Vraag het. Mijn huisbaas was maar wat blij met alle veranderingen die ik ging doorvoeren. Scheelde hem weer in tijd. Uiteraard heeft hij er wel voor betaald.quote:Op maandag 27 december 2010 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat verschilt per woningstichting en de verandering.
quote:Op maandag 27 december 2010 10:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vraag het. Mijn huisbaas was maar wat blij met alle veranderingen die ik ging doorvoeren. Scheelde hem weer in tijd. Uiteraard heeft hij er wel voor betaald.
150 eurie? zonder het blad bij hem kopen ?quote:Op maandag 27 december 2010 12:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou zo'n mannetje rekenen voor het oude blad eraf en nieuwe blad erop?
Oh ik ook J. Maar gelukkig op de arbeitsplatz geen gezeikquote:
Ik heb laatst een gat in m'n deur geschopt. Moet je dat ook melden?quote:Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook bij de grotere corporaties kun je doorgaans veranderingen aan je huurwoning aanbrengen zonder dat je het hoeft terug te muteren bij verlaten van de woning, Swets. Als je het maar netjes meldt.
ik in een ruitje van mn schuurdeur , sleutels vergeten en wou naar binnenquote:Op maandag 27 december 2010 13:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb laatst een gat in m'n deur geschopt. Moet je dat ook melden?
Ik werk in het Alexandrium.quote:Op zondag 26 december 2010 20:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
Waren er AH;s in de buurt open dan??![]()
Welke werk jij ook al weer?
Ja klopt, maar als je een nieuw aanrechtblad met inbouw gaststel maakt, kan je natuurlijk niet je gaststel bij vertrek meenemen en een gat in het aanrechtblad achterlaten.quote:Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook bij de grotere corporaties kun je doorgaans veranderingen aan je huurwoning aanbrengen zonder dat je het hoeft terug te muteren bij verlaten van de woning, Swets. Als je het maar netjes meldt.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:55 schreef Armageddon het volgende:
Rutger van GS net op de Twitter:
"Ik word hier zo snel bruin. Vanmiddag mocht ik al de bus niet meer in. #capetown"
Waarom zou je in godsnaam je gasstel mee willen nemen? in je nieuwe huis wat toch een koopwoning is zit toch een keuken of je koopt er een nieuwe in ?quote:Op maandag 27 december 2010 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je een nieuw aanrechtblad met inbouw gaststel maakt, kan je natuurlijk niet je gaststel bij vertrek meenemen en een gat in het aanrechtblad achterlaten.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam je gasstel mee willen nemen? in je nieuwe huis wat toch een koopwoning is zit toch een keuken of je koopt er een nieuwe in ?
Zolang het beter is dan standaard woningbouw zal er weinig issue zijn lijkt me.quote:Op maandag 27 december 2010 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
En zelfs als je hem NIET wil meenemen, moet de nieuwe bewoner hem nog steeds WILLEN. Anders kan je toch echt de boel verbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |