met paar mensen 10tje uitlenen aan arme persoon die zo zelfstandig ondernemer kan worden en dan je teruggaat betalen. Wat je terugkrijgt investeer je weer in andere persoon.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al gefixt maar ik dacht, misschien kan jij het me in twee zinnen uitleggen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef Paul het volgende:
Dat was wel het hoogtepuntje van alle dagen net
uhuh, ware het niet dat ik moet werken.. morgenavond zullen winkels wel dicht zijn gok ik zoquote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Morgen naar de winkels gaan?
Heb je niet nog een irischeque of whatever liggen?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef dasorakel het volgende:
hehe vertel je net aan iemand dat je vader zondag jarig is... oepsie cadeau vergeten.. iemand nog creatief idee om t op te lossen?
Zelf een tegoedbon in elkaar photoshoppen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef dasorakel het volgende:
hehe vertel je net aan iemand dat je vader zondag jarig is... oepsie cadeau vergeten.. iemand nog creatief idee om t op te lossen?
Ah. Dat is tof.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met paar mensen 10tje uitlenen aan arme persoon die zo zelfstandig ondernemer kan worden en dan je teruggaat betalen. Wat je terugkrijgt investeer je weer in andere persoon.
Jawel hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan heb je gisteren niet gekeken
Het is ook pokkeweer daarquote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
Er is nu wel een kleine leegloop op het plein gaande
Understatement..quote:
Dan ben je er wel heel laat bijquote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef ValHallen het volgende:
Robyn, mijn muzikale ontdekking van 2010
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Slechtste nummer van haar ooit.
Wie is dit dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zou Roel stinken?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
Er is nu wel een kleine leegloop op het plein gaande
gelukkig ken ik haar nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |