Ja bent er uiteindelijk wel aangekomen, maar het kwam niet aanquote:Op zaterdag 25 december 2010 05:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Het Glitter Neon Kerstbal was echt supertof.
Ja, je hebt gelijk, vergeleken met het enorme pak in E. valt dit reuze mee. Maar het ziet er hier ook met een dun poederdekje al heel oud Hollandsch winters uit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ondergesneeuwd? Ik zou nauwelijks meer dan een lijntje coke.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Het Glitter Neon Kerstbal was echt supertof.
Mijn exquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Peter het volgende:
Ja beterschap
belangrijker: welke barman heb je mee gekregen naar huis?
Ja wat was Tim, heerlijk onstuimig vanacht, echt in een dolle jolige buiquote:
ben blij dat je er van hebt kunnen genieten, ik vond dat je wel weer eens aan de beurt wasquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Je hebt me heerlijk verwend Gert Jan, dank daarvoor
ik werd een minuut geleden gebeld op mijn vaste nummer thuis door het voice reponse systeem van kpn om je sms van 4.26 voor te lezen :>)quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lieve lichtjes ga de wonderschone glitter en glamour van Burlesque bewonderen
ja geil he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Trouwens, TMM, wat was je aanhankelijk gisterennacht.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef Vlarp het volgende:
Heeft Ang3l seks gehad met zijn ex vannacht?
Sorryquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja geil he?
het kwam alleen niet aan
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ben ik een ster in het koud en afstandelijk doen. Jammer dat je er niet bij was, Steve!
En de ex met Ang3l dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |