Je kunt gewoon werken met meer/minderwerk tov een ingediende offerte hoor...Daarbij: Als jij een paar tientjes kwijt bent aan die tijdelijke afvoer maakt dat zijn werk niet echt veel meer of minder voor de definitieve afvoerquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:53 schreef annelotje het volgende:
Ik woon er gelukkig zelf nog niet dus op zich is het niet zo heel erg dat er geen verwarming is. Maar als er niet gestuced kan worden dan kan er over een week ook niet geschilderd worden. En dan gaat het dus een stuk langer duren voordat ik er wel kan wonen... En niet te vergeten de dubbele lasten.
Dat ik die loodgieter met zn hoofd door de muur wil rammen is ook wel door mn hoofd geschoten maar dan gaat ie de klus nooit meer afmaken. En iemand anders langs laten komen gaat me vermoedelijk ook dubbele kosten opleveren want ik heb met deze man natuurlijk wel een offerte ondertekend en afspraken gemaakt. Dat hij er even vergeet bij te zeggen dat hij niet kan werken als het sneeuwt dat is voor hem een klein detail.
Ik ga wel ff mn stucadoor contacteren.
Wij hebben hetzelfde meegemaakt. Stucen en met 10-15 graden laten drogen: duurde ruim een maand voordat het droog was, de schimmel stond op verschillende plaatsen tegen de muren. Nu moest er wel flink dik gestuct worden, dat wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:06 schreef annelotje het volgende:
Dat het stucwerk niet zo snel droogt maakt me niet zo heel veel uit. Als we maar de keuken kunnen plaatsen. De tegels komen dan wel later. En schilderen moet dan ook maar ff wachten.
Wat is de reden dat de cv weg is,komt er soms een andere waarvoor een nieuwe dakdoorvoer gemaakt moet worden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:21 schreef annelotje het volgende:
Mijn hele fijne cv meneer heeft mijn cv en radiatoren ontkoppeld met de mededeling dat ie tussen kerst en oud en nieuw niet werkt en dat ie pas de nieuwe cv afvoer kan maken als er geen sneeuw meer op het dak ligt. Maw ik zit 2 weken zonder verwarming!
Nu komt er woensdag een stucadoor. Kan er met een temperatuur van rond de 10 graden wel gestuced worden? Ik kan het huis wel een beetje warm krijgen met straalkacheltjes maar heel warm zal het daardoor niet worden vrees ik.
Ik hoop dat jullie mij een zinnig antwoord kunnen geven.
Alvast bedankt!
Waarom niet? Je rookgassen komen buiten, stoken kan wel met binnenlucht (of het mag weet ik niet) en evt kun je ook wel een nette officiele in/uitvoer op een plank bevestigen. Die plank moet je raam natuurlijk wel goed afdekken/dicht houden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:24 schreef exlurker het volgende:
[..]
-knip-
Wat TR08 zegt, je kan niet zomaar even een afvoertje aan je cv hangen en door het raam naar buiten steken, ik neem aan dat de cv ketel op de vliering komt te hangen en wil je stoken dan zal ook de radiatoren weer op zijn plaats moeten zitten
-knip-
Vele bedrijven werken niet tussen kerst en nieuwjaar hoor er zijn er zelfs die deze week al gesloten waren, je hebt zelfs geluk dat de stucadoor wel werktquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:32 schreef annelotje het volgende:
De cv die er stond was nog van 1992 en moest dus vervangen worden. De radiatoren waren nog van veeeeeel langer geleden en waren verroest en lelijk. Die wilde ik dus ook laten vervangen. Dat is de reden dat alles eraf is.
De nieuwe cv wil ik ook op een andere plaats hebben dus vandaar dat er een nieuwe afvoer gemaakt moet worden.
De cv monteur hangt de radiator zoiezo pas in het nieuwe jaar terug want hij werkt niet tussen kerst en oud en nieuw. Zoals ie me gisterenavond ineens mededeelde. Ik weet nog niet waar maar ik ga ergens dan wel zoooon slechte recensie over deze pipo plaatsen!
Het is vrij simpel: Er stond een klus, daar is een planning en een budget voor afgesproken. De klusjesman heeft (helemaal met dit weer!) gewoon maar te regelen dat het huis tenminste warm is. Daarvoor heb je in de prijs een pot die "risico" heet die door de klant van tevoren betaald is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:36 schreef exlurker het volgende:
[..]
Vele bedrijven werken niet tussen kerst en nieuwjaar hoor er zijn er zelfs die deze week al gesloten waren, je hebt zelfs geluk dat de stucadoor wel werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |