quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die was vanmorgen al vanuit zijn werk naar A'dam gegaan. Maar ik ben nu veilig en wel in de Jordaan. Nu wachten op de traditie dat de poes stiekem van de kalkoen vreet en dan begint te kotsen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef Steve het volgende:
Ja veel warmte voor iedereen. Ga maar dicht tegen elkaar liggen vannacht..
Dan zou ik die nemen als ik jou was en dan doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel geruchten gehoord van een fietspad was sneeuwvrij is en een rechte weg naar de stad is.
Goed idee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zou ik die nemen als ik jou was en dan doen.
Nou jaquote:En dan straks lekker dansen en alles.
Of je neemt de bus, tenminste, als jij aan een lijn woont waar die Richard Scarry-bussen rijden... Zul je wel oppassen en niet ladderzat op de fiets stappen met dit weer??quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed idee!
[..]
Nou ja, bewegen-op-muziek'en.
daar heb ik ook ooit van gehoord heette dat niet de Nello vrij rood of zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel geruchten gehoord van een fietspad was sneeuwvrij is en een rechte weg naar de stad is.
Meen je dat nou?!quote:
Als je maar voorzichtig fietst. Thuis kom je tóch wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik de bus neem kom ik niet meer thuis. Nou ja, of ik moet met een taxi enzo, als die midden in een (winter)nacht nog willen rijden op kerstavond door een winterwonderland.
Het verschilt een beetje per familie wat de traditionele kersteet-avond is. Hier is dat Kerstavond, op de 24e.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meen je dat nou?!
Dat kán toch niet?![]()
![]()
(Wat lief!![]()
)
Is het nu wel goed met hem? Dat belooft wat voor morgen!
Hier is het de 24ste bij een tante, de 25ste bij opa en oma, de 26ste thuis (en op alle drie de dagen zijn mijn opa en oma, tante en mijn gezin aanwezigquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het verschilt een beetje per familie wat de traditionele kersteet-avond is. Hier is dat Kerstavond, op de 24e.
Ah. Nou, ik wilde zeggen "gelukkig" maar dat is ook zo ietsquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik lig vannacht ook heel alleen hoor..
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Zo dat was kerstavond, zonder kleerscheuren thuis en met een glansrijke monopolyzege op de familie op zak
Slaapsequote:Ik moest maar eens naar bed
Rolmodel voor de kidsquote:Op zaterdag 25 december 2010 05:01 schreef welkominspace het volgende:
goed bijgeslapen
ik ging gistermiddag om 2 uur liggen
Homos die vrij rondlopenquote:Op zaterdag 25 december 2010 05:07 schreef welkominspace het volgende:
homo's die het goeie voorbeeld moeten geven
Nee nee neequote:Op zaterdag 25 december 2010 05:20 schreef welkominspace het volgende:
vind dat er te weinig los rondlopen
En oneerlijk voor de restquote:Op zaterdag 25 december 2010 05:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
om ze nou allemaal aan m'n bed vast te maken is ook was overdreven![]()
Je zoekt zelf dit topic op. Blijkbaar wil je ze niet zo heel ver uit je buurt hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ok ik zal eerlijk zijn.Geen hekel aan homos, maar ik hoef ze niet in mijn buurt.Dat is toch redelijk?Eigen keuze dit dat
quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zoekt zelf dit topic op. Blijkbaar wil je ze niet zo heel ver uit je buurt hebben.
wat zeur je nou man?quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ok ik zal eerlijk zijn.Geen hekel aan homos, maar ik hoef ze niet in mijn buurt.Dat is toch redelijk?Eigen keuze dit dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |