Heel netjesquote:
Nee joh, geweldigquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
Die lach de hele tijd, volgens mij word je doodmoe van die lui de hele dag in je zaak
Wat zullen die gasten spierpijn hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
Die lach de hele tijd, volgens mij word je doodmoe van die lui de hele dag in je zaak
Hé?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
TNT ontslaat 5000 man maar doneert wel 65.000 euro, wat zullen die mensen zich kut voelen zeg, die ontslagen zijn.
Was dat van TNT? Dat had ik niet helemaal meegekregen, maar inderdaad. Die medewerkers zullen zich wel kut voelen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
TNT ontslaat 5000 man maar doneert wel 65.000 euro, wat zullen die mensen zich kut voelen zeg, die ontslagen zijn.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben even weg, tot over ene uurtje oid
Het geld moet ergens vandaan komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
quote:
Nee joh, dat valt gratisquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:09 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Zou die sneeuwval geld gaan kosten?
Ja want 5000 man kunnen aan het werk voor 65.000 euro.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Bussen en treinen rijden niet hier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat er veel mensen zijn die aan de reis naar Eindhoven zijn gekomen en er nooit komen.
hij heeft vast ergens een reserve liggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als die batterij leeg is, wat een drama zou dat zijn
Dan kun je ook niets meer. Nja, zo groot was dat plein ook weer niet. Is wel prettig daar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bussen en treinen rijden niet hier.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:18 schreef franklop het volgende:
was vorig jaar in Groningen toch ook dat alles vastliep?
Wel nee, effe los schroeven en batterij vervangen en weer vast schroevenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als die batterij leeg is, wat een drama zou dat zijn
quote:
Late reactie, maar ze kwamen aanzetten met een cheque van ¤ 65.000quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was dat van TNT? Dat had ik niet helemaal meegekregen, maar inderdaad. Die medewerkers zullen zich wel kut voelen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:19 schreef franklop het volgende:
ekdom zingt ook echt alles mee, baas
Hij is weer lekker bezig! Fijn wakker worden zo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:19 schreef franklop het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij is weer lekker bezig! Fijn wakker worden zo.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:19 schreef franklop het volgende:
ik kan het ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:19 schreef franklop het volgende:
Groningers zijn harder,die kwamen allemaal met den benenwagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:18 schreef franklop het volgende:
was vorig jaar in Groningen toch ook dat alles vastliep?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
Eindelijk die kerstplaat gevonden![]()
James Last - Petersburger Schlittenfahrt
Op de plaat: Christmas Dancing
Zolang ze maar van mijn belastinggeld afblijven, want dat is een sigaar uit eigen doos.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:26 schreef -Hans- het volgende:
Goed dat het kabinet toch geld geeft ((http://www.radiofreak.nl/(...)3FM-Serious-Request/)
Ik luister al niet eens meer, ik heb Petersburger Schlittenfahrt aangezetquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Na vandaag hoef ik dit nummer ook niet meer te horen.. never meer.
vooral na zo'n reportage, echt te foutquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel het slechte anthem ever in al die jaren...
Terry Gordon - Skiddillyquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:28 schreef _Fanta het volgende:
hoe heette dat ene nummer ook alweer wat ook paar keer voorbij is gekomen, beetje een fins nummer ofzo. lijkt beetje op
Dat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Na vandaag hoef ik dit nummer ook niet meer te horen.. never meer.
staat in de tekst, van dit liedje,Loituma - Levan Polkaaquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:28 schreef _Fanta het volgende:
hoe heette dat ene nummer ook alweer wat ook paar keer voorbij is gekomen, beetje een fins nummer ofzo. lijkt beetje op
Blijft een briljant fragment wat toch wel de ware aard van de heer Jakobsen ontmaskerd... die neemt zichzelf echt way to seriousquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef borisz het volgende:
Zo. Alle Kerstcadeautjes zijn binnen. Ik hoef het huis niet meer uit.
Toppertjequote:
Die kop is ècht priceless en dat hij er daarna een "grapje" van maakt laat alleen maar meer zijn masker zien, want hij wil niet als zeikerd te boek staan, maar hij is het wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft een briljant fragment wat toch wel de ware aard van de heer Jakobsen ontmaskerd... die neemt zichzelf echt way to serious
op laatst lacht hij echt als een boer met kiespijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft een briljant fragment wat toch wel de ware aard van de heer Jakobsen ontmaskerd... die neemt zichzelf echt way to serious
Precies... die band zal ook binnenkort wel uit elkaar vallen als je die docu van die Jakhals Frank bekijkt over Blof... die pruimen elkaar ook al niet meerquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die kop is ècht priceless en dat hij er daarna een "grapje" van maakt laat alleen maar meer zijn masker zien, want hij wil niet als zeikerd te boek staan, maar hij is het wel.
Zie de gitarist, die ligt in de stuip en zo zou het moeten.
Haha inderdaad.quote:
Ze zei iets in de trant van "en zo hebben we 2000 euro opgehaald ... evenveel als de PSV-selectie.."quote:
ja dan stellen die 1000 euro van de overige selectie niet zo heel veel voorquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha inderdaad.
Al maken we voor Koevermans een uitzondering met z'n 1000 euro.
ahaquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ze zei iets in de trant van "en zo hebben we 2000 euro opgehaald ... evenveel als de PSV-selectie.."
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:33 schreef MadMaster het volgende:
'Wij hebben net zoveel opgehaald als de PSV-selectie...'
Dacht dat Koevermans het los doneerde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja dan stellen die 1000 euro van de overige selectie niet zo heel veel voor
1000 van Koevermans was buiten die 2000 om.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja dan stellen die 1000 euro van de overige selectie niet zo heel veel voor
PSV kwam toch niet verder dan 1700 Euro namens de hele selectie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:35 schreef franklop het volgende:
Had dat gemist, dus Koevermans had 1000 gegeven en de rest bij elkaar ook 1000?
dan nog 2000 met de hele selectie die kapitalen verdienen en voor hun aftrekbaar isquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:35 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
1000 van Koevermans was buiten die 2000 om.
Ach, de Ramones hadden ruim 25 jaar een onwaarschijnlijke tering hekel aan elkaar voor ze gingen stoppen. Je hoeft geen vrienden te zijn om in een band te zitten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies... die band zal ook binnenkort wel uit elkaar vallen als je die docu van die Jakhals Frank bekijkt over Blof... die pruimen elkaar ook al niet meer
anders waren de stones ook al lang uit elkaar geweest, all about the money.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, de Ramones hadden ruim 25 jaar een onwaarschijnlijke tering hekel aan elkaar voor ze gingen stoppen. Je hoeft geen vrienden te zijn om in een band te zitten.
Klopt, ze hebben elkaar nodig voor een goed gevulde portemonnee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, de Ramones hadden ruim 25 jaar een onwaarschijnlijke tering hekel aan elkaar voor ze gingen stoppen. Je hoeft geen vrienden te zijn om in een band te zitten.
Maakt niet uit. Wie wat wil geven, geeft wat. Bedrag is niet belangrijk. Gaan zeiken omdat het "zo weinig" is, is populistisch gelul.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan nog 2000 met de hele selectie die kapitalen verdienen en voor hun aftrekbaar is
Sanne Vogelquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is zij ook al weer, ze deed toch mee aan de laatste versie van 'Wie is de Mol?'?
Beetje populistisch is het wel , maar vind als je per maand meer dan 50.000 verdiend , mag je 1x per jaar best wel iets meer doneren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Wie wat wil geven, geeft wat. Bedrag is niet belangrijk. Gaan zeiken omdat het "zo weinig" is, is populistisch gelul.
Dan maar populistisch...quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Wie wat wil geven, geeft wat. Bedrag is niet belangrijk. Gaan zeiken omdat het "zo weinig" is, is populistisch gelul.
Vind ik niet. Moeten ze zelf weten en ik zal ze er ook zeker niet op aankijken. En wie zegt dat ze buiten de publiciteit om niets doen? Ik blijf erbij dat het populisitsch gelul is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje populistisch is het wel , maar vind als je per maand meer dan 50.000 verdiend , mag je 1x per jaar best wel iets meer doneren.
Zeilmeisjequote:Op vrijdag 24 december 2010 11:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Sail away, sail away, sail away
Heeft ook geld nodigquote:
tzal wel giel zijn..quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan neemt Giel of Gerard de laatste shift van deze editie.
Ik hoop serieus Gerardquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan neemt Giel of Gerard de laatste shift van deze editie.
mwoa meestal staan ze er gewoon met zn drieën, zal niet echt uitmaken.quote:
neequote:Op vrijdag 24 december 2010 11:45 schreef alors het volgende:
Neee heb ik die gemistDie nu op de achtergrond te horen is
We all stand together
Zet gewoon je radio aan, nergens last van...quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Die updates beginnen me echt de keel uit te hangen
quote:
Hou het nog even vol vandaag is over.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Die updates beginnen me echt de keel uit te hangen
in dit geval kwam t goed uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
Iedereen springt op HELLO behalve de zangert van Blof![]()
Het valt ZO op dat hij alleen op zichzelf geilt
Paskal moet denken aan zijn imago van geëngageerde goede nederlandse pop artiest. Daarom kijkt hij in 9 van de 10 gevallen ook alsof hij knetterhard aan het schijten is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
Iedereen springt op HELLO behalve de zangert van Blof![]()
Het valt ZO op dat hij alleen op zichzelf geilt
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:53 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Paskal moet denken aan zijn imago van geëngageerde goede nederlandse pop artiest. Daarom kijkt hij in 9 van de 10 gevallen ook alsof hij knetterhard aan het schijten is.
Ik vind nog altijd dat hij een kutstem heeft, de klanktoon die er uit komt zit op een golflengte die in mijn oren pijn doet. Dus niet vals of wat ook, het is de toon, de kleur, de golflengte.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:53 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Paskal moet denken aan zijn imago van geëngageerde goede nederlandse pop artiest. Daarom kijkt hij in 9 van de 10 gevallen ook alsof hij knetterhard aan het schijten is.
quote:
Honder miljoen miljard!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:54 schreef franklop het volgende:
we gaan zo dik over de 6 miljoen heen, dat we zelfs bijna 8 miljoen gaan ophalen, let maar op
die waren dan iig tevreden met zequote:Op vrijdag 24 december 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hadden ook al 20.000 gestort via de Klusjesmannen...
Daar zijn de klusjesmannen geweestquote:
quote:
Dat zei ik...quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar zijn de klusjesmannen geweestDaar hebben ze al geld opgehaald. Wat een Top bedrijf met hoofdletter T
![]()
![]()
![]()
![]()
hopelijk krijgen de medewerkers nog wel salarisquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar zijn de klusjesmannen geweestDaar hebben ze al geld opgehaald. Wat een Top bedrijf met hoofdletter T
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeps dat zijn ze even vergetenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:56 schreef franklop het volgende:
[..]
hopelijk krijgen de medewerkers nog wel salaris
Ja, da's waarquote:
Tik em aan!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef franklop het volgende:
[..]
die waren dan iig tevreden met ze
Hoop het voor ze, en een leuke eindejaars bonusquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:56 schreef franklop het volgende:
[..]
hopelijk krijgen de medewerkers nog wel salaris
boks ouwequote:
Ja, naar salaris heb ik meer gegeven, dat voelt ook wel weer goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's beter dan die 2000 van de PSV-selectie...
Twijfelgevalletjequote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef franklop het volgende:
gaan we de 2700 topics nog halen vandaag?
Ik ben bang van niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef franklop het volgende:
Vooral doorgaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef franklop het volgende:
Kantoor artikelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat is Office Depot eigenlijk voor iets, een soort Staples of zo?
Volgens mij een soort van groothandel in kantoorartikelen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat is Office Depot eigenlijk voor iets, een soort Staples of zo?
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij een soort van groothandel in kantoorartikelen.
Alle beetjes helpenquote:
Laten we er niet voor gaan, wordt het weer zo'n ONZzooitje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef franklop het volgende:
net ff gemist , wat is erquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:00 schreef Fuzzysham het volgende:
Dit moet ik ff posten:Office depot
Ja, net zoiets als Staples, zie ik op de website. Ik ga voor het bedrijf waarvoor ik werk daar ook eens offertes opvragen. Kijken wat ze kunnen leveren. Heb eigenlijk nooit van ze gehoord, maar sinds Corporate Express is overgenomen door Staples, is het butt-kwaliteit. Kijken wat Office Depot kan biedenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Precies, het moet geen Blof worden...quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laten we er niet voor gaan, wordt het weer zo'n ONZzooitje.
Cheque van 200.000quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
net ff gemist , wat is er
Dit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Na al donatie van 20.000 bij de k( l )usjesmannen nu weer 200.000 euro gedoneerd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
net ff gemist , wat is er
Mw. MadMaster heeft bij Office Depot gewerkt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, net zoiets als Staples, zie ik op de website. Ik ga voor het bedrijf waarvoor ik werk daar ook eens offertes opvragen. Kijken wat ze kunnen leveren. Heb eigenlijk nooit van ze gehoord, maar sinds Corporate Express is overgenomen door Staples, is het butt-kwaliteit. Kijken wat Office Depot kan biedenSympatieke bedrijven hebben bij mij een streepje voor
Dan werkt het wel als positieve reclamequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, net zoiets als Staples, zie ik op de website. Ik ga voor het bedrijf waarvoor ik werk daar ook eens offertes opvragen. Kijken wat ze kunnen leveren. Heb eigenlijk nooit van ze gehoord, maar sinds Corporate Express is overgenomen door Staples, is het butt-kwaliteit. Kijken wat Office Depot kan biedenSympatieke bedrijven hebben bij mij een streepje voor
Biertje op , laat je postenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Afellay is baas dat hij Psv i nde steek laayt
Weer wat geleerd. Als ik maandag m'n kantoor kan bereiken (ben nu ingesneeuwd thuis aan het wekquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MadMaster heeft bij Office Depot gewerkt.
Is wereldwijd één van de grootste kantoorartikelenleveranciers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |