Nou, als je bijv. je huid strak houdt en je scheermes gaat iets te ver dan gaat het zo in je nagel!quote:
Ja, dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 3 januari 2011 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, als je bijv. je huid strak houdt en je scheermes gaat iets te ver dan gaat het zo in je nagel!
Ja echtquote:Op maandag 3 januari 2011 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gehadNet mooie lange nagels gespaard...
![]()
Je lijkt mij wel.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, ik wilomdat ik het haat dat ik altijd zo'n rug/nekpijn krijg van het 'naar beneden' kijken/bukken en klooien met het scheermesje. Daarnaast krijg ik het nooit geheel glad en haat ik ingegroeide haartjes
. En hopelijk kan ik dan eindelijk een keer GEEN wondjes krijgen en geen pijn krijgen bij het plassen als het in zo'n wondje komt,
![]()
.
Hhah, ik voel me representatief voor de moderne, scherende vrouwquote:
Ja ik wil dat DancingPhoebe getrakteerd wordt op het gratis uitrukken van haren. Omdat ze zo lief was om gratis en voor niets kortingbonnen te sturen naar arme Fokkertjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik wil! Ik had mezelf een gladde poes beloofd (laseren) als ik tietjeveel zou afvallen. Zeg een behandeling per 5 kilo ofzo. Nu ben ik tietjeveel afgevallen (zeg zo'n 5 behandelingen in het oorspronkelijke plan) maar is er totaalcompleet geen geld meer voor een laserbehandeling!
Dus! Ik! *o*
ps. Ik wil nog steeds maar ik begin (gezien het post gedrag) te twijfelen of een brazilian wax ook voor mannen isquote:Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Dale. het volgende:
Ja ik wil![]()
waarom? Simpel nog nooit gedaan.. weet ook niet echt wat ik me erbij moet voorstellen dus tjah laat maar komen die handel!
Ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:02 schreef Dale. het volgende:
[..]
ps. Ik wil nog steeds maar ik begin (gezien het post gedrag) te twijfelen of een brazilian wax ook voor mannen is?!
?
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik wil dat DancingPhoebe getrakteerd wordt op het gratis uitrukken van haren. Omdat ze zo lief was om gratis en voor niets kortingbonnen te sturen naar arme Fokkertjes.
Karma moet beloond worden!
Ik reserveer vast een plekje op de eerste rij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef Greys het volgende:
De eerste afspraak voor een review is gemaakt
Ik laat het aan de reviewer zelf over om te melden wanneer
Daar zal hij blij mee zijn!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik reserveer vast een plekje op de eerste rij.![]()
Voor de review. Uiteraard.
Is de eerste van de 5 al weggegeven?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef Greys het volgende:
De eerste afspraak voor een review is gemaakt
Ik laat het aan de reviewer zelf over om te melden wanneer
Nee hoor! Meedoen aan de verloting van de 5 behandelingen kan nog tot en met a.s. vrijdagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is de eerste van de 5 al weggegeven?
Wanneer sluit het eigenlijk en hoe worden we op de hoogte gesteld?
wil hem wel erg graag![]()
Wil je vriendin dat ook?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef Superhuuper het volgende:
Ja, ik wil deze wax-behandeling ook graag winnen voor mijn vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |