quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
Plaatjes kijken iemand?Die derde van onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ik heb ook niet gedoneerd en dat is meer om het principe, dat goede doelen niet werken. Je moet er zelf heen gaan en dingen opbouwen ipv. geld erheen sturen/iemand inhuren die er heen gaat. Of het land moet het zelf doen. Dan krijg je rellen, uiteindelijk een dooie dictator (quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
Zit te denken om een website op te richten voglend jaar, jekantochweleeneurotjemissen.nl ofzoOmdat ik vind dat iedereen 1 euro moet doneren .. deze man heeft zelf niet gedoneerd, slecht he
tss, ik ben erg jaloers, ik kon er niet eens komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en Eric Corton enzo waren niet te verstaan op het 18 Sept. plein
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Iemand vannacht Blof trouwens nog gehoord met Smells like teen spirit? Was best vet!
SPOILER: VEEL plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ben het helemaal met je eens.. en ik vraag altijd hoeveel er echt naar toe gaat. Maar.. vandaar een eurotje, dat kan iedereen toch missen!?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gedoneerd en dat is meer om het principe, dat goede doelen niet werken. Je moet er zelf heen gaan en dingen opbouwen ipv. geld erheen sturen/iemand inhuren die er heen gaat. Of het land moet het zelf doen. Dan krijg je rellen, uiteindelijk een dooie dictator () En dan bouwen ze het langzaam op, maar omdat iedereen geld stuurt blijven die mannen lekker bovenin de macht zitten. Overigens wel een goede actie van het rode kruis enzo hoor.
HET WAS LEUKquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tss, ik ben erg jaloers, ik kon er niet eens komen
nu kan ik niet meer alles zeggen wat k wil want dan spam ik het topic volquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heerlijk rustig als je het mij vraagt
Tja, ik begrijp je redenering wel, maar ik gooi liever geld in een zwart gat in de (misschien valse) hoop dat het ook maar een klein verschil maakt, dan dat ik niks doe. Heb ook gewoon gedoneerd, of het goed terecht weet ik niet, maar zonder hoop is een mens niksquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gedoneerd en dat is meer om het principe, dat goede doelen niet werken. Je moet er zelf heen gaan en dingen opbouwen ipv. geld erheen sturen/iemand inhuren die er heen gaat. Of het land moet het zelf doen. Dan krijg je rellen, uiteindelijk een dooie dictator () En dan bouwen ze het langzaam op, maar omdat iedereen geld stuurt blijven die mannen lekker bovenin de macht zitten. Overigens wel een goede actie van het rode kruis enzo hoor.
idd nu is het een beetje te overzienquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heerlijk rustig als je het mij vraagt
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp je redenering wel, maar ik gooi liever geld in een zwart gat in de (misschien valse) hoop dat het ook maar een klein verschil maakt, dan dat ik niks doe. Heb ook gewoon gedoneerd, of het goed terecht weet ik niet, maar zonder hoop is een mens niks
nee gek ik waas aan het springennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Had je net maar hier moeten zijn
Omdat je zo aandringtquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Check anders even het eventlogboek?
Je moet niet zo schreeuwen, het was net zo lekker rustig!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nee gek ik waas aan het springennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
zonder DaMook x(
Geheel met je eens, ja. Ik heb ook wel eens mijn twijfels, maar liever het idee dat ik op z'n minst een poging probeer te doen om te helpen dan helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp je redenering wel, maar ik gooi liever geld in een zwart gat in de (misschien valse) hoop dat het ook maar een klein verschil maakt, dan dat ik niks doe. Heb ook gewoon gedoneerd, of het goed terecht weet ik niet, maar zonder hoop is een mens niks
awesomequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet niet zo schreeuwen, het was net zo lekker rustig!
Je staat trouwens ook op nr. 8 ofzo van mijn lijst met vrienden van het afgelopen jaar!
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:49 schreef DaMook het volgende:
Hehe in die wachttijd had er een uur geleden al een topic vol geweest.
Dat dus..quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef Bol_Wan het volgende:
Even een bedankje naar Zeroku, die heeft me duidelijk gemaakt dat ik een slome dokus was
Als het niet veel oplevert houden, anders voor een paar mooie euro's veilenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
wat te doen, wat te doen?
veilen of houden?
Houden. Ik ga mijn gesigneerde badeendjes ook niet veilen. Voor geen goud.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
veilen of houden?
Houden, is niet boeiend genoeg om veel geld voor te krijgen imho..quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
veilen of houden?
Tis wel een bekend voorwerp nu.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
veilen of houden?
Neequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stond dat ook echt in de DM? Slome dokus?
Veilen kan pas weer volgend jaar. Dus voorlopig nog even houden... en dan evt. veilen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
veilen of houden?
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
heeft iemand nog een klikje naar dat vriendjesding?
Vriendjes ding?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
heeft iemand nog een klikje naar dat vriendjesding?
hij is al sinds de eerste klas mijn waardevolste bezitquote:
Nee, alleen kijken wie je vriendjes zijn. http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vriendjes ding?
Kan je mensen befrienden op Fok! ? Dan wil ik ook wel friends worden met de toffe mensen hier
Dat zijn je borsten hihihiquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
voel ik opeens twee grote bobbels
het moet gewoon een regel zijn: geen glazen huis zonder gerard.quote:
Houden. Soberso.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
veilen of houden?
op fok ja..quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tis wel een bekend voorwerp nu.
Mja, ik zou hem toch houdenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hij is al sinds de eerste klas mijn waardevolste bezit
Ik zit nu in de 5de.
maar ik ga binnekort voor een nieuwe telefoon en als het me een mooi zakcentje oplevert...
Eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het moet gewoon een regel zijn: geen glazen huis zonder gerard.
Aan het eerste niet, aan het tweede wel. Bouw het samen, geef ze kennisquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:50 schreef alors het volgende:
Dat vind ik juist dom, mensen die naar Afrika gaan om een school te bouwen. Please, geef ze stenen leer ze metselen en laat ze het zelf doen, mankeert niets aan hun handen of hersens hoor.
Zag hem vandaag ook pas en had tijden niet zo gelachenquote:
Twee pluspunten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
voel ik opeens twee grote bobbels
Jij ook bedankt!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
Nou mensen, ik ga nu maar echt
Fijne dagen allemaal, en een gelukkig en gezond nieuw jaar!
Tot de volgende SR! Ik ben dan zeker weer van de partij!
Bedankt voor het plezier! (vooral in de leuke graveyardshifts)
Tot volgend jaar![]()
* BBQSausage Pinkt een traantje weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
Tot volgend jaar![]()
* BBQSausage Pinkt een traantje weg![]()
Wat zegt dat dan? ken het niet users die je aanklikken ofzo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, alleen kijken wie je vriendjes zijn. http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Leuk je gekend te hebben en tot volgend jaar!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
Tot volgend jaar![]()
Nee, users die op je reageren of op wie jij reageert. En users die vaak in hetzelfde topic reageren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan? ken het niet users die je aanklikken ofzo?
Ik niet.quote:
Worst, super bedankt voor de gezellig tijdquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
Tot volgend jaar![]()
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
Nachtbraken..hmhm, ik denk.. 2uur/3uur, niet 6 ! haha
Blijf jij?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef ValHallen het volgende:
DoeiBBQworst, het was me een genoegen
Yo ik ben aminam. Jij bent de brood, ik ben de ham.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet je eminams versie gaan luisteren
Iets dergelijks inderdaad. M'n ritme is wel dusdanig verneukt dat ik niet over een uurtje al naar bed gaan, maar ik hoop tegen een uurtje of twee wel moe te wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
Nachtbraken..hmhm, ik denk.. 2uur/3uur, niet 6 ! haha
Waarom nemen ze die af dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
ik braak nacht voor zolang mijn ouders de laptop niet afnemen, max 01 uur wordt dat dan denk ik...
Hoe komt't?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
DE TERING mijn knie doet zeer echt niet grappig. Nouja nu valt het nog meemaar morgen niet meer.
Razorlight sowieso!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef borisz het volgende:
2121 24-12-2010 - 23:00 CHARLATANS - ONLY ONE I KNOW
2122 24-12-2010 - 23:00 COLDPLAY - DON'T PANIC
2123 24-12-2010 - 23:00 BIANCA RYAN - WHY COULDN'T IT BE CHRISTMAS EVERY
DAY?
2124 24-12-2010 - 23:00 RAZORLIGHT - IN THE MORNING
2125 24-12-2010 - 23:00 PHIL COLLINS - ONE MORE NIGHT
2126 24-12-2010 - 23:00 ACDA & DE MUNNIK - DE KAPITEIN (deel 2)
2127 24-12-2010 - 23:00 MACY GRAY - WINTER WONDERLAND
2128 24-12-2010 - 23:00 JACKSON 5 - ABC
2129 24-12-2010 - 23:00 MOBY - NATURAL BLUES
2130 24-12-2010 - 23:00 EMF - UNBELIEVABLE
2131 24-12-2010 - 23:00 HERMAN BROOD - NEVER BE CLEVER
2132 24-12-2010 - 23:00 EVANESCENCE - MISSING
2133 24-12-2010 - 23:00 PAUL MCCARTNEY - WONDERFUL CHRISTMASTIME
2134 24-12-2010 - 23:00 TEXAS - INNER SMILE
Epische held is epischquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef Geo3kant het volgende:
Hey jongens.. bazen, chickies.. ik ga ook, ik vond het echt tof met jullie! Nachtbrakers tot 06.00![]()
![]()
hopelijk zullen we elkaar niet vergeten
[ afbeelding ]
Awwquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kou en dansen terwijl hij al zeer deed.
je gaat ons straks voor 51 weken verlatenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef Yurithemaster het volgende:
voor iedereen die hier nooit meer komt
Ik blijf nog even
Heeft Gerard Party Animals gedraaid?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef heloef het volgende:
HOOGTEPUNTEN SERIOUS REQUEST 2010
-Ze gaan het huis in
-Katja tongt Ellen
-Meisje zingt Oh dennenboom
-Giel kust Gerard wakker
-Gerard playbackt Living Doll
-Gerard zingt Useless Man
-Teute vrouw zingt tietenlied
-Gerard danst met Giel
-Coen zingt Skiddilly
-Het plein gaat los op Hello! (x20)
-Kindermiddag
-Veiling TV (x18)
-Dennis Weening stelt de Glazen Huis band samen
-Sing a long (x80
-Gast met lef houdt Ajax sjaal omhoog
-Coen verricht het fluitsignaal PSV-Roda
-Sander en Ramon vormen gouden duo de K(l)usjesmannen
-TIK EM AAN OUWE! Nieuwe term voor high-five.
-John Bakker belt in teute toestand het Glazen Huis
-Belgie zingt voor ons: BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN!
-Lucille maakt Gerard wakker
-Tineke
-Man zuipt kaarsvet en doet aan poepsex met zijn vrouw
-Gerard gaat los op Think i like it
-Gerard draait de Party Animals
-heloef wordt draaierig van meehossen op Hello!
-in de smsbalk worden schoonmoeders aangeboden voor spotpreizen.
-er word massaal op de kabouterdans gedanst
-Danny Panadero zingt Ik heb een hit omdat er Fuck joe in zit!
-Katja en Gerard zingen samen Ademnood
Hij is nu toch wel af mensen.
Dat was wel echt een kippenvelmomentquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Is dat ze uit het huis komen en de hele fakkeltocht nog ergens terug te zien? Of heeft iemand er een filmpje van ofzo? Ik wil het nog een keer kijken!
Gaat gewoon ten koste van studieresultaten zeker als je geen super leerling bentquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
te veel achter pc, moet afkicken, geef ze wel een beetje gelijk gezien mijn postcount
uitzendinggemist.nl over een tijdjequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Is dat ze uit het huis komen en de hele fakkeltocht nog ergens terug te zien? Of heeft iemand er een filmpje van ofzo? Ik wil het nog een keer kijken!
Ask Hole1988.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Have you ever been mellow, kreeg er koppijn van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heeft Gerard Party Animals gedraaid?
wel errug jammer dat ik het niet kon zien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat was wel echt een kippenvelmoment
ik sta maar 1 tekort en doe gymnasiumquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat gewoon ten koste van studieresultaten zeker als je geen super leerling bent
Ik las Asshole 1988.quote:
Van Guanabana d'r UI?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijst moment!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:02 schreef Qunix het volgende:
Owja en die oudjes van Benidorn basterds is tof
Lezen !quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je gaat ons straks voor 51 weken verlaten
Waar stond jij? Bij het GH zelf of op het 18 septemberplein?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
wel errug jammer dat ik het niet kon zien.maar i kstond echt zo van woooooooooooooooow vet
Daar hebben we toen zooo lang opgewacht. Wat heerlijk was datquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Have you ever been mellow, kreeg er koppijn van.
ja ik ga straks verder met uploaden moet nog van 17:00 tot 22:00 verwerken,quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nou mensen, dat was het dan. Ik ga terug naar mijn eigen hoekje op Fok.
Bedankt voor de gezelligheid en zeker tot volgend jaar.
DJS KOMEN UIT HET GLAZEN HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef heloef het volgende:
-Ze gaan het huis in
-Katja tongt Ellen
-Giel kust Gerard wakker
-Gerard danst met Giel
-Coen zingt Skiddilly
-Kindermiddag
-Veiling TV (x18)
-Sing a long (x80
-Tineke
-Oma's Benidorm Bastards gaan helemaal los!
Gerard doet Sunscreenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef heloef het volgende:
-Ze gaan het huis in
-Katja tongt Ellen
-Giel kust Gerard wakker
-Gerard danst met Giel
-Coen zingt Skiddilly
-Kindermiddag
-Veiling TV (x18)
-Sing a long (x80
-Tineke
Eens. Volgens mij kan ik de cadeautjes onder de boom gaan leggen zonder dat we gelijk een aantal topics verder zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef Geo3kant het volgende:
Ik kan nu tenminste iets on the side doenbeter tempo dit
De nachten vind ik altijd het leukst tijdens SR, overdag is het meer een achtergrond, s'nachts kijk ik geconcentreerd voor zover het kanquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef Qunix het volgende:
Meeste wat ik gemist heb is wat snachts was.
Dat is een dieptepunt man, ik mis het nu al.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
DJS KOMEN UIT HET GLAZEN HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
-Gerard draait de Party Animals na 54 uur, Fok!ers hebben lang gewacht
Wanneer was dat dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
* Dagoduck valt in slaap met de Party Animalsquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
Donderdagochtend volgens mij.quote:
Gerard zingt spontaan Living Dollsquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef heloef het volgende:
-Ze gaan het huis in
-Katja tongt Ellen
-Giel kust Gerard wakker
-Gerard danst met Giel
-Coen zingt Skiddilly
-Kindermiddag
-Veiling TV (x18)
-Sing a long (x80
-Tineke
Spontaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard zingt spontaan Living Dolls
neuh, gerardquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het was Coen toch? Eergisteren dacht ikhalf 4 ofzo/half 5
Je hebt niets gemistquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eens. Volgens mij kan ik de cadeautjes onder de boom gaan leggen zonder dat we gelijk een aantal topics verder zijnIk ga zo trouwens nog even die topics teruglezen van HET moment, ik heb toen gewoon even fulltime tv gekeken.
Ik voel overigens een zwart gat ontstaanHet is opeens heel gek om geen SR meer te horen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
Jongens! Tot ziens! Misschien kom ik hier nog wel als ik me verveel!
Groetjes en bedankt!![]()
![]()
![]()
![]()
DeLuna!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
Jongens! Tot ziens! Misschien kom ik hier nog wel als ik me verveel!
Groetjes en bedankt!![]()
![]()
![]()
![]()
Inhoudelijk niet neequote:
Gaat ook om het idee, eens zien wat anderen gepost hebbenquote:
Jij hebt echt geen levenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eens. Volgens mij kan ik de cadeautjes onder de boom gaan leggen zonder dat we gelijk een aantal topics verder zijnIk ga zo trouwens nog even die topics teruglezen van HET moment, ik heb toen gewoon even fulltime tv gekeken.
Ik voel overigens een zwart gat ontstaanHet is opeens heel gek om geen SR meer te horen.
Daarom ben ik zo geschikt voor haar.quote:
donderdag 23-12-2010 05:10 Party Animals Have You Ever Been Mellow?quote:
Niet.quote:
Is niet bij te houdenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik denk dat ik er maar eens van tussen ga: ik kijk al de hele tijd dingen terug van SR. Ik mis het nu al.
Ik heb 1 ding besloten voor volgend jaar:
- Faye gaat in een hotel in leiden
- Faye neemt een weekje vrij
- Faye gaat een mobiel met internet scoren.
Alles live meemaken en ondertussen fokken!
Waar is onze aftel OP?
Gewoon weer de radiostream via itunesquote:
ik moest hier aan denken http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9.wma?start=02:19:10quote:
Ok, doei.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
SC![]()
Even bij elk nummer even de naam noemen of het refrein, het is geweldig.
HEY JORDIE WAT LEUK DAT JE HIER OOKBENTquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
SC![]()
Even bij elk nummer even de naam noemen of het refrein, het is geweldig.
Ik sloot m'n computer om 5.02 af oid, ik stapte om 5.06 mn bed in, en toen hoorde ik Have You Ever Been Mellowquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
donderdag 23-12-2010 05:10 Party Animals Have You Ever Been Mellow?
Toen ben ik volgens mij nét gaan slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed dat je het even zegt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
SC![]()
Even bij elk nummer de naam noemen of het refrein, het is geweldig.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
HEY JORDIE WAT LEUK DAT JE HIER OOKBENT
Waar zie je dat.quote:
via mijn eigen website http://freaknacht.hole1988.nl/quote:
Heb een leuke dag gehad ja!quote:
Het was niet spontaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard zingt spontaan Living Dolls
Ik zie mezelf nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Hej MEXICAANTJE !!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft hij zelf afgezegd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mocht hij zijn blowjob niet ophalen vandaag?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik moest hier aan denken http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9.wma?start=02:19:10
Oh dat was wel tof.... Die moet erbij ja!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vandaag, toen dat kleine meisje het vroeg ook niet?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die heeft hij zelf afgezegd.
Een bel, wtfquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kreeg een bel in mijn oog en nu brandt 'ie.
Hahahaquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die heeft hij zelf afgezegd.
Fuck her hole?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik moest hier aan denken http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9.wma?start=02:19:10
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh dat was wel tof.... Die moet erbij ja!!!!
Die is vetquote:
Oohquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik heb een bellenblaas JONGEH
Tsja hij wilde niet door de sneeuw. Kan ik ook niets aan doen he.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hahahaeerst schept hij op dat hij je gehosselt heeft, mijn epic comment dat jij het aanbood, hij geil.. en zegt ie af
Ow, dat bedoelde je vanmiddag met die geile boel die ik gemist hadquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hahahaeerst schept hij op dat hij je gehosselt heeft, mijn epic comment dat jij het aanbood, hij geil.. en zegt ie af
HAHAHAHAIHIHIHOGOOHOHOOHOH AA HET ZUURSTOFMEIDquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHAHA ik lig echt in een duek maar ik weet niet waarom
om ons?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHAHA ik lig echt in een duek maar ik weet niet waarom
o zon bel, ik dacht dat iemand een fietsbel dat plein over had gesmetenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik heb een bellenblaas JONGEH
Hallo Zero.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HAHAHAHAIHIHIHOGOOHOHOOHOH AA HET ZUURSTOFMEID
Eerder om mezelfquote:
Moet je Piles even vragen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
Wat is eigelijk de postcount, van begin SR tot einde ?
Inderdaad haha, waren meerdere mannen aan het proberen mexicaantje te hosselen en daarna bellatrix dacht ik ook nogquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, dat bedoelde je vanmiddag met die geile boel die ik gemist had
Ik kwam pas dag 3 binnen anders had ik zeker op een vierde plek gestaan ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
Wat is eigelijk de postcount, van begin SR tot einde ?
Dat ene bier lees je er totaal niet aan af, johquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Eerder om mezelfIk lach mezelf uit omdat ik me echt gedraag als een mongool.
Je kunt ook overdrijvenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou lieverdjes, ik ga er weer vandoor. Ik ben benieuwd of ik hier nog kom. over normale radio praten is toch minder leuk dan de combi van : lamme mensen, veiling tv, onzin, camerabeelden, gerard playbackdom... Er zelf bij zijn, dat ga ik missen.
In ieder geval tot volgend jaar!
jullie zijn lievvO+
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou lieverdjes, ik ga er weer vandoor. Ik ben benieuwd of ik hier nog kom. over normale radio praten is toch minder leuk dan de combi van : lamme mensen, veiling tv, onzin, camerabeelden, gerard playbackdom... Er zelf bij zijn, dat ga ik missen.
jullie zijn lievvO+
Dat eerste kloptquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
jullie zijn lievvO+
Tot volgend jaar in Leiden, ik ga daar dus de hele SR11 staan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
jullie zijn lievvO+
06:00 - 09:00 Michiel Veenstraquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aah ben der achter hoor
06-10 Michiel
10-14 Domien
14-18 Paul
18-22 Bart
22-02 Sander
02-06 Barend
Een Mwoatje, alleen Michiel en Paul kunnen rekenen om mijn luistercijfer..
Dat zei ik toch al zondagnacht.. Zodra er maar 1 of 2 vrouwen overblijven, duiken alle mannen er figuurlijk op af.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad haha, waren meerdere mannen aan het proberen mexicaantje te hosselen en daarna bellatrix dacht ik ook nog
Het zijn 6 dagen, dat weet je?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Tot volgend jaar in Leiden, ik ga daar dus de hele SR11 staan.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het zijn 6 dagen, dat weet je?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
06:00 - 09:00 Michiel Veenstra
09:00 - 12:00 Domien Verschuuren
12:00 - 15:00 Paul Rabbering
15:00 - 18:00 Bart Arens
18:00 - 21:00 Frank Dane
21:00 - 00:00 Sander Guis
00:00 - 03:00 Roosmarijn Reijmer
03:00 - 06:00 Barend van Delen
Ik ookquote:
Ja gewoon hersenloos blijven postenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Ik snap niet hoe Dagoduck elke dag top poster is.. ik had het idee dat ik zijn naam niet zo vaak voorbij zag komen als andere
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Ik snap niet hoe Dagoduck elke dag top poster is.. ik had het idee dat ik zijn naam niet zo vaak voorbij zag komen als andere
hoi Cquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
Zo. Ben terug uit Eindhoven. 7,1 miljoen. GoedeMIDDAG!
Stiekem was ik onderkofferquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
Zo. Ben terug uit Eindhoven. 7,1 miljoen. GoedeMIDDAG!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |