Vooralsnog zoek ik het schema van optredens vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij ligt toch met mexicaantje in bed, jij mist alles
Dat denk je alleen maar. Van jouw zou ik spontaan homo wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja maar, niemand stelt mijn aanwezigheid hier toch op prijs
Koetjie wil jij wat extra aandachtquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja maar, niemand stelt mijn aanwezigheid hier toch op prijs
echte bikkels gaan gewoon doorquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:38 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zit ook te denken om 3 uur te gaan slapen.. damn had ik maar meer nachtrust gehad als ander half uur, 5 days in a row 06.00 is weel baas
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat denk je alleen maar. Van jouw zou ik spontaan homo worden
Ik heb het drie keer geprobeerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:39 schreef naatje_1 het volgende:
jullie moeten beter leren googlen, ik had het binnen 2 seconden
Hahaha.. moet eigelijk wel he, ik zat gister iedereen op te naaien om door te gaan tot 6quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
echte bikkels gaan gewoon door
ok, ik wist 1 naam van de programmering, maar dan nogquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb het drie keer geprobeerd
Ik probeerde schema Serious Request slotconcert en variaties daarop.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ok, ik wist 1 naam van de programmering, maar dan nog
Ajax was stuk beter maar je had niet het idee dat de goal ging vallen, AZ kut passes maar zo'n wedstrijd dat je denkt laatste minuut counter 1-1quote:
http://tinyurl.com/2bbo43w en dan vervolgens klikken op "meer resultaten van forum.fok.nl ofzo" et voilaquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik probeerde schema Serious Request slotconcert en variaties daarop.
Ja een boek en een briefje van z'n vriendin, maar toen sliep hij dus Giel heeft het aangenomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:41 schreef Bostonian het volgende:
Heeft Coen net zoals Gerard/Giel nog een persoonlijke boodschap gehad??
volgens mij wel...quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:41 schreef Bostonian het volgende:
Heeft Coen net zoals Gerard/Giel nog een persoonlijke boodschap gehad??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |