Die sjaalquote:
Nicequote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:23 schreef hole1988 het volgende:
even de sms feed leeg trekken anders zitten we met de eerste de beste freaknacht/Ekstra Weekend met al die SR smsjes onder in beeld
Jij ook een fijne kerst, of een groffe als je dat wiltquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:24 schreef alors het volgende:
Nou mijn kat en ik gaan onze rust pakken. Morgen (vandaag) heel origineel gourmetten
Fijne kerst nog allemaal![]()
Je bent wel makkelijk te identificeren met die obscure vingerafdruk.quote:
Tja, winterquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hebben mannen ook wel eens geen zin in seks maar gewoon zin in chillen met een meisje?
Ik denk het wel, ik doe geen van beidenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hebben mannen ook wel eens geen zin in seks maar gewoon zin in chillen met een meisje?
Ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dan is het 6 uur, dan kan hij naar bedquote:
Twee avonden per weekquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jij bent ook geen man.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik doe geen van beiden
It's getting better!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan is het 6 uur, dan kan hij naar bed
Die kerstboom mag na het weekend ook uit het raamquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:26 schreef Pino112 het volgende:
Die nieuwe studio is steeds harder nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |