hmz gewoon denk weer eens, want had niets anders te doen..
filosofeer mee zou ik zeggen
Maar als je het kwijtraakt om redenen waar je zelf totaal geen grip op hebt...
Dan stort je wereld in
Alles heeft zijn tijd en dus zul je het in de loop der tijd wel herkennen. Maak je vooral niet te druk met het denken over hoe en wanneer. Dat is voor mij een belangrijke sleutel voor het voor het vinden van rust. Het komt wel... Hoe? Wanneer? Ik zou het niet weten. Maar achteraf zul je zeggen:" Waar maakte ik me druk om?" Suc6
en als je zoekt zal je niet vinden...zeggen ze vaak over de liefde...
dusse das lastig :>
-Niet meer zonder elkaar kunnen?
-Altijd op elkaar kunnen vertrouwen?
Ik denk dat deze 2 wel heel belangrijk zijn, maar dat er nog wel meer bij meespeelt.
want wie van zichzelf houdt, die geeft pas echt iets kostbaars als hij/zij ik hou van jou tegen een ander zegt.
uit ik hou van mij van meneer harrie jekkers
Wees maar gerust, je komt op de gekste momenten vanzelf iemand tegen, meestal als je het niet verwacht.
Ik heb gewoon nu na bijna een jaar nog steeds het gevoel van: sjit... ik hou écht écht heel veel van hem, en verliefd ben ik nog steeds!!!
Het gevoel bij deze relatie is nu gewooon zoooo anders dan bij anderen, op de anderen was ik wel verliefd... maar niet zo hevig, en op een andere manier..
Kweetnie hoor allemaal, maar voor mijn gevoel is mijn lieffie ech wel de ware!! (nu hopen dat hij er ook zo over denkt
)
Alleen om het te 'vinden', moet je er niet naar op zoek zijn...
denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door Yvonnetje op 04-06-2002 19:34]
Ik denk dat je ware liefde pas achteraf kan classificeren. Op het moment kan het wel zo aanvoelen.. godsamme.. je kan er zelfs op zweren dat het absoluut het geval.. maar toch kan het dus kennelijk uiteindelijk helemaal anders uitpakken.
Zo.. ben beetje negatief op dit moment, maar me wereldje ligt ff op zn gat. Maar liefde is mooi en heel erg veel waard om moeite voor te doen en om naar uit te kijken!
quote:Helemaal mee eens...
Dr Beavis sprak:
ware liefde voor mij is ook:
juist die kleine dingetjes: oogcontact, een knijpje in elkaars hand..elkaar aanvullen in zinnen..lachen om domme grapjes van elkaar...hetzelfde zeggen, plagen, enz enz
quote:Mooi...
Dr Beavis sprak:
ware liefde begint altijd bij jezelf:
want wie van zichzelf houdt, die geeft pas echt iets kostbaars als hij/zij ik hou van jou tegen een ander zegt.
![]()
PS. Ben wel eerder verliefd geweest, maar dit gevoel komt echt uit mijn tenen.
Sindsdien geen relatie meer gehad waarvan ik dacht Dat Is De Ware!
(eigenlijk ook geen relaties meer gehad sinds toen is al een paar jaar geleden, maargoed ik ben pas 21..)
quote:Het centrale "niet werkend icon" topic
Op dinsdag 04 juni 2002 13:21 schreef DrBeavis het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |