Mijn internet is zo intens sloom dat dat nummers nog steeds aan het laden is op youtube. Wel al een beetje over de helft.quote:
Hij pakt hem niet omdatquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef hole1988 het volgende:
en een YT video met de id jOkXktwNuz4 (Pakt niet op Fok)
Dat is niet hetzelfde joh, mensen die het niet snappen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
kijk dan gewoon op youtube. lees alle twitter berichten terug ofzo
Dat snap ik dus ook niet. Woon 2, 5 en 8 minuten van het station afquote:
Dat is mijn request!quote:
Vier.quote:
Deze video bevat inhoud van WMG, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef hole1988 het volgende:
en een YT video met de id jOkXktwNuz4 (Pakt niet op Fok)
Waar woon je dan in Helmond? 't Hout?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Woon 2, 5 en 8 minuten van het station af
Is dat van MSN ofzo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:44 schreef Geo3kant het volgende:
Je kreeg hem dacht in je mail CindieY ff mijn mail afsporen
Oh, kan ookquote:
Yupquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar woon je dan in Helmond? 't Hout?
Wat gesmeerde broodjes, dalijkquote:
Ik vind Brandevoort saaaaaai.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Brandevoort is prima, dat station is nutteloos als hell
Mijn kat & ik?quote:
kut copyright was een playbackdom met Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmmquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van WMG, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |