Haha, als die moeder spreekt gaat de kleine met z'n hoofd aan het schudden. Bijna meme potentie.quote:
Ik had een Atari 2600:quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef ToT het volgende:
Ik heb er nooit eentje gehad. Wij hadden thuis een Atari 800XL!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Amiga roeleert hard!4096 kleuren, 4-kanaals audio (of was het nou 8?) terwijl PC's nog EGA- en Adlib-kaartjes hadden!
________!
Een aantal games die op de Amiga dik geniaal waren, waren op de PC een bittere teleurstelling.
Alleen dat ellendige zwarte scherm met rode letters waar een rode kader omheen knipperde....de Software failure.....dat was écht een ramp! Vooral als je op disk 10 van een spel was!![]()
Cool!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.salon.com/news(...)sa_aliens/index.html
Kepler meet, in een klein gebied buiten ons zonnestelsel, meer dan 1200 mogelijke planeten, en meer dan 50 zijn leefbaar. De "goudlokje" planeten: niet te warm niet te koud.
Dus...
Ach so!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe ze hier geraken.. vanaf daar...
Een zwart gat worp.
Duss.
Hehe, nee het rijmt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe ze hier geraken.. vanaf daar...
Een zwart gat worp.
Duss.
Welke ui?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wat staat er eigenlijk op je UI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet in een aantal opzichten aan mezelf denken, maar ik koos deze afbeelding eigenlijk gewoon omdat ik het heel mooi getekend vind en het geeft de 'geest' van het personage heel goed weer.
De laatste tijd valt me op dat iedereen me Grey noemt, ipv Gray. Ik mag dan af en toe anders overkomen dan de meeste mensen, maar ik ben geen alien!
Het is Gray mensen! GRAY!![]()
![]()
Hoe kun je sorteren op kleur?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Opslaan als, naam lezen, invoeren in Google Image, sorteren op kleur en voila!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |