Paskal vindt zichzelf beter...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:11 schreef Type-R het volgende:
is die nieuwe drummer van Blof een beetje goed
Dief!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een lepel meegenomen van het station die je bij de erwtensoep kreeg omdat hij zo mooi glimt.
Waarom tot 6 uur?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Het is niet moeilijk om achter een PC wakker te blijven tot 6 uur, wat lastiger is is dat ik honger ga krijgen
Dat vind ik dus helemaaaal niet. Krijg het alleen koud op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Het is niet moeilijk om achter een PC wakker te blijven tot 6 uur, wat lastiger is is dat ik honger ga krijgen
HANSquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef -Hans- het volgende:
GoedeMORGEN mensen ~!!!!!! net terug uit de stad. Was sfeervol in de Irishj pib. Haha. Morgen gelukkig ook weer werken. Gaaty echt een dra-maa worden. hahaha. Was verder wel gezwellig.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef DaMook het volgende:
Waar is onze schone noortje ineens gebleven?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een lepel meegenomen van het station die je bij de erwtensoep kreeg omdat hij zo mooi glimt.
JONGEH WAAR BEN JIJ STEEDSquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef -Hans- het volgende:
GoedeMORGEN mensen ~!!!!!! net terug uit de stad. Was sfeervol in de Irishj pib. Haha. Morgen gelukkig ook weer werken. Gaaty echt een dra-maa worden. hahaha. Was verder wel gezwellig.
Ow daar is ze alweerquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is dat het niet mag maar anders.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ssst. Maar, je bent tofMede Ajacied
Succes met werken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef -Hans- het volgende:
Wat doe jij in SR10 topicquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef -Hans- het volgende:
Hans!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef -Hans- het volgende:
hihi Hansje is dronkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef -Hans- het volgende:
Giel vind ik dus echt stukken beter dan Coenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat doe jij in SR10 topic![]()
Dan komt kut giel bielen, en hij is slecht .. dus wij rocken de graveyard shift met Gerard en Coen (scheelt per dag) en dan om 6 uur vluchten we van giel
Verwarming hoger zettenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaaaal niet. Krijg het alleen koud op een gegeven moment.
jij hebt de graveyards nog niet meegemaaktquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Giel vind ik dus echt stukken beter dan Coen
Ik wil em aantikken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
You gotta be shittin' mequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar huisgenoten ouders slapen dus dan wordt hun kamer superwarm.
Allebei even slecht qua radio maken, Coen is daarentegen een stuk sympathieker...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
hahaa ben nog aardig nuchtiger vergeleken met de rest van de collega's. Vollega's vertrokken met een vodka fles. Haha. Gingen nog de stad in. Had daar erven geen zin meer inquote:
Op de vuilnisbakkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
ROEL, ga eens bij die vuilnisbakken staan
Hete Sferen , kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar huisgenoten slapen dus dan wordt hun kamer superwarm.
Coen is te serieusquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Allebei even slecht qua radio maken, Coen is daarentegen een stuk sympathieker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |