Houden, is niet boeiend genoeg om veel geld voor te krijgen imho..quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
wat te doen, wat te doen?
veilen of houden?
Tis wel een bekend voorwerp nu.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
veilen of houden?
Neequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stond dat ook echt in de DM? Slome dokus?
Veilen kan pas weer volgend jaar. Dus voorlopig nog even houden... en dan evt. veilen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
veilen of houden?
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
heeft iemand nog een klikje naar dat vriendjesding?
Vriendjes ding?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
heeft iemand nog een klikje naar dat vriendjesding?
hij is al sinds de eerste klas mijn waardevolste bezitquote:
Nee, alleen kijken wie je vriendjes zijn. http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vriendjes ding?
Kan je mensen befrienden op Fok! ? Dan wil ik ook wel friends worden met de toffe mensen hier
Dat zijn je borsten hihihiquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
voel ik opeens twee grote bobbels
het moet gewoon een regel zijn: geen glazen huis zonder gerard.quote:
Houden. Soberso.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
veilen of houden?
op fok ja..quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tis wel een bekend voorwerp nu.
Mja, ik zou hem toch houdenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hij is al sinds de eerste klas mijn waardevolste bezit
Ik zit nu in de 5de.
maar ik ga binnekort voor een nieuwe telefoon en als het me een mooi zakcentje oplevert...
Eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het moet gewoon een regel zijn: geen glazen huis zonder gerard.
Aan het eerste niet, aan het tweede wel. Bouw het samen, geef ze kennisquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:50 schreef alors het volgende:
Dat vind ik juist dom, mensen die naar Afrika gaan om een school te bouwen. Please, geef ze stenen leer ze metselen en laat ze het zelf doen, mankeert niets aan hun handen of hersens hoor.
Zag hem vandaag ook pas en had tijden niet zo gelachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |