Mag je vanavond je beloning komen ophalen in de Effenaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
stoepje voor sneeuwruimen, vegen en strooien
stoepje achter sneeuwruimen, vegen en strooien
stoepjes van de buurvrouwen sneeuwruimenv vegen en strooien
straat tussen de buurvrouwen sneeuwruimen, vegen en strooien
het is dankbaar werk maar je bent er zo een paar uur zoet mee.
Niemand kan zich zo veel sneeuw herinneren
En dan komen de andere buren ook vragen, ja ik ben wel goed....
Jan Peter mag trots op me zijn
weinig stil en heiligsquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja het wordt gegarandeerd een wilde nacht
maar eerst met de stoptrein tot aan Den Bosch ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:01 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zit eindelijk in een Intercity naar Amsterdam. Eerste klas, maar misschien dat ik zodadelijk de gillende en krijsende kutkinderen wurg, die hier illegaal verblijven.
hoe weet je dat ze illegaal verblijven?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:01 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zit eindelijk in een Intercity naar Amsterdam. Eerste klas, maar misschien dat ik zodadelijk de gillende en krijsende kutkinderen wurg, die hier illegaal verblijven.
waarschijnlijk hebben ze geen eerste klas kaartje?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze illegaal verblijven?
hoe weet hij dat, heeft ie dat gechecktquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben ze geen eerste klas kaartje?!
ik gok erop dat G_E onderweg geen conducteur gaat tegenkomen, dus grijpt het getijsem de macht en zitten ze gewoon met de voeten op de bank van de 1e klasquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben ze geen eerste klas kaartje?!
Omdat die hoer van een moeder bij het instappen luidkeels verklaarde dat zij met haar kutkruipsels eerste klas ging zitten "omdat het zo druk is, en ze controleren toch niet".quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze illegaal verblijven?
en daar heeft ze dan ook 100 procent gelijk inquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Omdat die hoer van een moeder bij het instappen luidkeels verklaarde dat zij met haar kutkruipsels eerste klas ging zitten "omdat het zo druk is, en ze controleren toch niet".
Merry Christmas everybodyquote:
Die stond nog bij t glazen huis te gapen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar de trein vertrok wel te laat omdat er nog geen conducteur was.
Hoe romantisch.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
(...)maar lekker tegen Stroekie's warme lichaam aan kan kruipen
De sneeuw smelt spontaan van deze mededelingquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo, weer een avontuurlijke fietstocht achter de rug
Wat kerstinkopen gedaan en wat kaartjes rondgebracht.
nog niet 1 keer gevallen.
Ik vind mezelf toch wel stoer zo rondploegend op mijn lowrider.
Ben wel blij dat ik vanavond na het kerstbal gevuld met limonade niet meer helemaal terug naar Nuenen hoef te fietsen, maar lekker tegen Stroekie's warme lichaam aan kan kruipen
Hier oom, mijn overgeefsel is warmquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De sneeuw smelt spontaan van deze mededeling
Heerlijk al je zo boos doet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Omdat die hoer van een moeder bij het instappen luidkeels verklaarde dat zij met haar kutkruipsels eerste klas ging zitten "omdat het zo druk is, en ze controleren toch niet".
Er staan weer asperges op 't menu.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De sneeuw smelt spontaan van deze mededeling
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er staan weer asperges op 't menu.
Jij ook, de sfeer hangt er gezellig bijquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, maar, jongens, een fijne Kerst allemaal he met alles dat erbij hoort!![]()
![]()
Ik ben uitgestapt op Utrecht CS. De kinderen uit de Hel zijn achtergebleven. Maar ik was niet de enige die zich stoorde aan deze minimisbaksels.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heerlijk al je zo boos doet.
"Hoer van een moeder"!!
Trek anders aan de noodrem? Maar verder heb je groot gelijk hoor.
Ja ach, als iedereen eenmaal op dé bestemming is, of een dierbare of de dierbaren om zich heen heeft... Voorlopig ben ik hier aan het opruimen en ziet het eruit alsof ik rijp ben voor het Leger des Heils.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij ook, de sfeer hangt er gezellig bij
En jequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben uitgestapt op Utrecht CS. De kinderen uit de Hel zijn achtergebleven. Maar ik was niet de enige die zich stoorde aan deze minimisbaksels.
Vier jij ook kerst met je man?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef Steve het volgende:
Ja veel warmte voor iedereen. Ga maar dicht tegen elkaar liggen vannacht..
Neen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef Waxxer het volgende:
Zullen we volgend jaar gewoon kerst vieren met zijn allen?Ergens?
Vanaf morgen. Eerst mijn familie, dan de zijne.quote:
Oh ik dacht zo van eerst met zijn allen asperges eten bij Stroekie en dan naar de Effenaar.... Maar helaas dusssss....quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Vanaf morgen. Eerst mijn familie, dan de zijne.
We zijn geupgrade naar de executive wingquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo, weer een avontuurlijke fietstocht achter de rug
Wat kerstinkopen gedaan en wat kaartjes rondgebracht.
nog niet 1 keer gevallen.
Ik vind mezelf toch wel stoer zo rondploegend op mijn lowrider.
Ben wel blij dat ik vanavond na het kerstbal gevuld met limonade niet meer helemaal terug naar Nuenen hoef te fietsen, maar lekker tegen Stroekie's warme lichaam aan kan kruipen
Je zou maar stranden in Numansdorp!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik dacht zo van eerst met zijn allen asperges eten bij Stroekie en dan naar de Effenaar.... Maar helaas dusssss....
En wat ;leuk dat jullie het met elkaar doen! Ja, kerst vieren bedoel ik dan he... Geen gedoe met treinen?Je zal maar stranden in... noem eens iets... Dat je niet verder komt dan Gouda ofzo...
Een kerstborrel op twitter?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:47 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een of andere kerstborrel op twitter (en ik zorg ervoor dat ik iemand reply voor elke opmerking, ik wil niemands timeline vervuilen)
Jaquote:
Die was vanmorgen al vanuit zijn werk naar A'dam gegaan. Maar ik ben nu veilig en wel in de Jordaan. Nu wachten op de traditie dat de poes stiekem van de kalkoen vreet en dan begint te kotsen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En jedan? Je hebt hem toch wel meegenomen?
Of is hij vast vooruit gaan reizen, als dat wat ik zeg, taalkundig ook klopt, maar je snapt me wel.... eh... enfin...
Wáár is je
?
Maar niet gaan flippen en schuimen he, in zo'n coupé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |