Dan zullen we speciaal voor jou bestemde smileys als volgt posten: [smiley met roze pompoms en knipperoogjes]quote:Op zondag 26 december 2010 00:49 schreef Guanabana het volgende:
Wat een klote-internetverbinding hier bij m;n ouders. Als ik 3 of meer schermen open heb staan dan krijg ik zo'n blauw scherm.
En ik zie de smileys niet.
Het verbaasde me wel dat alle bekende mensen van SR ook op dit uur hier allemaal nog zitten!quote:
Owja, dit uur..quote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het verbaasde me wel dat alle bekende mensen van SR ook op dit uur hier allemaal nog zitten!
Wat ene fijne zekerheid!
Idd. Alleen Naatje heeft strafquote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het verbaasde me wel dat alle bekende mensen van SR ook op dit uur hier allemaal nog zitten!
Wat een fijne zekerheid!
Zooitjequote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik luister (nu) geen 3fm, maarja, het gaat hier toch heel de tijd over iets anders, of niet?
Nopequote:
quote:
Ja joh. Af en toe schreeuwt er iemand een artiest en verder zit iedereen over hippe internet shizzle te leuterenquote:Op zondag 26 december 2010 00:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik luister (nu) geen 3fm, maarja, het gaat hier toch heel de tijd over iets anders, of niet?
Denk met zn ouders en te lang achter de pcquote:Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nee, heeft hij toch een goatse gepost?
Hij heeft straf van zijn mamaquote:Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nee, heeft hij toch een goatse gepost?
Oh, op die manier. Ik dacht een ban.quote:Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk met zn ouders en te lang achter de pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |