denk dat bijna iedereen FUT speelt of jij niet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:53 schreef n0ir het volgende:
Ik zou haast opperen om een apart FUT topic en een apart Fifa topic aan te maken. Voor de mensen die geen FUT spelen is er geen zak aan hier. Wie weet kan dat zo veranderen.
Ik persoonlijk heb als ik fifa speel geen tijd en zin om eindeloos lang in menuutjes de beste spelers bij elkaar te sprokkelen. Ik wil gewoon binnen een minuut nadat ik m'n xbox aan zet potjes voetballen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
denk dat bijna iedereen FUT speelt of jij niet?
ik was het wel even zat eigenlijk een tijd geleden toen iedereen opeens superteams begon te hebben, maar nu met die kerstshit is het wel weer leuk.
Wtf, gister nog voor 2k op de trade pile gegooid.quote:
als je het hele team wilt zijn moet je carriere mode coach doen (of manager wat het ook is), carriere mode speler dan kan je volgens mij gewoon een bestaande speler zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef MYV het volgende:
Is de Carriere mode ''Speler'' een Be a Pro speler of ben je dan het hele team? Ja ik ben een beetje lui heb geen zin om mn PS3 op te starten.
Je bent in principe 1 speler, maar bij iedere wedstrijd kan je een keuze maken of je ook echt alleen je pro wil besturen of het hele teamquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef MYV het volgende:
Is de Carriere mode ''Speler'' een Be a Pro speler of ben je dan het hele team? Ja ik ben een beetje lui heb geen zin om mn PS3 op te starten.
Wijnaldum, Beerens, Elia?quote:Op zondag 26 december 2010 02:15 schreef MYV het volgende:
Had perongeluk een heel goed aannbod afgeslagen, iemand wou een speler kopen voor meer dan ie was.. Drukte het verkeerde knopje
El Hamdaoui is geblesseerd voor 3 maandenNu Suarez, Emmanuelson en Zeegelaar erin maar ben helemaal niet tevreden met die Zeegelaar. wie kent er een betaalbare vervangende speler voor El hamdaoui?
Lukaku.quote:Op zondag 26 december 2010 02:15 schreef MYV het volgende:
Had perongeluk een heel goed aannbod afgeslagen, iemand wou een speler kopen voor meer dan ie was.. Drukte het verkeerde knopje
El Hamdaoui is geblesseerd voor 3 maandenNu Suarez, Emmanuelson en Zeegelaar erin maar ben helemaal niet tevreden met die Zeegelaar. wie kent er een betaalbare vervangende speler voor El hamdaoui?
Ja ik. Maar niet 1 van 150k :pquote:Op zondag 26 december 2010 04:05 schreef emokid het volgende:
Zijn er mensen met Silver Squads? Als je een goede silver squad wilt bouwen ben je zo 150k kwijt, kom ik net achter. Het heeft wel iets maar veel te duur.
Nice. Wat heeft dit gekost ongeveer? De silver tourney begint binnenkort.quote:Op zondag 26 december 2010 13:51 schreef StijnDa het volgende:
Nog eens 100 bid tokens, dat is wel weer wat veel van het goede![]()
Voor Emokid, mijn silverteam http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fW9YVrWXbagJR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |