Sorry, is tijdens mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:44 schreef ValHallen het volgende:
Gaat er nog iemand mee naar benicassim?
Festival Internacional deBenicassim 2011
Ik zit als WebHawk op Tweakers.net, maar los van een casemodtopic in like 2004 heb ik niet veel uitgevreten daar op hardwaregebied. Wellicht een ander forum, chatbox of ergens ingame?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:43 schreef Pino112 het volgende:
@WebHawkjuh: Heb jij ook op een computersite à la Tweakers of Bouweenpc gezeten?
Je nick komt me erg bekend voor namelijk..
Voetbal is mijn leven dat is het enige waar je me s'avonds voor kan wakker maken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben eigelijk heel sportief.. maar gewoon te lui om te gaan.. als je mij vraagt om te voetballen .. nee nu niet, straks, later.. maar als je me teleporteert ga ik meteen hard achter die bal aan als husain bolt
Lijkt me ideaal.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry, is tijdens mijn verjaardag.
*TIK*quote:
Een andere stoel kan ook een oplossing zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:46 schreef DaMook het volgende:
Ik heb me een last van mijn rug.
Ik moet echt een andere houding achter mijn bureau ontdekken.
Betere bureaustoel kopen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:46 schreef DaMook het volgende:
Je vind voetbal zo saai dat je alléén daarvoor gaat slapen in de avond? #misvattingquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Voetbal is mijn leven dat is het enige waar je me s'avonds voor kan wakker maken.
Aw gus.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:46 schreef DaMook het volgende:
Moeder?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik mag toch niet.
Ik vind echt zoveel leuk.. alleen de sportschool heb ik moeite mee.. heb ik die adrenaline niet of streven om iemand in te halen.. gewoon statischquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Voetbal is mijn leven dat is het enige waar je me s'avonds voor kan wakker maken.
Ik heb ooit op de sportschool gezeten omdat het moest. En al die strakke leven demotiveerde alleen maar.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind echt zoveel leuk.. alleen de sportschool heb ik moeite mee.. heb ik die adrenaline niet of streven om iemand in te halen.. gewoon statisch
Sterkte, ik ken het fenomeen overigens, maar dat komt omdat ik hyperactief genoeg ben om iedere 30 seconden anders te gaan zitten...quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:46 schreef DaMook het volgende:
Misschienquote:
A) Wat? B) Het is geen twitterquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je vind voetbal zo saai dat je alléén daarvoor gaat slapen in de avond? #misvatting
Ander forum niet denk ik, ingame deed ik tot juni MW2..quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik zit als WebHawk op Tweakers.net, maar los van een casemodtopic in like 2004 heb ik niet veel uitgevreten daar op hardwaregebied. Wellicht een ander forum, chatbox of ergens ingame?
Ja. Maar misschien kan ik dit doen ipv op examenvakantie gaan..quote:
Ik heb een keimooie van de ikea, leer ook nogquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een andere stoel kan ook een oplossing zijn.
Ik denk dat ik dezelfde heb.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een keimooie van de ikea, leer ook nog.
Dank voor je medelevenquote:
Baaai Baaai!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Anders kan ik al die neefjes en nichtjes niet vermaken morgen.
Het was leukIk kom vast nog wel eens terug!
![]()
Ondanks Blef?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:48 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga zometeen wel slapen guys.. Vannacht ook amper slaap meegepikt
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dezelfde heb.
Volgens mij heb je dan dezelfde als ik, meende hem al te herkennen op je SR-setup foto begin deze week...quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Strakke leven? 5x per week volgens je schema, shakes, op je voeding letten? Want zo leef ik niet.. gewoon sporten omdat ik het leuk vind (spieren doe ik het niet voor al is het wel een leuke bijkomer) maar daarnaast ga ik gewoon 2x per week naar de friettent als ik wilquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ooit op de sportschool gezeten omdat het moest. En al die strakke leven demotiveerde alleen maar.
Doeiquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Anders kan ik al die neefjes en nichtjes niet vermaken morgen.
![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:49 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Vuurtoren.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
Welke UI moet ik eigenlijk doen vinden jullie?
quote:
Precies, ik doe ook aan fitness maar echt 5x per week strak eraan houden hoeft van mij echt nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Strakke leven? 5x per week volgens je schema, shakes, op je voeding letten? Want zo leef ik niet.. gewoon sporten omdat ik het leuk vind (spieren doe ik het niet voor al is het wel een leuke bijkomer) maar daarnaast ga ik gewoon 2x per week naar de friettent als ik wil
het gaat er niet echt om of ie mooi is, maar meer of de hoogte goed is, ik had tot 2 jaar geleden ook een toffe bureaustoel, maar dat ding zat gewoon te laag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:
Wat Ernie zegt!quote:
Nopequote:
Je moet je appartement ergens mee inrichtenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:51 schreef CindieY het volgende:
Mensen ook altijd met hun standaard Ikea-shizzle
Ik hang heel de tijd voorover op mijn bureau, dat zou ik niet moeten doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het gaat er niet echt om of ie mooi is, maar meer of de hoogte goed is, ik had tot 2 jaar geleden ook een toffe bureaustoel, maar dat ding zat gewoon te laag.
Nja, m'n kamer is heel studentikoos ingericht en nee, dat is dus niet ikeaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je moet je appartement ergens mee inrichten.
Dank jequote:
Ik lig in mijn bed met de laptop, is ook niet heel bevorderlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hang heel de tijd voorover op mijn bureau, dat zou ik niet moeten doen.
Eminemquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Topic gaat haast niet meer over 3FM
Ik heb ook té weinig geslapen. gisternacht in het SR callcenter gezeten, en overdag slechts 2 uurtjes bijgeslapen. Afgelopen nacht heb ik wel geslapen maar lag er een meisje tegen me aan dat nogal veel bewoon in 'r slaap. Hoewel erg fijn en lekker warm, wel erg destructief voor mn nachtrust.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:48 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga zometeen wel slapen guys.. Vannacht ook amper slaap meegepikt
Jup alleen dan in het zwartquote:
Daarstraks was dat nog zo verschrikkelijk, nu niet meer. En daarom is SR minder leuk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die wou ik kopen in het zwart, toen toch maar deze genomen:quote:
Heeft het nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die heb ik ookquote:
Ik heb Eminem nooit bijster interessant gevonden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je bedoelt: Tik 'n aanquote:
Dat zou ik niet kunnenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik lig in mijn bed met de laptop, is ook niet heel bevorderlijk.
Tik em aan ouwequote:
Ja iedereen heeft die. Daarom.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan in het zwart!
Bye bye man, bye byequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:56 schreef ValHallen het volgende:
Sigaret op, ik ben slapen
Peace out![]()
Je complete desktop mee naar bed nemen is iets te veel van het goede?quote:
Tis nog geen 6 uur ouwequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:56 schreef ValHallen het volgende:
Sigaret op, ik ben slapen
Peace out![]()
Tja, ik moet toch iets over 3FM zeggenquote:
Geef je nummer maar, bel ik evenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:57 schreef CindieY het volgende:
Wel verdorie, ben ik mn mobiel kwijt in een kamer van 4m2
DM me je nummer, dan bel ik 'm zodat je hem vindquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:57 schreef CindieY het volgende:
Ik luister er nog wel ff naar, en tussendoor kijk ik wel youtubefilmpjes ofzo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik luister ook helemaal geen 3fm.Maar dat hadden jullie al wel door.
Joh, je dacht, dat regel ik even lekker makkelijk?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef je nummer maar, bel ik even
Hehequote:
Joahquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, je dacht, dat regel ik even lekker makkelijk?
Zou met mn ipad kunnen, maar ook dat is niet fijn fokken in bed. Op de bank wel, maar in bed kijk ik hooguit een seriequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je complete desktop mee naar bed nemen is iets te veel van het goede?
Laptop ftw.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou met mn ipad kunnen, maar ook dat is niet fijn fokken in bed. Op de bank wel, maar in bed kijk ik hooguit een serie.
Moet ik even bellen ?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:57 schreef CindieY het volgende:
Aaah, maar ik ben heel volwassenquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry schat, maar je bent een ietsiepietsie te jong
Leeftijd is maar een getalquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar hij is toch echt Pino ?quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk moeten ze allemaal een keer nageteld wordenquote:
Dat welquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal
En dat zeg je nu pasquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal
Mijn telefoon deed het nietquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering.
Wat Paskal als kerstontbijt krijgt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wijd Openstaande Kletsnatte Ochtend Kut
Handigquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn telefoon deed het niet, batterij is leeg
. Nu doet ie het weer
.
En nu heb je anorexia?quote:
Ik ruik een opbloeiend fok!koppeltje?quote:
Ongetwijfeld. Maar niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig familie in Zwolle wonen?
naieveling.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ruik een opbloeiend fok!koppeltje?
Graag gedaanquote:
Ik ken ook een nummer met "old man" in de eerste zin:quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
An old man turned ninety-eight
He won the lottery and died the next day
It's a black fly in your Chardonnay
It's a death row pardon two minutes too late
Isn't it ironic ... don't you think
Chorus
It's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's the good advice that you just didn't take
Who would've thought ... it figures
Mr. Play It Safe was afraid to fly
He packed his suitcase and kissed his kids good-bye
He waited his whole damn life to take that flight
And as the plane crashed down he thought
'Well isn't this nice...'
And isn't it ironic ... don't you think
Repeat Chorus
Well life has a funny way of sneaking up on you
When you think everything's okay and everything's going right
And life has a funny way of helping you out when
You think everything's gone wrong and everything blows up
In your face
It's a traffic jam when you're already late
It's a no-smoking sign on your cigarette break
It's like ten thousand spoons when all you need is a knife
It's meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic... don't you think
A little too ironic... and yeah I really do think...
Repeat Chorus
Life has a funny way of sneaking up on you
Life has a funny, funny way of helping you out
Helping you out
DIE TEKST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:09 schreef DaMook het volgende:
Ik bedenk me net dat ik tijdens de stiltes hier ook wel een ander forum bij kan lezen.
Vind je me niet lijken op me ava dan? Ava was wel gemaakt voordat ik gestopt was met sportschool maar tochquote:
Wel.quote:
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vind je me niet lijken op me ava dan? Ava was wel gemaakt voordat ik gestopt was met sportschool maar toch
geen problemen met theaters, als het maar geen Joop van den Ende musicals zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Another version of me, is she perverted like me, would she go down on you in a theater?
Ik doe meequote:
En wat draai je zelf in de tussentijd? Hier King of Leon - Pyro.quote:
Ik ga hem nu luisteren!quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:11 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vond stir it up van blof beter dan het origineel.. start hating(en ik zeek ze nog wel zo hard af he)
Niets eigenlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
En wat draai je zelf in de tussentijd? Hier King of Leon - Pyro.
Baaai Baaaiquote:
Kan je er niet van slapen meis?quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:13 schreef Guanabana het volgende:
Oke, ik kom toch nog even terug om te zeiken.
Hoe komen ze nou aan dat bedrag? Want die dingen die naar beneden kwamen die hingen er neem ik aan al even voordat ze echt álles geteld kunnen hebben.
Geen ideequote:Op zaterdag 25 december 2010 02:13 schreef Guanabana het volgende:
Hoe komen ze nou aan dat bedrag? Want die dingen die naar beneden kwamen die hingen er neem ik aan al even voordat ze echt álles geteld kunnen hebben.
10x 10 cijfers (0 -9) kopen van te voren op een rol (dat effect) en daarna goede cijfers monteren, het is niet zo heel moeilijk hoor.. not everything is a hoaxquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:13 schreef Guanabana het volgende:
Heerlijkquote:
quote:
Ik heb de afgelopen dagen zoveel radio/muziek geluisterd dat het heel gek is om even niks meer te horenquote:
Ghehequote:Op zaterdag 25 december 2010 02:15 schreef hole1988 het volgende:
@geo3kant als je een nieuwe deel opent vergeet dan niet het nummertje aan te passen
ze hebben het geld dat de afgelopen 9 jaar niet besteed is gewoon even omgebogen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
10x 10 cijfers (0 -9) kopen van te voren op een rol (dat effect) en daarna goede cijfers monteren, het is niet zo heel moeilijk hoor.. not everything is a hoax
Wel prettig opzichquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen zoveel radio/muziek geluisterd dat het heel gek is om even niks meer te horen
Scherp, was weer te snelquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:15 schreef hole1988 het volgende:
@geo3kant als je een nieuwe deel opent vergeet dan niet het nummertje aan te passen
quote:
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
om kwart over twee spelfouten kwalijk nemen.
Fok heeft grammernazi's 24/7 und spellingquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
om kwart over twee spelfouten kwalijk nemen.
Grammarnasi's?quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Fok heeft grammernazi's 24/7 und spelling
Maar jij bent Juffrouw CindieY.quote:
Daarom staat er ook zou. Ik zie ze wel, maar te lui om er wat van te zeggen. En ik geloof dat ik anders wel bezig kan blijvenquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar jij was niet snel genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wordt daar ook een beetje gek van moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb echt al 100 keer ik wordt getypt .
quote:
Heh ?quote:
Als mijn lerares op de basisschool zo lui was, had ik VWO kunnen doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom staat er ook zou. Ik zie ze wel, maar te lui om er wat van te zeggen. En ik geloof dat ik anders wel bezig kan blijven
Ik ben nu natuurlijk niet in docentenfunctie, maar gewoon CindieYquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als mijn lerares op de basisschool zo lui was, had ik VWO kunnen doen.
Juffrouw, wat bedoelde u ?quote:
Naughty bookwormsquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nu natuurlijk niet in docentenfunctie, maar gewoon CindieY
Nu snap ik hemquote:
Je bent goed bezig vrouwkequote:Op zaterdag 25 december 2010 02:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
geen engels rond dit tijdstip bitte
Tsjaquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu snap ik hem, het is nog vroeg zullen we maar zeggen
.
Whaha, dat heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:21 schreef Geo3kant het volgende:
Zoek de homo, deze keer doet Giel niet mee in dit spelletje
Laterquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whaha, dat heb ik nog niet gezien![]()
Nu ga ik slapen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
geen engels rond dit tijdstip bitte
Al gezien incl. plectrum in bezit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:27 schreef Dagoduck het volgende:
Foo Fighters - Pinkpop - MAINSTAGE MAANDAG 13 JUNI
Die zijn er niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar zij maakt het verschil.
Waar zijn de mooie Nederlandse liedjes gebleven met goede teksten?
In het archiefquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawelllllllllllllllllllllllllllllllllll
quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
![]()
Wat met potlood staat geschetst kan met kleur worden ingetekend
Om de een of andere manier moet ik bij het lezen van de titel margootje meteen aan het liedje met de titel loesje denkenquote:
1 stukje dan:quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawelllllllllllllllllllllllllllllllllll
Dacht dat je ICP stuurdequote:Op zaterdag 25 december 2010 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
Deze heeft ook een briliante tekst:
Ik wil geen romantische teksten horen..quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar meer nog dan ik eigenlijk toegeven wil, zij maakt het verschil.
Dat is toch de ultieme romantische tekst die iedere vrouw wil horen?![]()
![]()
![]()
Colatje, neuken? Of heb je liever sinasquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil geen romantische teksten horen..
Ik ook niet maar ik wil er wel bij weg kunnen zwijmelen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil geen romantische teksten horen..
ICP?quote:
Dat dan ook weer nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Colatje, neuken? Of heb je liever sinas
Hoe kan je stiekem met iemand dansen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG ik ga zo janken mensenIk luister Volumia.
In een donker steegje?quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe kan je stiekem met iemand dansen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |