Kweenie maar ik kan slecht multitasken en ik ben bang dat ik dan niet meer van de appeltaart kan genieten ofzo?quote:Op maandag 27 december 2010 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beinvloed appeltaart je pijpcoefficient?
Kan het niet gewoon lekker tijdens het eten van de appeltaart ?quote:Op maandag 27 december 2010 16:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mag van mij ook om half negen, 't is vakantie tenslotte. En om 20:15 heb ik net de koffie + appeltaart op denk ik?
quote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon lekker tijdens het eten van de appeltaart ?
quote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kweenie maar ik kan slecht multitasken en ik ben bang dat ik dan niet meer van de appeltaart kan genieten ofzo?
Hier eind vd week of van het weekend ofzo.quote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef Joene het volgende:
Wow de kerstboom eraluitDat gaat hier wel ff duren tot na 3 koningen
J, wat kan jou die appeltaart schelen ?quote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kweenie maar ik kan slecht multitasken en ik ben bang dat ik dan niet meer van de appeltaart kan genieten ofzo?
Loop je dan geen gevaar op kramp oid? Of is dat alleen met zwemmen?quote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je om 20u15 de appeltaart net op hebt, zie ik het probleem niet, KOM?
tot wattuh?quote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef Joene het volgende:
Wow de kerstboom eraluitDat gaat hier wel ff duren tot na 3 koningen
Weet je hoe lekker men. Met roomboter enzo. Jeweetwel, wat Swets niet mag!quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef Joene het volgende:
[..]
J, wat kan jou die appeltaart schelen ?
Volgens mij heb je vooral last van verstikking bij zwemmend pijpen. Of je moet graag op je rug zwemmen?quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Loop je dan geen gevaar op kramp oid? Of is dat alleen met zwemmen?
Ik lig wel graag op m'n rug, telt dat ook?quote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij heb je vooral last van verstikking bij zwemmend pijpen. Of je moet graag op je rug zwemmen?
Nee, 2 dagen een beetje roomboter en ik ben anderhalve kilo aangekomen. Vandaag zit ik op 3 rijstwafels en een plakje tofu.quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker men. Met roomboter enzo. Jeweetwel, wat Swets niet mag!
3 koningen Swets 1 of ander Katholiek gebeuren denk ikquote:
Maakt dat uit mbt de appeltaart dan?quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met hoeveel speeksel pijpt Wyppy überhaupt?
tijdens dat je gepijpt wordt ?quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik lig wel graag op m'n rug, telt dat ook?
Je bent bang dat ze over de appeltaart kwijlt?quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met hoeveel speeksel pijpt Wyppy überhaupt?
Ivm met de stukjes die mee terugkomen of de kruimels op je snikkel ?quote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maakt dat uit mbt de appeltaart dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |