abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90434884

kon even geen goeie TT verzinnen :')
pi_90434900
Ik zou haast opperen om een apart FUT topic en een apart Fifa topic aan te maken. Voor de mensen die geen FUT spelen is er geen zak aan hier :9. Wie weet kan dat zo veranderen.
pi_90434940
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 16:53 schreef n0ir het volgende:
Ik zou haast opperen om een apart FUT topic en een apart Fifa topic aan te maken. Voor de mensen die geen FUT spelen is er geen zak aan hier :9. Wie weet kan dat zo veranderen.
denk dat bijna iedereen FUT speelt of jij niet? :P
ik was het wel even zat eigenlijk een tijd geleden toen iedereen opeens superteams begon te hebben, maar nu met die kerstshit is het wel weer leuk.
pi_90435017
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

denk dat bijna iedereen FUT speelt of jij niet? :P
ik was het wel even zat eigenlijk een tijd geleden toen iedereen opeens superteams begon te hebben, maar nu met die kerstshit is het wel weer leuk.
Ik persoonlijk heb als ik fifa speel geen tijd en zin om eindeloos lang in menuutjes de beste spelers bij elkaar te sprokkelen. Ik wil gewoon binnen een minuut nadat ik m'n xbox aan zet potjes voetballen.

Maar hier gaat het alleen maar over Nasri IF of die 'kutte contract kaartjes' waardoor dit topic voor een hoop mensen niet meer leuk is. Die mensen stoppen met dit topic checken, stoppen met posten en zo komt er nóg minder over andere dingen dan FUT te staan.
pi_90435080
Dit topic verdelen heeft geen zin. Denk niet dat mensen nog over Manager Mode of Head to Head praten, anders zie je die posts wel. UT heeft het spel een nieuw leven ingeblazen vind ik.
pi_90436238
Zanetti is ineens 5k waard :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90436469
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Zanetti is ineens 5k waard :o
Wtf, gister nog voor 2k op de trade pile gegooid. :'(

Ze zijn overigens bezig met price fixen op de contract kaarten. Eerst vond je de rare variant makkelijk voor 300 Buy Now maar nu gaan ze voor 500 ook direct weg.

[ Bericht 12% gewijzigd door emokid op 25-12-2010 18:39:51 ]
pi_90437986
Weet iemand of het mogelijk is om op de pc met drie controllers te spelen?
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:53:10 #9
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_90445685
Is de Carriere mode ''Speler'' een Be a Pro speler of ben je dan het hele team :P ? Ja ik ben een beetje lui heb geen zin om mn PS3 op te starten.

:@
pi_90445936
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef MYV het volgende:
Is de Carriere mode ''Speler'' een Be a Pro speler of ben je dan het hele team :P ? Ja ik ben een beetje lui heb geen zin om mn PS3 op te starten.

als je het hele team wilt zijn moet je carriere mode coach doen (of manager wat het ook is), carriere mode speler dan kan je volgens mij gewoon een bestaande speler zijn.
pi_90446925
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef MYV het volgende:

Je bent in principe 1 speler, maar bij iedere wedstrijd kan je een keuze maken of je ook echt alleen je pro wil besturen of het hele team
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90449240
ben weer Fifa gaan spelen na een maandje niet spelen, FUT en vooral weer clubs _O_
  zondag 26 december 2010 @ 02:15:20 #13
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_90450286
Had perongeluk een heel goed aannbod afgeslagen, iemand wou een speler kopen voor meer dan ie was.. Drukte het verkeerde knopje ;(

El Hamdaoui is geblesseerd voor 3 maanden :') Nu Suarez, Emmanuelson en Zeegelaar erin maar ben helemaal niet tevreden met die Zeegelaar. wie kent er een betaalbare vervangende speler voor El hamdaoui?
pi_90450622
quote:
Op zondag 26 december 2010 02:15 schreef MYV het volgende:
Had perongeluk een heel goed aannbod afgeslagen, iemand wou een speler kopen voor meer dan ie was.. Drukte het verkeerde knopje ;(

El Hamdaoui is geblesseerd voor 3 maanden :') Nu Suarez, Emmanuelson en Zeegelaar erin maar ben helemaal niet tevreden met die Zeegelaar. wie kent er een betaalbare vervangende speler voor El hamdaoui?
Wijnaldum, Beerens, Elia?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_90451313
Zijn er mensen met Silver Squads? Als je een goede silver squad wilt bouwen ben je zo 150k kwijt, kom ik net achter. Het heeft wel iets maar veel te duur. :P
pi_90451369
quote:
2s.gif Op zondag 26 december 2010 02:15 schreef MYV het volgende:

Lukaku.
pi_90452856
quote:
Op zondag 26 december 2010 04:05 schreef emokid het volgende:
Zijn er mensen met Silver Squads? Als je een goede silver squad wilt bouwen ben je zo 150k kwijt, kom ik net achter. Het heeft wel iets maar veel te duur. :P
Ja ik. Maar niet 1 van 150k :p
Nu iPod dus kan je geen linkje geven.
pi_90455021
Prijzen worden inderdaad steeds hoger op de markt (X360).
Casillas gaat nu voor 70k/80k terwijl die een week geleden nog voor 60k ging.
Zijn nog een paar andere die heel erg omhoog geschoten zijn.
pi_90456033
Ik word zo moe van die hoerenservers. Heb nou van de 4 wedstrijden die ik verloren heb 3 keer door de servers. Ook net, ik win 4-3. Game loopt vast na het eindsignaal en na 30 minuten leave ik maar. VERLOREN

Krijg dan toch aids zeg.
  zondag 26 december 2010 @ 13:20:40 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_90456447
Ik speelde zojuist ook mijn eerste wedstrijd online. Verbinding was uitstekend, stond nog gewoon 0-0 en niets aan de hand, en in de 45ste minuut ben ik opeens de verbinding met de EA servers kwijt... :N :r
pi_90456991
Ik kots op EA.
  zondag 26 december 2010 @ 13:51:06 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_90457406
Nu het 2de potje FIFA, in de 89ste minuut maak ik de 1-1 nadat die kneus de hele tijd heeft lopen tijdrekken, hij schiet vanaf de aftrap de bal uit, en nu zit ik al 5 minuten naar een zwart scherm te kijken. Uiteraard zit ik gewoon wat te lezen enzo. Ik merk het wel wanneer er weer wat gebeurt...

edit: nu connection was lost message, wedstrijd is geeindigd in 1-1 !?!? (als iemand disconnect dan hoort er toch ook iemand te verliezen??)
pi_90457418
Nog eens 100 bid tokens, dat is wel weer wat veel van het goede :P
Voor Emokid, mijn silverteam http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fW9YVrWXbagJR
pi_90459017
quote:
2s.gif Op zondag 26 december 2010 13:51 schreef StijnDa het volgende:
Nog eens 100 bid tokens, dat is wel weer wat veel van het goede :P
Voor Emokid, mijn silverteam http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fW9YVrWXbagJR
Nice. Wat heeft dit gekost ongeveer? De silver tourney begint binnenkort.
pi_90459727
Die contractenkaartjes zijn inderdaad ook aardig in prijs verhoogd, helaas. Jammer dat die Platinum Holiday Cup afliep gisteren, 7500 coins bij winst toernooi is toch lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')