Eigenlijk vond ik alleen het eerste kwartier van Ajax echt goed, daarna liepen o.a Eriksen en Ebecilio teveel met de balquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ajax was stuk beter maar je had niet het idee dat de goal ging vallen, AZ kut passes maar zo'n wedstrijd dat je denkt laatste minuut counter 1-1
quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:42 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja een boek en een briefje van z'n vriendin, maar toen sliep hij dus Giel heeft het aangenomen
Klopt , maar jullie grote fout (die helaas te weinig afgestraft wordt vanwege lage kwaliteit eredivisie) is de opkomende becks .. eigelijk alle spelers ze komen elke bal brengen ipv aanspelen, gatenkaas op het veld.. een goeie club straft dit direct af.. zie Dynamo Kiev.. maarja Stekelenburg red julliequote:Op vrijdag 24 december 2010 02:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik alleen het eerste kwartier van Ajax echt goed, daarna liepen o.a Eriksen en Ebecilio teveel met de bal
ik heb 4 dagen geleden een plaatje aangevraagdquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:44 schreef Echtjammer het volgende:
vamiddag om 4 uur een plaatje aangevraad, hij is er nog steeds niet gvd, i want my 50 euro back
Je hebt wel lang gepist.quote:
Eerst 10 euro toen 10 dollar nu 50euro?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:44 schreef Echtjammer het volgende:
vamiddag om 4 uur een plaatje aangevraad, hij is er nog steeds niet gvd, i want my 50 euro back
Steek en Vertonghen zijn idd de enige spelers die tot de wereldtop kunnen groeien momenteel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt , maar jullie grote fout (die helaas te weinig afgestraft wordt vanwege lage kwaliteit eredivisie) is de opkomende becks .. eigelijk alle spelers ze komen elke bal brengen ipv aanspelen, gatenkaas op het veld.. een goeie club straft dit direct af.. zie Dynamo Kiev.. maarja Stekelenburg red jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |