Ohwquote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC geeft wel even uitleg. Hier in het topic.
Mij ook niet. Niemand lukte het. En toen gaven we hem aan de grootste nerd en whiskid van de klas, die pakte hemquote:Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
lutte, het lukt me niet 'm op te lossen
waar heb je het nu weer overquote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mij ook niet. Niemand lukte het. En toen gaven we hem aan de grootste nerd en whiskid van de klas, die pakte hem
op, keek ernaar, tjoeptjoep, los.
Hee kneus, dat eerste stukje hoefde niet op FOK!.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lutte vindt Benny leuk dus ging ik hem uithoren wat hij van dr vond enzo,
hij wist waar het over ging maar ik bleef vol houden dat ik wilde weten wat jongens denken enzo.
Helaas faalde ik hierin en toen hadden Lutte en Benny wat
Ik heb het idee dat het niet op te lossen isquote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mij ook niet. Niemand lukte het. En toen gaven we hem aan de grootste nerd en whiskid van de klas, die pakte hem
wat?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee kneus, dat eerste stukje hoefde niet op FOK!.
Zo'n doolhof in een ring en je moet die 2 proberen te scheiden door dat doolhof door te komenquote:
net zo hard trekken tot het los is?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo'n doolhof in een ring en je moet die 2 proberen te scheiden door dat doolhof door te komen
Heb ik al geprobeerd, zelfs gegooid...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
net zo hard trekken tot het los is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |