Austin Powersquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef ValHallen het volgende:
1 van de leukere madonna's als je het mij vraagt
Taartquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Jaaa, mensen.. jubileumpje mensen. Precies een jaar geleden kwam ik hier het topique binnengewandeld![]()
![]()
Taart voor allen!
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:20 schreef Dagoduck het volgende:
Zingt ie nou; "Merry Merry Bitches baby" ?
Zo, dat was mijn eerste post in deze reeksquote:
Ik ook welquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef Swomp het volgende:
Wat was het toch een topweek he ?!
Ik mis het wel al een beetje eerlijk gezegd !
quote:Op zondag 21 december 2008 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
gisterochtend kregen ze tussenstand
zei dat mens van die headlines:
''net binne de nieuwe tussestand''
terwijl die al sochtend bekend was echt stom mens
Ja ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef Swomp het volgende:
Wat was het toch een topweek he ?!
Ik mis het wel al een beetje eerlijk gezegd !
Ja dat welquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik ook. Gelukkig is er nog TOPSR
.
Mijn eerste post hierquote:Op donderdag 26 april 2007 22:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
EEEK een tandartsboor... mijn oren!
Ze zeggen ook: "De meest aangevraagde platen" ipv. vorig jaar toen ze volgens mij zeiden: "alle aangevraagde platen"quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
Al betwijfel ik of daar wel echt alle nummers worden gedraaid die zijn aangevraagd![]()
Bijvoorbeeld die mensen die bij de brievenbus plaatjes aanvroegen, dara heb ik zo'n idee van dat die lang niet allemaal gedraaid worden !
Ah ok, dat had ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zeggen ook: "De meest aangevraagde platen" ipv. vorig jaar toen ze volgens mij zeigen: "alle aangevraagde platen"
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook wel
nog een van mijn posts tijdens SR08:
[..]
De TOP-Sr specificeert zich als "De meest aangevraagde platen bij het Callcenter en op 3fm.nl". De brievenbus valt daar dus buiten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zeggen ook: "De meest aangevraagde platen" ipv. vorig jaar toen ze volgens mij zeigen: "alle aangevraagde platen"
Meteen een halve pagina vol met jouw postsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 21 december 2008 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
als niemand mag fipo'en hoe kunnen we dan ooit een topic starten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |