quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb maar op "vind ik leuk" gedrukt
Het sneeuwt hier trouwensquote:
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:22 schreef Briggy het volgende:
Dat wilde ik net tikken
[..]
Het sneeuwt hier trouwens![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een ranzige avatar heb jij eigenlijk
hoiquote:
M'n PC is nog niet stuk dus waarom zou ik een nieuwe kopenquote:
Jammer.quote:
Nee, zoals men in de filmwereld een bepaalde kleur (groen) gebruikt om dat soort dingen mogelijk te maken (denk aan Giel's groene pakje) zo gebruikt een computer de kleur paars om later video in te tekenen. Als je dus een screenshot van een pimpelpaars vak maakt zie je daar doorheen de video, mits het om overlay-video gaat.quote:
Het is gewoon ruk, want zo kan ik toch nooit een sprintscreen maken van bijv. SRquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, zoals men in de filmwereld een bepaalde kleur (groen) gebruikt om dat soort dingen mogelijk te maken (denk aan Giel's groene pakje) zo gebruikt een computer de kleur paars om later video in te tekenen. Als je dus een screenshot van een pimpelpaars vak maakt zie je daar doorheen de video, mits het om overlay-video gaat.
Serieus? Nooit geweten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, zoals men in de filmwereld een bepaalde kleur (groen) gebruikt om dat soort dingen mogelijk te maken (denk aan Giel's groene pakje) zo gebruikt een computer de kleur paars om later video in te tekenen. Als je dus een screenshot van een pimpelpaars vak maakt zie je daar doorheen de video, mits het om overlay-video gaat.
Zorgen dat je een player gebruikt die geen gebruik maakt van overlay-video. Of speciale screenshot-software gebruiken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is gewoon ruk, want zo kan ik toch nooit een sprintscreen maken van bijv. SR
Van deze http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player kon ik wel een screenshot maken!quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zorgen dat je een player gebruikt die geen gebruik maakt van overlay-video. Of speciale screenshot-software gebruiken.
Klopt, een flash of silverlight stream maakt sowieso geen gebruik van overlayquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van deze http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player kon ik wel een screenshot maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |