Ohw, das balen... zeker zo voor de kerstdagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, was ziek en voel me nog klote eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef matthijst het volgende:
Kijk, zo kan het ook miss mondriool; ook blond, maar wel lekker... Ook zangeres, maar kan wel zingen... Ook een gitaar, maar weet wel hoe te spelen
Beter dan niets en THEE is geen slootwater. Bij de AH hebben ze fucking lekkere thee man.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef Type-R het volgende:
Mensen die blij zijn met dat slootwater op stations
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef matthijst het volgende:
Kijk, zo kan het ook miss mondriool; ook blond, maar wel lekker... Ook zangeres, maar kan wel zingen... Ook een gitaar, maar weet wel hoe te spelen
Ja, schiet niet op inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, das balen... zeker zo voor de kerstdagen
Ik zal het doorgeven!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Beter dan niets en THEE is geen slootwater. Bij de AH hebben ze fucking lekkere thee man.
Ik ben er ook wel klaar meequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik vind sneeuw voor het eerst sinds jaren stom.
Gefeliciteerd, je bent volwassen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik vind sneeuw voor het eerst sinds jaren stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |