect.. kinderen moeten ook gewoon buitenspelenquote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh, zijn ouders hebben zijn laptop afgepakt omdat hij 24/7 hier zat
quote:
Dat wist ik niet eens.quote:Op zondag 26 december 2010 00:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omg ja, Kenny Rogers, Just dropped in!
Zit in The Big Lebowski!
Eens. Als dit leest Dago, ga sneeuwballen gooienquote:Op zondag 26 december 2010 00:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Respect.. kinderen moeten ook gewoon buitenspelen
Ik wel maar krijg er wel een heimweeërig gevoel bij. Dat springen gisteren was zó gaaf. Triest eigenlijk, want het is maar springen, maar toch.quote:Op zondag 26 december 2010 00:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Hello trouwens niet meer geluisterd sinds gisteren, ik kan het niet aaaaan
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:57 schreef Guanabana het volgende:
Zo'n Stop-bord, met Hammertime eronder geschreven, dát vind ik nou humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |