Hm, het is al wel een tijdje. Ik kreeg namelijk een paar weken geleden een opmerking van mijn moeder naar mijn hoofd gegooid dat ik de wc door moet trekken voortaan, en dat mijn urine wel erg donker was. Was dus gewoon van de kat. Dus het is er al wel een tijdje...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:35 schreef GGMM het volgende:
Bloed in de urine van de poes is kan verschillende oorzaken hebben. Waarschijnlijk is de meest voorkomende: blaasgruis. Dat zijn kristallen die in de blaas gevormd worden en irritatie veroorzaken. Door microscopisch onderzoek van de urine te laten doen door de dierenarts kan je er achter komen of dit bij jouw poes het geval is. Dit is niet duur. Om te voorkomen dat de kristallen gevormd worden, krijgt de poes dan een speciaal blaasgruisdieet voorgeschreven.
Wat ook regelmatig gezien wordt is dat het bloed in de urine na enkele dagen spontaan verdwijnt. Ook de dierenarts kan hier dan vaak geen oorzaak voor vinden. Bloed in de urine door bacterien of poliepen komt niet veel voor.
Volgens mij al wel, we waren het weekend weg, dus vandaag pas begonnen met de kuur, maar hij heeft ook een prikje gehad bij de DA, en toen we thuis waren, was z'n pies in ieder geval gewoon geel.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:19 schreef Greys het volgende:
Hier drinken zowel het hondje als de kat uit de fontein
Maar ik hoop dat het snel beter gaat (ook al voelt je kat zich niet ziek).
Zal wel hoor, met de pillen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop