Wat Dago al zegt, maar dat mag de pret niet drukken, tochquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
Al betwijfel ik of daar wel echt alle nummers worden gedraaid die zijn aangevraagd![]()
Bijvoorbeeld die mensen die bij de brievenbus plaatjes aanvroegen, dara heb ik zo'n idee van dat die lang niet allemaal gedraaid worden !
sowieso niet alle. Mijn plaat niet bijvoorbeeld, en sommige platen die ik tijdens de uitzending heb gehoord staan er niet inquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
Al betwijfel ik of daar wel echt alle nummers worden gedraaid die zijn aangevraagd![]()
Bijvoorbeeld die mensen die bij de brievenbus plaatjes aanvroegen, dara heb ik zo'n idee van dat die lang niet allemaal gedraaid worden !
quote:Op zondag 21 december 2008 10:50 schreef Shoombak het volgende:
Wij willen Ilse terug!
ze is wel 100 plekken in waardering gestegen na vannacht![]()
quote:
Dit is mijn eerste volgens mijquote:
Dat.quote:
toen al controversieelquote:Racoon![]()
Ik vraag me sws af of er überhaupt iets met de requests via de brievenbus is gedaan,quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef ValHallen het volgende:
Ekdom blijft toch de leukste DJ in het huis
Ik heb talentquote:
schaam schaam, alhoewel ik het nog steeds eens ben met de laatste kwoot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 21 december 2008 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
al die vrouwe die aandacht willen zijn mutse
quote:Op zondag 21 december 2008 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ik luister meestal slamfm of radio veronica
omdat mijn radio slecht 3m ontvngtquote:Op zondag 21 december 2008 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
liep ik laatst in de stad liep er een gast met iron maiden schoenen,sjaal,muts,trui,jas,shirt,broek etc.
en met zon buik van:
0
......)
| |
zon vette gatverdammequote:Op zondag 21 december 2008 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den helder is vet cool
alleen iedereen is altijd zo negatief
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb talent
En ik post hier pas 4 dagen
En 75 topics in 4 dagen
Zoiets zal ik ook wel hebbenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb talent
En ik post hier pas 4 dagen
En 75 topics in 4 dagen
Smakelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit nummer van de script? wat een kutband
![]()
Ik ben eten
Radio 555 vorig jaar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:46 schreef Pino112 het volgende:
Damnit dat ik naar school moet
Mis ik Evers en Beelen
quote:
Timoo is echt de eerste, voss komt nog maar sporadisch voorbijquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
In 3FM Serious request zie ik de eerste posts van veel van de oud-gedienden in dit topic voorbij komen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
In 3FM Serious request zie ik de eerste posts van veel van de oud-gedienden in dit topic voorbij komen
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:04 schreef Cee het volgende:
Ze mogen iedereen er in mikken, als ze Eddy Zoey en die irritante sidekick van 'm maar ver, ver uit de buurt houden.
Mijn voorkeur gaat uit naar Giel (niet m'n meest favoriete dj maar hij zet zich naar mijn gevoel toch het meeste in voor het project), Gerard en Sander Lantinga. Sander de Heer mag ook.
Iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Timoo is echt de eerste, voss komt nog maar sporadisch voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |