Awwquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kou en dansen terwijl hij al zeer deed.
je gaat ons straks voor 51 weken verlatenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef Yurithemaster het volgende:
voor iedereen die hier nooit meer komt
Ik blijf nog even
Heeft Gerard Party Animals gedraaid?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef heloef het volgende:
HOOGTEPUNTEN SERIOUS REQUEST 2010
-Ze gaan het huis in
-Katja tongt Ellen
-Meisje zingt Oh dennenboom
-Giel kust Gerard wakker
-Gerard playbackt Living Doll
-Gerard zingt Useless Man
-Teute vrouw zingt tietenlied
-Gerard danst met Giel
-Coen zingt Skiddilly
-Het plein gaat los op Hello! (x20)
-Kindermiddag
-Veiling TV (x18)
-Dennis Weening stelt de Glazen Huis band samen
-Sing a long (x80
-Gast met lef houdt Ajax sjaal omhoog
-Coen verricht het fluitsignaal PSV-Roda
-Sander en Ramon vormen gouden duo de K(l)usjesmannen
-TIK EM AAN OUWE! Nieuwe term voor high-five.
-John Bakker belt in teute toestand het Glazen Huis
-Belgie zingt voor ons: BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN!
-Lucille maakt Gerard wakker
-Tineke
-Man zuipt kaarsvet en doet aan poepsex met zijn vrouw
-Gerard gaat los op Think i like it
-Gerard draait de Party Animals
-heloef wordt draaierig van meehossen op Hello!
-in de smsbalk worden schoonmoeders aangeboden voor spotpreizen.
-er word massaal op de kabouterdans gedanst
-Danny Panadero zingt Ik heb een hit omdat er Fuck joe in zit!
-Katja en Gerard zingen samen Ademnood
Hij is nu toch wel af mensen.
Dat was wel echt een kippenvelmomentquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Is dat ze uit het huis komen en de hele fakkeltocht nog ergens terug te zien? Of heeft iemand er een filmpje van ofzo? Ik wil het nog een keer kijken!
Gaat gewoon ten koste van studieresultaten zeker als je geen super leerling bentquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
te veel achter pc, moet afkicken, geef ze wel een beetje gelijk gezien mijn postcount
uitzendinggemist.nl over een tijdjequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Is dat ze uit het huis komen en de hele fakkeltocht nog ergens terug te zien? Of heeft iemand er een filmpje van ofzo? Ik wil het nog een keer kijken!
Ask Hole1988.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Have you ever been mellow, kreeg er koppijn van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heeft Gerard Party Animals gedraaid?
wel errug jammer dat ik het niet kon zien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat was wel echt een kippenvelmoment
ik sta maar 1 tekort en doe gymnasiumquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat gewoon ten koste van studieresultaten zeker als je geen super leerling bent
Ik las Asshole 1988.quote:
Van Guanabana d'r UI?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijst moment!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:02 schreef Qunix het volgende:
Owja en die oudjes van Benidorn basterds is tof
Lezen !quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je gaat ons straks voor 51 weken verlaten
Waar stond jij? Bij het GH zelf of op het 18 septemberplein?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
wel errug jammer dat ik het niet kon zien.maar i kstond echt zo van woooooooooooooooow vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |