Ohw, das balen... zeker zo voor de kerstdagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, was ziek en voel me nog klote eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef matthijst het volgende:
Kijk, zo kan het ook miss mondriool; ook blond, maar wel lekker... Ook zangeres, maar kan wel zingen... Ook een gitaar, maar weet wel hoe te spelen
Beter dan niets en THEE is geen slootwater. Bij de AH hebben ze fucking lekkere thee man.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef Type-R het volgende:
Mensen die blij zijn met dat slootwater op stations
Kijk, zo kan het ook miss mondriool; ook blond, maar wel lekker... Ook zangeres, maar kan wel zingen... Ook een gitaar, maar weet wel hoe te spelen
Ja, schiet niet op inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, das balen... zeker zo voor de kerstdagen
Ik zal het doorgeven!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Beter dan niets en THEE is geen slootwater. Bij de AH hebben ze fucking lekkere thee man.
Ik ben er ook wel klaar meequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik vind sneeuw voor het eerst sinds jaren stom.
Gefeliciteerd, je bent volwassen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik vind sneeuw voor het eerst sinds jaren stom.
Gefeliciteerd, jij nog niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent volwassen.
Kwalitatief goed theewater ja?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Beter dan niets en THEE is geen slootwater. Bij de AH hebben ze fucking lekkere thee man.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
Ook gewoon even 1000 uit eigen zak.
PSV-selectie.
Nee, gelukkig nietquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef Caland het volgende:
Jammer dat er geen radio-ondertiteling is.
Caland is een immigrant die geen algemeen bekend dialect kan verstaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef Caland het volgende:
Dialect niet kunnen verstaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef Caland het volgende:
Ze praat met een accent, een dialect is wat andersquote:
Het gaat fout bij jou.. jij gaat met NSquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
GODSAMME TERING HOEREN ik moet nu via Utrecht gaan reizen. Of via Nijmegen. En via Utrecht vind ik echt een hel want daar gaat alles fout en en en arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Awwwwquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
GODSAMME TERING HOEREN ik moet nu via Utrecht gaan reizen. Of via Nijmegen. En via Utrecht vind ik echt een hel want daar gaat alles fout en en en arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Vraag iemand of hij/zij je met de auto brengt!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:
Twents is toch een dialect?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze praat met een accent, een dialect is wat anders
Die man is briliant!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
Wholla, ik praat gewoon met terry gordon via twitter
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:14 schreef ari_zahav het volgende:
Ze ziet er lekker uit![]()
Zou een betere gast geweest zijn dan Pascal met z'n blofkop
Utrecht CS is wel te doen hoor, lukte ons ook woensdagquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Geef hem eens ongelijk, ze is nou eenmaal een lachebekje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
Coen: "Ik heb gewoon zin in Ilse de Langer"
En dr haren even losquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef franklop het volgende:
Ilse blijft nog even, dr jas gaat uit!
Meer!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef franklop het volgende:
Maar echt dieptwents praat ze nietquote:
Ilse gaat strippenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef franklop het volgende:
gaat er nog meer uit?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef franklop het volgende:
Echt een vrouwen ding. Hoor je mannen nooit zeggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Zelfs ik zou Ilse doen, en ik ben zo straight als wat
Triotje dan ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Zelfs ik zou Ilse doen, en ik ben zo straight als wat
ilse laat zelden iets bloots zienquote:
Dit. Gewoon de gok wagen Mexicaantjequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Utrecht CS is wel te doen hoor, lukte ons ook woensdag
Ik wil d'r niet delenquote:
Bij mij is het serieus ALTIJD problemen. Sinds ik er een keer 6 uur vast heb gezeten en vervolgens om half 4 snachts (terwijl ik naar een fucking vet feest zou gaan nota bene) opgehaald moest worden door mijn zus in Arnhem vermijd ik Utrecht zo veel mogelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Utrecht CS is wel te doen hoor, lukte ons ook woensdag
Die dus! Hij schoot me niet te binnenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
BROEK AF, TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN!
Dan gaat Ilse huilen met accentquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef Geo3kant het volgende:
Eric corton gaat weer zo'n zielig verhaaltje vertellen
Moet ze bij jou teveel betalen dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef KlownJB het volgende:
Ilse wordt bij mij altijd snel afgezet.
*zapquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb niet zoveel keus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit. Gewoon de gok wagen Mexicaantje
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef Geo3kant het volgende:
Waar moet je nu naartoe dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij mij is het serieus ALTIJD problemen. Sinds ik er een keer 6 uur vast heb gezeten en vervolgens om half 4 snachts (terwijl ik naar een fucking vet feest zou gaan nota bene) opgehaald moest worden door mijn zus in Arnhem vermijd ik Utrecht zo veel mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |