nee, dat zeg ik ook nergens. als het om het even is wie ik vraag en wat ik krijg, dan maakt het me wel uit. dan heb ik een voorkeur voor de 'normale', omdat ik me daar meer me identificeer dan zo'n 'gothic depressieve meeloper'quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: stel je bent in een winkel en wilt iets vragen aan een medewerker. Er is nog 1 medewerker direct 'beschikbaar' met een lading piercings en op een niet-gepiercete medewerker moet je 10 minuten wachten. Ga je daar dan op staan te wachten?
Ik weet dat je dat nergens zegt, daarom ook de VRAAG...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef Peter het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik ook nergens. als het om het even is wie ik vraag en wat ik krijg, dan maakt het me wel uit. dan heb ik een voorkeur voor de 'normale', omdat ik me daar meer me identificeer dan zo'n 'gothic depressieve meeloper'
Whatdidido?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
Kug of Mike.
Of Erik als ie in een bepaalde bui is
Oh ja, kut. Slapen. Dat moet ook nog.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm misschien maar eens slapen, anders ben ik straks Doornroosje op het kerstbal. Slapend dus.
Ik let er nooit op wie er achter de kassa zit. Boeit me ook niet. Donker licht piercing meisje jongen knap homo. Boeiend. Daar kom ik toch niet voor?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Als er tien kassa's zijn, maar achter één kassa zit wel een hele leuke jongen, dan zal ik eerder geneigd zijn om daar mijn boodschappen op de band te zetten. Zelfs als-ie een piercing heeft. En ik haat piercings.
Echt he. En maar omroepen dat ns.nl betrouwbare en actuele informatie heeftquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Toch mooi dat de NS nergens van storingen spreekt maar dat driekwart van de treinen gewoon niet rijdt of anders met flinke vertraging
Succes!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik moet naar Amsterdam. En met de trein, want de A2 is helemaal afgesloten bij Eindhoven vanwege de sneeuw.
vanochtend met de auto dus van Oss naar Eindhoven gekomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik twijfel nog om toch nog even bij SR te gaan kijken maar volgens mij gaat dat zowel over de weg en het spoor heel moeizaam worden
A2 afgesloten? Say Whut?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik moet naar Amsterdam. En met de trein, want de A2 is helemaal afgesloten bij Eindhoven vanwege de sneeuw.
A2 is dicht maar N2 (binnenring met de afslagen naar de dorpen) is wel openquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A2 afgesloten? Say Whut?
Er ligt sneeuw. True. Maar toch niet dusdanig veel meer dan een week geleden?
Of is het zout nu echt op en erg glad?
Heb morgen ook de A2 nodig......
De N2 gat nie nar maresquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
A2 is dicht maar N2 (binnenring met de afslagen naar de dorpen) is wel open
Wel voorzichtig he? Het is geen speelgoed, zo'n Corsa... Heb je al cd's enz uitgezocht voor onderweg?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De N2 gat nie nar mares
De A2 wel. Maaaaar hij schijnt vanaf leenderheide weer open te zijn en daar moet ik er pas op
is het niet beter dat hij een kan koffie meeneemt, en broodjes voor het geval dat hij onderweg zou stranden ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel voorzichtig he? Het is geen speelgoed, zo'n Corsa... Heb je al cd's enz uitgezocht voor onderweg?
Er liggen 2 mappen in de ootoooooo, daar kom ik er wel mee doorheenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel voorzichtig he? Het is geen speelgoed, zo'n Corsa... Heb je al cd's enz uitgezocht voor onderweg?
Ja? Ow. Ik ben hier niet echt onder de indruk moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:16 schreef Steve het volgende:
Hier ligt toch meer sneeuw dan vorige week hoor..
Ik las op internet dat er op de A2 30 centimeter sneeuw lag. Dat is nogal.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja? Ow. Ik ben hier niet echt onder de indruk moet ik zeggen.
Vorige week zakte ik niet zover weg gewoon op een stoep...quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja? Ow. Ik ben hier niet echt onder de indruk moet ik zeggen.
Ik ben nog niet buiten geweest. Ja, gister om 3:00quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Vorige week zakte ik niet zover weg gewoon op een stoep...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |