Tja, wat verwacht je anders van een hofnarretje...quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
robert long.... met de pedofielen op hun knieën.. een zeer actueel nummer dus
Nee, totaal niet dubbelzinnig ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval niet erotisch...
* Ofyles2 zich dom houdt...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
robert long.... met de pedofielen op hun knieën.. een zeer actueel nummer dus
breastlessquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Breastless van The Corrs staat op 1956 zie ik. Zo te zien zijn we dus snel van ze af.
Ook een hele goeiemiddag! Ook voor de andere aanwezigen hier uiteraard!quote:
Nee, sinds vorig jaar begint het 12 uur eerder, zodat ze de boel wat minder af hoeven te raffelen. Er kwamen steeds meer nummers uit de jaren '80 en '90 in, die gemiddeld een stuk langer zijn dan liedjes uit bijvoorbeeld de jaren '60. Het werd dus wat krap, 144 uur.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
Dacht eigenlijk dat het vannacht pas zou beginnen, maar nu toch alweer even aan het volgen nu.
Dan wens ik je sterkte voor de komende drie uur.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zodadelijk Bert Kranenbarg. Vind ik persoonlijk een van de mindere presentatoren
Ach, het draait om de muziekquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan wens ik je sterkte voor de komende drie uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |