Dat wilde Engine graag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef iBenny het volgende:
Waarom staat er eigenlijk een Niet-lijstje in de OP?
Wat aardigquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh? Is de rust weg nu jij er bent?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:53 schreef Lutte het volgende:
Ik zit tot mijn nek aan toe vol met poedersuikereiwitlijm.
quote:
Knuff schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat het rustig isquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat is mijn schuld?
Hoi michhas en benny
okee gaat u gangquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Lutte het volgende:
CC, ik stuur je even een PM, kun je dat even doorlezen en je mening geven of het een goede idee is en ik het moet versturen?
Nee ik ga balen omdat mijn geluid het niet doet en half in slaap vallenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:04 schreef Michhas het volgende:
Iedereen gaat vanaaf natuurlijk lekker kerstavond houdenwlegh
Welk geluid heb je het over?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik ga balen omdat mijn geluid het niet doet en half in slaap vallen
Okay!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lut ik ga jou even iets heel doms vragen
Je mammie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
heeft er iemand wasknijpers voor mn ogen?
Heb een lekker lang antwoord teruggestuurd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die is weheeeg![]()
en het is niet echt dom alleen heel ingewikkelt
haha ik zag hetquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb een lekker lang antwoord teruggestuurd.
En ik ga de mail versturen!
Yoooooouuuuuu ja!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:19 schreef iBenny het volgende:
All I want for christmas is yoooouuuuuu!![]()
Thanks, CC'tje ook. That makes three of us.quote:
haha okee mooizoquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks, CC'tje ook. That makes three of us.
Maar hij is dus verstuurd. Ging iets sneller dan mijn sollicitatiemail, die heb ik 87 keer getypt en PD 16 keer na laten lezen.
dat is vervelend...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Inmiddels bijna 4 uur op m'n werk en nog niks gedaan, gelukkig is er GRTDOJW
gajedoen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:31 schreef Koen66 het volgende:
Hier ben ik, maar vrouwlief riep al beneden dat we zo weg gaan
Haha, jammer, maaar: je bent er!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:31 schreef Koen66 het volgende:
Hier ben ik, maar vrouwlief riep al beneden dat we zo weg gaan
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Koentjeeee kom je voor me kokeeeeen
heb je ook zo'n lekker liggen bankje?quote:
Dag schaap.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:36 schreef Koen66 het volgende:
Doegiedoegie vrienden, ik ga vertrekken![]()
Laterrrrrrrquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:36 schreef Koen66 het volgende:
Doegiedoegie vrienden, ik ga vertrekken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon je droge antwoordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja nu maak je me weer nieuwsgierig
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:41 schreef Lutte het volgende:
Oeeeh CC, ik moet nog iets vertellen!!!
Stalker S probeert een vriendin van mij te hosselen...S of die vriendin heeft een vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Donderdag?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:43 schreef iBenny het volgende:
Maarmaar... nu hebben we nog geen datum voor volgende week
Doe vriendin heeft een vriendin.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
S of die vriendin heeft een vriend?
Minimeet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:43 schreef iBenny het volgende:
Maarmaar... nu hebben we nog geen datum voor volgende week
dinsdag moet ik stage lopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
De schaatsplannen staan op dinsdag.
Dan ga ik het laten verzetten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dinsdag moet ik stage lopen
Woensdag,vrijdag,Zondag maar je hoeft het echt niet voor mij te verzetten hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan ga ik het laten verzetten.
Wanneer kan je?
quote:
Eh?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Woensdag,vrijdag,Zondag maar je hoeft het echt niet voor mij te verzetten hoor.
Dan komt het wel een andere keer
Mij maakt het niet uit, en er werden ook maar dagen geroepen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Woensdag,vrijdag,Zondag maar je hoeft het echt niet voor mij te verzetten hoor.
Dan komt het wel een andere keer
okee, ik moet alleen wel tot half 2 werken, ik weet niet of dat lastig is?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, en er werden ook maar dagen geroepen.
Ik denk dat woensdag het beste gaat lukken, want dan kan Lieve gewoon naar haar werk (dat zou ze voor dinsdag af hebben moeten zeggen).
Dan kom je ook alleen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, en er werden ook maar dagen geroepen.
Ik denk dat woensdag het beste gaat lukken, want dan kan Lieve gewoon naar haar werk (dat zou ze voor dinsdag af hebben moeten zeggen).
okequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef Michhas het volgende:
Vrienden, ik heb mijn PM-inbox weer geleegd, dus voel je vrij om mij een Personal Message te sturen hoor
Dan is het 4 uur als we daar zijn... 3 uur terug, enz. enz.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee, ik moet alleen wel tot half 2 werken, ik weet niet of dat lastig is?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef Michhas het volgende:
Vrienden, ik heb mijn PM-inbox weer geleegd, dus voel je vrij om mij een Personal Message te sturen hoor
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan is het 4 uur als we daar zijn... 3 uur terug, enz. enz.
trap onder hun holquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef Koen66 het volgende:
Zucht kids in de auto hijsen, eerst van de Nintendo DS afkrijgen
Er gaat een meute maatjes van mij mee, maar daar splitsen we denk ik in meute en Lutte/Lieve/FOK!kers.quote:
Corrigerende tik!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef Koen66 het volgende:
Zucht kids in de auto hijsen, eerst van de Nintendo DS afkrijgen
Goed idee. Dan had ik ieder weekend iets te doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef iBenny het volgende:
lutte, kunnen we dit Brabant niet verplaatsen naar jou Brabant?
Naar Lutte is het wel meer dan een uurtje Bennyquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zeuren... is maar een uurtje
daarom verplaatsen we dit Brabant daar naartoe.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Naar Lutte is het wel meer dan een uurtje Benny
maar dan ben jij ook ver weg als je jouw Brabant naar Lutte dr Brabant gaat verplaatsen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
daarom verplaatsen we dit Brabant daar naartoe.
Opgelost, slotje
Hoeft niet... gewoon het stapelbed-principequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dan ben jij ook ver weg als je jouw Brabant naar Lutte dr Brabant gaat verplaatsen?
ja maar dan kan ik jullie niet opzoeken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeft niet... gewoon het stapelbed-principe
Mijn Brabant plaatsen we op die van Lutte en dan hoef ik alleen maar beneden te lopen via het trappetje
daarvoor gebruiken we het sandwich-principe...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik jullie niet opzoeken?
maar mijn Brabant heeft een hele andere vorm dan jullie Brabantquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
daarvoor gebruiken we het sandwich-principe...
jouw Brabant op mijn Brabant, die gestapeld is op die van Lutte
Sandwichprincipe, Lutte en Benny in één zin maakt het allemaal enorm interessant.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
daarvoor gebruiken we het sandwich-principe...
jouw Brabant op mijn Brabant, die gestapeld is op die van Lutte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Brabant is groter dan jullie Brabant, dus dat ziet er sowieso niet uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar mijn Brabant heeft een hele andere vorm dan jullie Brabant
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sandwichprincipe, Lutte en Benny in één zin maakt het allemaal enorm interessant.
quote:ohwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jouw Brabant groter ???quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef iBenny het volgende:
Sateprikker erdoorheen en je glijdt naar beneden
[..]
Mijn Brabant is groter dan jullie Brabant, dus dat ziet er sowieso niet uit
Je hebt een rijke fantastie Benny.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef iBenny het volgende:
Sateprikker erdoorheen en je glijdt naar beneden
[..]
Mijn Brabant is groter dan jullie Brabant, dus dat ziet er sowieso niet uit
Geen vieze puberpraat hier!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil ook best doorgaan.Begon net leuk te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Jullie hebben mini-steden vergeleken met mij grote Brabantquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw Brabant groter ???
Hoe kom je daarbij?
dan doe je handschoenen aan of je vraagt of je moeder je zwans wilt vasthoudenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef Oceanview het volgende:
mijn handen zijn bevroren ik kan niet eens plassen
Gooi het eruit!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kan ik even huilen om het feit dat ik binnenkort mijn zorgverzekering zelf moet betalen?
die piquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan doe je handschoenen aan
Vraag iemand om hulp.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef Oceanview het volgende:
mijn handen zijn bevroren ik kan niet eens plassen
Altijd feest als de zorgverzekeringrekening is geweestquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kan ik even huilen om het feit dat ik binnenkort mijn zorgverzekering zelf moet betalen?
whehehehehehehhehehehehe ik mis het kind zijn nu al en het duurt nog 3 maanden en een paar dagen wghehehehehehequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gooi het eruit!
Kleuter Lutte hoeft dat nog even niet.
Goed woord voor galgje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Altijd feest als de zorgverzekeringrekening is geweest
Nu gaat Benny je slaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Lutte kun jij mij alsjeblieft helpen?
Nee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik word melig van julliequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tis toch zo?
sorry ik word druk
echt waar?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef Lutte het volgende:
Hihi, er is een knopje waarmee je rechtsreeks naar iemands profiel kunt!
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef Lutte het volgende:
Hihi, er is een knopje waarmee je rechtsreeks naar iemands profiel kunt!
2e persoonlijkheidquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... ik word verliefd op mezelf________!
Doe je ook hmmm als je je eigen schouder aanraakt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... ik word verliefd op mezelf________!
Kut, ik zat nog onder mijn Benny-account.quote:
Hoeveel?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meerdere... vandaar dat ik meerdere kloons heb
Ohw?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kut, ik zat nog onder mijn Benny-account.
Een account om vijftienjarige meisjes te hosselen, altijd handig. Voor vijftig euro is it all yours.
Maar je andere ik is zelfbenoemd psycholoog dus die helpt je wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw?!
ohw, nu praat ik tegen mezelf
ja ik heb niet zoveel kloonsquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoeveel?
CC schrok toen ik zei hoeveel kloons ik had.![]()
Een stuk of 6...quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoeveel?
CC schrok toen ik zei hoeveel kloons ik had.![]()
ehh oke,gezelligquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:17 schreef groot_gevaar het volgende:
[..]
Ik kom kijken in deze SC, en misschien blijf ik hier wel plakken
Je bent van harte welkom.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:17 schreef groot_gevaar het volgende:
[..]
Ik kom kijken in deze SC, en misschien blijf ik hier wel plakken
Hoef niet ik heb mijn hossel account alquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kut, ik zat nog onder mijn Benny-account.
Een account om vijftienjarige meisjes te hosselen, altijd handig. Voor vijftig euro is it all yours.
haha gelukkig, ik zat soms wel eens te lurken maar ik durfde niks te posten, vooral niet in de ochtend als het druk wasquote:
hoeveel heb je er al mee gehosselt dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoef niet ik heb mijn hossel account al
ik heb CC gehosselt ik heb Lutte gehosselt Merel Flippiee mezelfquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoeveel heb je er al mee gehosselt dan?
je hebt jezelf gehosselt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb CC gehosselt ik heb Lutte gehosselt Merel Flippiee mezelf
Het kan hier behoorlijk druk zijn, maar nu is onze grote baggeraar op vakantie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:19 schreef groot_gevaar het volgende:
[..]
haha gelukkig, ik zat soms wel eens te lurken maar ik durfde niks te posten, vooral niet in de ochtend als het druk was
Das gelul, hij heeft mij niet gehosseld en CC ook niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:21 schreef groot_gevaar het volgende:
[..]
je hebt jezelf gehosselt?
wel knap dat je 4 meiden hebt gehosselt dan![]()
Kun je het me leren?
Zal Benny leuk vinden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb CC gehosselt ik heb Lutte gehosselt Merel Flippiee mezelf
GG had geen PI.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef Oceanview het volgende:
niemand die tegenwoordig let op PI's?
We zijn keileuk! Helaas hebben Merel, DW en ik een vriend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef groot_gevaar het volgende:
OV, zijn die meiden hier wel een beetje leuk?
oke maar er zijn nog wel singles dus?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
We zijn keileuk! Helaas hebben Merel, DW en ik een vriend.
Ben jij groot gevaar?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke maar er zijn nog wel singles dus?
blijkbaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke maar er zijn nog wel singles dus?
wat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:26 schreef Lutte het volgende:
Want die heeft toestemming gevraagd in het kpd-topic, en die reacties.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:27 schreef Lutte het volgende:
Dat ging goed CC.
Ik ga gezellig doen en eten, tot vanavond!
ja ik was zo slim om met cc op jou te reagerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht het al toen ik de PoHi bekeek, maar je verlulde je toch al meteen.
Heb ook een keer zoiets gehad, prima uit gered toen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik was zo slim om met cc op jou te reageren
ja maar jij verraadde me anders had ik nog wel iets kunnen verzinnen, dat ik het voor hem vroeg ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb ook een keer zoiets gehad, prima uit gered toen.
Heb je eigenlijk vandaag naar het Glazen Huis kunnen gaan, want veel bussen reden toch niet hier?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:31 schreef Lutte het volgende:
Ja ik ben er nog even, de kaasdinges zijn nog niet gaar.
Sorry! Ik kreeg een helder moment.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar jij verraadde me anders had ik nog wel iets kunnen verzinnen, dat ik het voor hem vroeg ofzo
haha opblaasmaatjequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry! Ik kreeg een helder moment.
Desalniettemin zou ik je kloontje geven.
Nee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk vandaag naar het Glazen Huis kunnen gaan, want veel bussen reden toch niet hier?
Benny's schuld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
damn, het gaat niet goedkomen met jou
ja bij jullie is het echt ergquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.We waren op het busstation hier, stonden gewoon nog vertrektijden op de borden, wij binnen vragen: ga
maar weer naar huis, tot elf uur rijdt er niks.
Pff... 25 centimeter hier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja bij jullie is het echt erg
hier dooide het vandaag
nou hier was het spekgladquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja bij jullie is het echt erg
hier dooide het vandaag
Dat is balen, Ja ik moest ook de schuurdeur en de poortdeur met kracht openmaken want er lag een hoop sneeuw voor, niet meer normaal. Kan me niet herinneren dat het zo erg heeft gesneeuwd hier in Nederland sinds ik bewust ben van de dingen om me heen. Misschien toen ik nog een baby was ofzo, maar de laatste 20 jaar echt niet volgens mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.We waren op het busstation hier, stonden gewoon nog vertrektijden op de borden, wij binnen vragen: ga
maar weer naar huis, tot elf uur rijdt er niks.
Ja, echt niet meer normaal. Ik was blij dat ik vandaag even naar de AH liep met wat hogere schoenen aan, je stapt tot ruim over je enkels in de sneeuwquote:
Dat lijkt me best eng.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is balen, Ja ik moest ook de schuurdeur en de poortdeur met kracht openmaken want er lag een hoop sneeuw voor, niet meer normaal. Kan me niet herinneren dat het zo erg heeft gesneeuwd hier in Nederland sinds ik bewust ben van de dingen om me heen. Misschien toen ik nog een baby was ofzo, maar de laatste 20 jaar echt niet volgens mij
Ik dus tot mijn knietjes maar ik ben mini.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, echt niet meer normaal. Ik was blij dat ik vandaag even naar de AH liep met wat hogere schoenen aan, je stapt tot ruim over je enkels in de sneeuw
Okee, ja je ouders zullen niet meer eind twintig begin dertig zijn, schat ik. Misschien eind derig..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat lijkt me best eng.Al gaat de poort hier ook niet meer
open.
En dat kan wel kloppen want mijn ouders zeggen ook steeds dat ze zoveel sneeuw nog niet vaak hebben gezien, en die zijn wel iets ouder dan jij.
Okee, ja de sneeuw hier is echt niet meer normaal. Veel scholen waren dicht, De supermarkten konden niet voorzien worden van verswaren...quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dus tot mijn knietjes maar ik ben mini.
En in Eindhoven was het nog erger dan hier...
Nouja er wordt nu eten voor mij gehaald dus ik vind het wel best.quote:
Mijn ouders zeiden dat het rond 1978 was dat ze konden schaatsen op straat ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja je ouders zullen niet meer eind twintig begin dertig zijn, schat ik. Misschien eind derig..
Wowquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden dat het rond 1978 was dat ze konden schaatsen op straat ofzo
Ja ik ben het echt beu nu. Eind November, begin december toen de eerste sneeuw viel was het nog wel te doen, maar nu...quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja inderdaad!
nu hebben we alleen sneeuw
ja echt niet grappig meerquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ben het echt beu nu. Eind November, begin december toen de eerste sneeuw viel was het nog wel te doen, maar nu...
iewl gadverdamme. en nu?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
Er zat een dode muis in mijn nette broek voor morgen![]()
ieeeeeeeeeeeelquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan z'n staart opgepakt en weggegooid
Midden vijftig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja je ouders zullen niet meer eind twintig begin dertig zijn, schat ik. Misschien eind derig..
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny!
Hoe komt er een muis in je nette broek? En betekent dat net als in een pak?
Jaaaa! Jeugdtrauma, ik ging een emmer uit de tent halen op de camping en toen zat er zo'n beest in.quote:
Dat lijkt me vrij pijnlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
LUTTE!![]()
ik viel bijna in slaap onder de douche
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa! Jeugdtrauma, ik ging een emmer uit de tent halen op de camping en toen zat er zo'n beest in.
ja ik was aan het suffen en toen stond ik opeens tegen de muur aanquote:
Vroeg naar bed dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik was aan het suffen en toen stond ik opeens tegen de muur aan
Wat ga jij morgen doen dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan morgen uitslapen
en dan taart maken
Geen kerst vierne?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
taart maken en slapen en fokken
Dat doe ik zondag met familie enzulksquote:
updates laten pauzeren en beiden meldingen tegelijk verwijderenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik druk 20x op dat kruisje bij die PM pop-up en hij blijft maar komen
Ohw, dan heb ik een rustig dagjequote:[..]
Dat doe ik zondag met familie enzulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |