Ik vind echt zoveel leuk.. alleen de sportschool heb ik moeite mee.. heb ik die adrenaline niet of streven om iemand in te halen.. gewoon statischquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Voetbal is mijn leven dat is het enige waar je me s'avonds voor kan wakker maken.
Ik heb ooit op de sportschool gezeten omdat het moest. En al die strakke leven demotiveerde alleen maar.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind echt zoveel leuk.. alleen de sportschool heb ik moeite mee.. heb ik die adrenaline niet of streven om iemand in te halen.. gewoon statisch
Sterkte, ik ken het fenomeen overigens, maar dat komt omdat ik hyperactief genoeg ben om iedere 30 seconden anders te gaan zitten...quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:46 schreef DaMook het volgende:
Ik heb me een last van mijn rug.
Ik moet echt een andere houding achter mijn bureau ontdekken.
Misschienquote:
A) Wat? B) Het is geen twitterquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je vind voetbal zo saai dat je alléén daarvoor gaat slapen in de avond? #misvatting
Ander forum niet denk ik, ingame deed ik tot juni MW2..quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik zit als WebHawk op Tweakers.net, maar los van een casemodtopic in like 2004 heb ik niet veel uitgevreten daar op hardwaregebied. Wellicht een ander forum, chatbox of ergens ingame?
Ja. Maar misschien kan ik dit doen ipv op examenvakantie gaan..quote:
Ik heb een keimooie van de ikea, leer ook nogquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een andere stoel kan ook een oplossing zijn.
Ik denk dat ik dezelfde heb.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een keimooie van de ikea, leer ook nog.
Dank voor je medelevenquote:
Baaai Baaai!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Anders kan ik al die neefjes en nichtjes niet vermaken morgen.
Het was leukIk kom vast nog wel eens terug!
![]()
Ondanks Blef?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:48 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga zometeen wel slapen guys.. Vannacht ook amper slaap meegepikt
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dezelfde heb.
Volgens mij heb je dan dezelfde als ik, meende hem al te herkennen op je SR-setup foto begin deze week...quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een keimooie van de ikea, leer ook nog.
Strakke leven? 5x per week volgens je schema, shakes, op je voeding letten? Want zo leef ik niet.. gewoon sporten omdat ik het leuk vind (spieren doe ik het niet voor al is het wel een leuke bijkomer) maar daarnaast ga ik gewoon 2x per week naar de friettent als ik wilquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ooit op de sportschool gezeten omdat het moest. En al die strakke leven demotiveerde alleen maar.
Doeiquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Anders kan ik al die neefjes en nichtjes niet vermaken morgen.
![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:49 schreef DeLuna het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |