Ja, 101 is de zender van de maand. Joers faalt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
14 is toch altijd Zender van de Maand bij UPC?
Normaal zit 101 altijd op 117, nu tijdens SR ook op 14...quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
Nee bij UPC zit 101 altijd op 14, althans dat zegt buurmanlief. Ik heb mn twijfels
beter lezenn danquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, 101 is de zender van de maand
. Joers faalt.
Dan heb je wel veel geluk gehad zegquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
daar had ik ook last van...ik had nog net genoeg cash om te kunnen betalen.
Themakanaalquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
14 is toch altijd Zender van de Maand bij UPC?
Lol, ik kom uit Groningen, daarom wist ik het nog, als het een andere stad met een andere club was geweest had ik het ook niet meer geweten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je daarom zei ik het dus voorzichtig, PSV pakte meer publiekelijk uit met die wedstrijd tegen Roda en spelers in het huis.
ik hoef jou geen verantwoording af te leggen....en ik ga nergens op terugkomen. als jou dat niet zint? jammel dan. Zaaien en oogsten is dat geloof ik. Als mensen normaal reageren, blijf ik ook normaal doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Normaal zit 101 altijd op 117, nu tijdens SR ook op 14...
En voortaan svp even normaal doen, ja?
Geef ze eens ongelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Allemaal naar het buitenland.
Wie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:59 schreef ValHallen het volgende:
Zouden ze Primus hebben in die database?
HANSIEJ!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan heb je wel veel geluk gehad zeg. Had er niet aan moeten denken dat er nu een storing zou zijn bij de Appie... Het was daar al freaking druk. Niet normaal hoe leeg de schappen waren.
De mazzel, zeg ik dan maar...quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:59 schreef joers1 het volgende:
[..]
ik hoef jou geen verantwoording af te leggen....en ik ga nergens op terugkomen. als jou dat niet zint? jammel dan. Zaaien en oogsten is dat geloof ik.
https://www.seriousrequestplaat.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspxquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:59 schreef ValHallen het volgende:
Zouden ze Primus hebben in die database?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef -Hans- het volgende:
NIeuwe pizzaria bij mij in de buurt op nog geen 2 minuten lopen.. alsof ze het er om doen.
Is het toevallig gewoon geen HansPizza?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef -Hans- het volgende:
NIeuwe pizzaria bij mij in de buurt op nog geen 2 minuten lopen.. alsof ze het er om doen.
Jaa, ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geef ze ook gelijk, wil alleen dan ook
Voor jezelf begonnen, Hans?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef -Hans- het volgende:
Maar 1 nummerquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef Oidipous het volgende:
[..]
https://www.seriousrequestplaat.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspx
Probeer het zelf.
Ja wordt wel tering veel gedraaid.quote:
Zal wel veel aangevraagd worden. Ik verwacht mijn plaatje pas tijdens de top Serious Request, ergens in de nacht of zoquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Is het toevallig gewoon geen HansPizza?
benieuwd nar de titel danquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zal wel veel aangevraagd worden. Ik verwacht mijn plaatje pas tijdens de top Serious Request, ergens in de nacht of zo
Dat had ik vorig jaar ook, moest ik tot 2 uur s'nachts wachten op Bohemian Rapsody.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zal wel veel aangevraagd worden. Ik verwacht mijn plaatje pas tijdens de top Serious Request, ergens in de nacht of zo
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het zijn dure tijden dus je moet wat doen om je poen te verdienen
.
Dank jequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik heb medelijden met je Hans
Mijn pinpas is daardoor ingeslikt. Lekkere periode notquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
! Haha dat zou wat zijn
. Zal eens even kijken op hun site
.
Ah, de pinstoring is verholpen. Woei! Bericht is nu ook net aangepast. Is de cirkel weer rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |