quote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef KingOfMars het volgende:
Maakt dat uit mbt de appeltaart dan?
Neen, i.v.m. zwemmen?quote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Je bent bang dat ze over de appeltaart kwijlt?
Zo'n halve appel achter je randje.quote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Ivm met de stukjes die mee terugkomen of de kruimels op je snikkel ?
Of lekker de crumblequote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo'n halve appel achter je randje.
Je gaat toch niet zwemmen met appeltaart in je hand?quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Neen, i.v.m. zwemmen?
quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef Joene het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Driekoningen dit swets
Lijkt me ook niet handig ?quote:Op maandag 27 december 2010 17:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zwemmen met appeltaart in je hand?
Dat wordt reddend pijpen dan.quote:Op maandag 27 december 2010 17:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zwemmen met appeltaart in je hand?
Ik heb er ook niks mee Swets. Oh en sint maarten vond ik als kind coolquote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou die 'feestdag' kennen we hier niet. Maar ja. Sint Maarten schijnt ook heel wat te zijn.
Gewoon armen onder de oksels door ?quote:
Lijkt me geil J.quote:Op maandag 27 december 2010 17:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon armen onder de oksels door ?
Allochtonenvoer J!quote:
Hmmm ansich vind ik Tagliatella of hoe je het schrijft best te nassen dus.quote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Allochtonenvoer J!
Hier komen gewoon de oudhollandsche aardappelen met originele rode kool en een fikse karbonade op tafel J!
Wortelstamp ? of echt gewoon schijfjes wortel ?quote:
ik ben niet zo gek op spruiten.quote:
Sorry JK , maar Spruiten / Witlof / rode kool / Bieten / Koolraap , krijg ik mn strot niet inquote:Op maandag 27 december 2010 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HOEZO? TOON EEN BEETJE RESTECP VOOR JE ERFGOED, JUNG!!!111
Gewoon schijfjes wortel.quote:Op maandag 27 december 2010 17:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Wortelstamp ? of echt gewoon schijfjes wortel ?
Ahja lekker dus ! Vinnik !quote:
Nah, jij woont zo ongeveer in het episch centrum van kolenland toch?quote:Op maandag 27 december 2010 17:27 schreef Joene het volgende:
Sorry JK , maar Spruiten / Witlof / rode kool / Bieten / Koolraap , krijg ik mn strot niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |