Wat goed! Wanneer kun je er in?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Inmiddels een woning gevonden.
Ik moet in ieder geval nog een stofzuiger en achteraf ook nog een gasfornuis (mét oven) en afzuigkap hebben.
Goeie tip! de kringloopwinkel in Purmerend is de beste die ik in de wijde regio heb bezocht. Ik heb er voor een habbekrats een hele hoop spullen (meubels) gehaald toen ik eerder dit jaar acuut moest verhuizen.quote:Op maandag 27 december 2010 12:35 schreef Felixa het volgende:
En mocht het hier niet lukken met meubels... heb je al bij de kringloopwinkel op de Koog gekeken wat ze daar hebben en wat ze er voor vragen?
Don't know. Hij staat al leeg. Ik word eerst nog financieel getoetst. Als dat allemaal goed is (waar ik wel van uit ga), krijg ik een uitnodiging om het huurcontract te komen tekenen en gelijk de eerste maand huur te voldoen. Zou niet al te lang moeten duren.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik moet in ieder geval nog een stofzuiger en achteraf ook nog een gasfornuis (mét oven) en afzuigkap hebben.
Oh.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Een afzuigkap zal denk ik niet per se nodig zijn, ik gok dat er een standaard afzuigsysteem inzit en dat is in principe afdoende (daar doe ik het al jaren mee in elk geval en dat gaat prima).maken
Hee wat goed dat je een woning hebt! Ook weer in Purmerend?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb zo'n rondje (iets van 20 cm doorsnee), wat je ook vaak in badkamers zietquote:Op woensdag 29 december 2010 11:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh.![]()
Er zit een klein rooster (ventilatie) net boven het rechterkeukenkastje, een paar cm links van waar het fornuis dan komt te staan. Is dat echt voldoende?
edit: en anders kan ik altijd de deur naar het balkon, die in de keuken zit, nog openzetten.![]()
en thx![]()
Nee, volgens mij kan ik het niet regelen. Het is volgens mij gewoon een standaard ventilatiebuis met een roostertje ervoor, meer niet, echt 'afzuigen' doet 'ie niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zo'n rondje (iets van 20 cm doorsnee), wat je ook vaak in badkamers zietHeb je ook een knop om em harder of zachter te zetten? Ik heb em altijd hard staan en dat is voldoende. Dus dat zou al weer iets schelen
En gebruik jij de oven voor snacks en lasagna enzo? Dan zou je er ook voor kunnen kiezen om een losse kleine oven (net zo groot als een magnetron) te kopen, die heb je namelijk al vanaf een paar tientjes
En zo'n los gasstel is denk ik wel gemakkelijk (goedkoop) te vinden... Maar het is net waar je tegenaan loopt natuurlijk
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hee wat goed dat je een woning hebt! Ook weer in Purmerend?
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:34 schreef Symphonic het volgende:
Tof dat je geslaagd bent voor een huis
De afzuigkap laat ik nog wel even zitten.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Wat betreft die afzuigkap: vraag even na wat precies de bedoeling is. Als je namelijk een normale afzuigkap ergens ophangt waar al centrale afzuiging is, is het resultaat dat je je braadworstlucht bij de buurman naar binnenblaast. Da's geen mooie binnenkomer.
Ik heb inmiddels een magnetron ontvangen van Symphonic.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:15 schreef mascara-klodder het volgende:
ik heb evt een combi-magnetron voor jezal het ding alleen even moeten afstoffen en voor de zekerheid even controleren of allebei de functies het nog doen
sorry, heb niet heel het topic doorgelezen, is geen doen op mijn foonquote:Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De afzuigkap laat ik nog wel even zitten.
[..]
Ik heb inmiddels een magnetron ontvangen van Symphonic.
Daar zou ik spontaan op in slaap vallen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Het RIBW heeft inmiddels een bankstel en een fornuis met oven weten te regelen.![]()
[ afbeelding ]
Nu alleen nog een stofzuiger en een wok...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |