familiediner?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bah zondag moet ik sociaal doen
ja, nog bij mij thuis ook, helaas mag ik dan niet achter de computer kruipen, mijn ouders worden nu al gek van me omdat ik steeds lach om FOK! en dan snappen ze het weer niet enzo..quote:
Heb ik ook zit je achter je computer en dan ineens dood van 't lachen en je ouders maar vragen waarom en zij niet snappenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, nog bij mij thuis ook, helaas mag ik dan niet achter de computer kruipen, mijn ouders worden nu al gek van me omdat ik steeds lach om FOK! en dan snappen ze het weer niet enzo..
je ze hadden me gisteravond niet moeten zienquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb ik ook zit je achter je computer en dan ineens dood van 't lachen en je ouders maar vragen waarom en zij niet snappen
QFTquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb ik ook zit je achter je computer en dan ineens dood van 't lachen en je ouders maar vragen waarom en zij niet snappen
heb je geen neefjes en nichtjes waarmee je kan praten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, nog bij mij thuis ook, helaas mag ik dan niet achter de computer kruipen, mijn ouders worden nu al gek van me omdat ik steeds lach om FOK! en dan snappen ze het weer niet enzo..
deden we gister TC? ik herinner met het niet zo goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je ze hadden me gisteravond niet moeten ziengaan ze weer lezen en dan, ik vind er niks aan
Mijn neefje is 6 en mijn nichtje is 4....mijn nicht van 17 woont in Frankrijk....quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb je geen neefjes en nichtjes waarmee je kan praten?
daardoor vind ik het net leuk om naar familie te gaan..
douche jij maar zo kort?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga eerst douchen. Geef me tien minuten.
*geeft*quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga eerst douchen. Geef me tien minuten.
Ik douche vijf minuten maar moet ook nog aan en uitkleden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
douche jij maar zo kort?
Met het water wat ik verbruik zou je heel Afrika kunnen beregenen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik douche vijf minuten maar moet ook nog aan en uitkleden.
En wie weet als ik met iemand douche...
Maar ik ga me nu dus eventjes doucheklaar maken.
doordenken is gewoon een kwaal van de mensen hierquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef Michhas het volgende:
Dudes... 10 minuten geef ik Lutte zoals jullie kunnen lezen, get over it en denk niet gelijk zo door.
Ja? Dus?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doordenken is gewoon een kwaal van de mensen hier
Ok.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik douche vijf minuten maar moet ook nog aan en uitkleden.
En wie weet als ik met iemand douche...
Maar ik ga me nu dus eventjes doucheklaar maken.
Nee, jullie hebben die kwaal blijkbaar, dat probleem, maak er dan alsjeblieft niet mijn probleem vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moeten die uitspattingen eruit,
quote:
Ik had de 1000e post in de busquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:08 schreef dakraam het volgende:
Michhas jij had DE 1000ste post! Je krijgt een extra dropsleutel en een kusje van yvonne.
die extra dropsleutel heb je ingelijst?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik had de 1000e post in de bus
Nee, maar Yvonne's hart welquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die extra dropsleutel heb je ingelijst?
Was ie alquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ondertussen is dr hart zwart geworden
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan is ie nu verschrompelt
quote:
mijn moeder kijkt sbs 6quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:50 schreef tdrone het volgende:
compilatie van de klusjesmannen op nederland 3
Tien uur reclame!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja 20 reclames van een half uur
Jawel, zojuist klaar met eten (gourmetten) bij m'n zwager thuisquote:
en dan ga je autistisch doen door te gaan FOK!ken ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel, zojuist klaar met eten (gourmetten) bij m'n zwager thuis
Nope, zit ff op wcquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en dan ga je autistisch doen door te gaan FOK!ken ?
je bent waar binnen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik ben binnen en..
Ik moet ook eten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef Koen66 het volgende:
Als ik straks thuis ben fiets ik wel weer binnen
Lutte klaar met vreemdgaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
Alllessssss....Nikssssssss....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
uhu waar?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ok. Misschien moeten we een advertentie plaatsen.
Don't care, heeft FOK! vast een leuke add voor. Of in V&A:quote:
jaa goed idee, de ochtendploeg heeft er wel genoegquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Don't care, heeft FOK! vast een leuke add voor. Of in V&A:
[GEZ] Gezellige poster voor in de avonduren.
Jup. Ik zet het op de lijst.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa goed idee, de ochtendploeg heeft er wel genoeg
haha was tevens een geintjequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje druk wat betreft FOK!.
Gewoon in V&A.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha was tevens een geintje
20 mensen pmen ofzo?
Ja, jij natuurlijk ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:19 schreef Lutte het volgende:
Goedemorgen!!
Fijne kerstdagen allemaal!
Ja, ik heb smaen met mijn huisgenote harry potter gekeken en bitterballen gefrituurd, was wel leuk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:24 schreef Lutte het volgende:
Hoe was het gisteren geweest? Je ging toch iets doen met huisgenoten of niet?
Okay, mooizo!quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb smaen met mijn huisgenote harry potter gekeken en bitterballen gefrituurd, was wel leuk.
Ja, ik heb alle boeken gelezen, en de 6 eerstre films op DVD. Kon wel naar de bioscoop voor deel 7 met de bewoners hier, maar durfde het niet aan, omdat het anders te druk in mijn hoofd kon worden en ik de volgende dag weer moest werken. .quote:
Huum, ik zou dat eerder fijn vinden dan jammer, want de film wordt nogal abrupt afgekapt, dus ik wacht lekker tot deel twee ook uit is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb alle boeken gelezen, en de 6 eerstre films op DVD. Kon wel naar de bioscoop voor deel 7 met de bewoners hier, maar durfde het niet aan, omdat het anders te druk in mijn hoofd kon worden en ik de volgende dag weer moest werken. .
Okee, ja, ik weeet niet of ik naar die bios ga als het andere deel uit is, De DVD koop ik toch sowieso dus...quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, ik zou dat eerder fijn vinden dan jammer, want de film wordt nogal abrupt afgekapt, dus ik wacht lekker tot deel twee ook uit is.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:56 schreef Lutte het volgende:
Ik moet een leven gaan zoeken.
Ik ben uit pure verveling oude TAL SC's aan het teruglezen.
Allebei een beetje, best grappig eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Nog voor jij er kwam, of toen je al meepostte daar?
Ja, de meeste van ons zijn meeverhuisd vanuit de XFA-Sc dat was ook errug gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Allebei een beetje, best grappig eigenlijk.Zo is de 'vaste groep' echt al lang hetzelfde, pfieuw...
Ach ja. je bent/lijkt me iig een gezellige meid, hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha.Ik ben nogal een lulfiep dus.
quote:
Dankje Luttequote:Op zaterdag 25 december 2010 10:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Michhas heeft het niet zo op kerst.
je bedoelt het gourmetten? Ja, dat was een hele gezellige happening, kids lagen pas om 23:00 inquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:42 schreef Lutte het volgende:
Koentje!Heb je het overleefd gisteren?
hahaha ik las ff Lo-gospelquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:43 schreef Lutte het volgende:
Ik ben het Logospel van de Telegraaf in aan het vullen.![]()
Haha, jup. Maar leuk!quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bedoelt het gourmetten? Ja, dat was een hele gezellige happening, kids lagen pas om 23:00 in
bed
ach ze aten gezellig mee tot uur of 9, daarna ff bakkie doen etc, is het zo weer uur later, daarna nog naar huis rijdenquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, jup. Maar leuk!En ze zijn zes en acht? Dan is dat wel enthousiast ja.
En dan gaat de tijd hard ja...quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ze aten gezellig mee tot uur of 9, daarna ff bakkie doen etc, is het zo weer uur later, daarna nog naar huis rijden![]()
Als het allemaal goed gaat zometeen tegen een uur richting Hoorn met family en mijn moeder, ritje in de Hoornse stoomtram in kerstsfeer
En idd ze zijn bijna 6 en 8 (januari/februari)
Volgens mij gaan we qua weer ook net geluk hebben, pas later op de middag/avond vanuit noordwesten allerlei ellende. Hadden net een heel klein minisneeuwbuitjequote:Op zaterdag 25 december 2010 10:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan gaat de tijd hard ja...
En dat klinkt echt heel gezellig!![]()
Keeeeerst!
Okay, succes! Veel plezier deze dagen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:01 schreef Koen66 het volgende:
ik ben er ff van tussen, kids in bad etc
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:19 schreef Tilboy het volgende:
Vrolijk kerstfeest allemaal!
Hebben jullie mij afgelopen dagen gemist?
quote:
Doen we niet aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dankjewel lekkerdingal cadeautjes gehad?
gezellig, vreetfestijn?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:07 schreef Bos81 het volgende:
Zo zit nu bij pa waar ik vandaag verblijf.
Heyy lieve Koenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:09 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyy lieve CC, jou heb ik nog geen Fijne kerstdagen toegewenst![]()
![]()
Nou we gaan met zijn tweetjes wokken. Dus zal wel veel eten worden jaquote:
Rij voorzichtig hequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:14 schreef Koen66 het volgende:
ik ben weg, family entertainen en dan naar Hoorn
Laterrrrrr
haha veel plezier dan alvast Bosquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou we gaan met zijn tweetjes wokken. Dus zal wel veel eten worden ja
Sterkte Michquote:
Nee zalig kerstfeestquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:25 schreef Tilboy het volgende:
Heb ik jullie al een zalig kerstfeest gewenst?
Jij ook schat.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sterkte Mich
[..]
Nee zalig kerstfeest
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:19 schreef Tilboy het volgende:
Vrolijk kerstfeest allemaal!
Hebben jullie mij afgelopen dagen gemist?
Ja dus.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:25 schreef Tilboy het volgende:
Heb ik jullie al een zalig kerstfeest gewenst?
woorden doorstrepen die je toch wel kan lezenquote:
Mich, ga in bed liggen met de dekens over je heenquote:
Dank je CHocolaatjequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha veel plezier dan alvast Bos
doei Koen![]()
Nee, ik moet zo naar mijn oudersquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mich, ga in bed liggen met de dekens over je heen
Echt heel veel sterkte gewenst en ik denk aan jequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik moet zo naar mijn ouders
Sterkte voor je oudersquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik moet zo naar mijn ouders
Wat heb je allemaal aan dan? Das toch veel te dik?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:02 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nu een pak van 4 lagen aan, normaal heb ik niet meer dan 1 laag
gewoon een pak. Geen idee hoe je al die onderdelen noemtquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal aan dan? Das toch veel te dik?
blouse,jasje,stropdas enzovoorts?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon een pak. Geen idee hoe je al die onderdelen noemt
Ik dacht gewoon overhemd/jasje. Maar blijkbaar dus ook nog zo'n giletjeding ofzo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon een pak. Geen idee hoe je al die onderdelen noemt
Met kerst doe ik een spijkerbroek aan naar oma, normaal een trainingsbroek of net wat dus dat is al heel bijzonder net.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat een gedoe dat nette voor kerst
Dankje tdrone, jij ook!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef tdrone het volgende:
Fijne Kerstmis allemaal!
heb jij een pak aan Benny?
dat idd en nog iets van een hemd ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon overhemd/jasje. Maar blijkbaar dus ook nog zo'n giletjeding ofzo.
jij ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef tdrone het volgende:
Fijne Kerstmis allemaal!
heb jij een pak aan Benny?
ja inderdaad, ik doe een zwarte broek aan ipv spijkerbroek en heb speciale nagels enzo en nog een leuk net shirtje/vest enzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met kerst doe ik een spijkerbroek aan naar oma, normaal een trainingsbroek of net wat dus dat is al heel bijzonder net.
Maar ik kom iedere dag bij oma dus dat zal wel anders zijn.
Ik heb enorme medelijden met je, maar aan de andere kant, mannen in pak...quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat idd en nog iets van een hemd ofzo
daarom.... kutkerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat een gedoe dat nette voor kerst
Nieuwe?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:18 schreef iBenny het volgende:
Ik moet wennen aan die nieuwe mobiele layout
Oeeh, leuk, wat voor een?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:18 schreef tdrone het volgende:
Ik heb een nieuwe trui voor kerst gekocht
Zit hier nu wel in mijn harmoniepak
Een hoodiequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, leuk, wat voor een?
En harmonie? Wat speel je?
Gaaf, trompet!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
Een hood
En ik speel trompet maar ga nu even lunchen
" Ik zit in de huiskamer, en dan ga ik niet om de 3 minuten mijn vuist op de cam duwen"quote:
Ik moest lachen. Alweer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
" Ik zit in de huiskamer, en dan ga ik niet om de 3 minuten mijn vuist op de cam duwen"
Ik doe je wel geduld cadeauquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:36 schreef Lutte het volgende:
Grrr... Er is een hele meute (F)A's online, kunnen ze niet even een 'je mail is aangekomen okidoki gr gr' mail sturen?
Of Lutte moet geduld zoeken, omdat het toch kerst is.
Oke leukquote:
Dat laatste... duurt wel ffquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:36 schreef Lutte het volgende:
Grrr... Er is een hele meute (F)A's online, kunnen ze niet even een 'je mail is aangekomen okidoki gr gr' mail sturen?
Of Lutte moet geduld zoeken, omdat het toch kerst is.
wat is er mis mee dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het werkt alleen niet helemaal goed
wat heeft dat te betekenen dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik een jongen, dus dat komt helemaal goed
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik een jongen, dus dat komt helemaal goed
Okee Succes ermee!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef tdrone het volgende:
ZO broodjes zitten erin.. Dadelijk naar mijn oma om te helPen bij de vOorbereidinfen voor het kerstdiner
Oke sterkte ermeequote:
Wat lief!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef tdrone het volgende:
ZO broodjes zitten erin.. Dadelijk naar mijn oma om te helPen bij de vOorbereidinfen voor het kerstdiner
'Oude' lay-out.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe ben je nu op fok gekomen dan?
Ik speel trompet, dus ik moest in zo'n saaie kerkdienst spelen. Jezus, wat is dat saai zeg! Ik snap niet dat er mensen zijn die vrijwillig elke zondag daar naar toe gaan!quote:
Tja sommige mensen...je speelt dus met je trompet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik speel trompet, dus ik moest in zo'n saaie kerkdienst spelen. Jezus, wat is dat saai zeg! Ik snap niet dat er mensen zijn die vrijwillig elke zondag daar naar toe gaan!
24/7quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja sommige mensen...je speelt dus met je trompet?
De PSV-selectie heeft een kerstwensclip opgenomen op een nummer van Bjorn vd Doelen, ZIe je zo ook Mens Erger je niet spelen. Kijken ze daarbij een potje sjagrijnig (bewust waarschijnlijk)quote:
Truequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Geen dank Stu, het hoort erbij
Ja, weinig aan. De KSC leeft nog wel een beetje thoughquote:
ja iedereen is kerst vieren enzo, Lutte is aan het jokeren met familiequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, weinig aan. De KSC leeft nog wel een beetje though
Jokerenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja iedereen is kerst vieren enzo, Lutte is aan het jokeren met familie
Merry Christmas tdronequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:07 schreef tdrone het volgende:
Ik ben er Ook weer 1minuutje
Zalige Kerstmis iedereen die binnenkomt
Oooh, okayquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik denk een soort van kaartspel ofzo?
neequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:36 schreef Lutte het volgende:
CC!
Benny vermaakt zich vast en zeker prima bij zijn familie, hij zit te twitteren.
Haha hij zit zich af te vragen waarom het zo lang duurtquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:36 schreef Lutte het volgende:
CC!
Benny vermaakt zich vast en zeker prima bij zijn familie, hij zit te twitteren.
doen we niet aanquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha hij zit zich af te vragen waarom het zo lang duurt
Al cadeautjes Benny?
dat is nog ergerquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb met Benny te doen, maarja ik krijg morgen familie over de vloer...en ik kan niet mobiel fokken en de computer moet uitblijven
Dat wordt een lange dag
Ik ben gelukkig wel al klaar met mn taart
leuk tochquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:40 schreef Lutte het volgende:
Ik vond het net best gezellig met het gezin... En morgen familie, ook wel zin in eigenlijk.
ja inderdaad, als ik mijn abonnement in November al had kunnen verlengen had ik allang mobiel kunnen fokkenquote:
ik heb mn oplader mee. Erg hequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah!Hoe lang gaat je batterij dit houden?
aaaawh wat schattigquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:44 schreef Bos81 het volgende:
MIjn broer en zijn gezin is hier bij pa op bezoek
Hij heeft een zoon van 1
tja je moet toch wat hequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:44 schreef Lutte het volgende:
CC is uit verveling maar naar MEN verkast?
Oeeh, lief! En ome Bos moet die natuurlijk helemaal vertroetelen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:44 schreef Bos81 het volgende:
MIjn broer en zijn gezin is hier bij pa op bezoek
Hij heeft een zoon van 1
daarom heb ik het meequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar ik vind het niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |