Weet niet of ik dat heel erg zou vindenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
WCDs die niet op je eigen meter zijn aangesloten![]()
Dat worden een hoop verlengsnoertjes door het huis heenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat heel erg zou vinden
ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat heel erg zou vinden
soms.. kan je niet anders.. maar als je anders kanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef quo_ het volgende:
Tijdens de verbouwing even een kwartiertje over hebben om een wcd vervangen en tot de ontdekking komen dat de buis niet op een echt invoerstuk in de inbouwdoos binnen komt maar via een groot ruw gat in de achterwand van de doos.
Zo wil quo_ dat niet, dus hele doos er uitgeboord en een nieuwe er in gezet, en je bent weer 2 uur verder.
Voor de zekerheid even kijken bij een volgende wcd en daar hetzelfde verhaal, en daarna nog één en nog één etc.......
Bij de keuring door het energiebedrijf dit verhaal verteld aan de inspecteur.
Oh ja natuurlijk, dat is gedaan door meneer X van firma Y te Z . Het halve dorp is zo uitgevoerd.
Blijkt die goof standaard met de hamer altijd een gat in de inbouwdozen gemept te hebben in plaats van passend installatiemateriaal te gebruiken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat worden een hoop verlengsnoertjes door het huis heen
Ik zou alles doorlussen naar dat stopcontact. Desnoods ga ik er met een krat bier en een brandblusser naast zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
laat mijn Mr dat maar niet horen.
Er is er hier in huis maar 1 te vinden en die is voor extern gebruik.
Bij mijn ouders vertelde m'n vader ook dat 1 van de balken in een oude muur een stam van een appelboom was, zo kwamen ze tijdens een verbouwing achter..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef siface het volgende:
Bij ons is er in een vorig huis wel eens dikke rook uit de meterkast gekomen. Niet tof. Bleek 1 grote knoeiboel te zijn. Maar ja, je weet er niets vanaf, het was een huurhuis...Ik denk er liever niet meer aan terug. In dit huis (koophuis) hebben we daarom alles laten vervangen.
In dit huis: een vloer (vliering) die met ijzerdraad aan het dak was vastgemaakt, muren die uit op elkaar gestapelde stenen bestonden zonder voeg of whatever (huis uit 1895).
Oh en ook zo mooi: dat er bij 1 lichtpunt ineens een stuk of 10 draadjes met dezelfde kleur uit het plafond komen zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |