wat een onzin, jij weet ook wel dat er in leeuwarden genoeg buitenlandse winkels te vinden zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Fryslan he, hier wonen geen allochtonen, alleen Friezen. Ik woon niet in de Randstad, hier moeten we het stellen met aardappelen en boer'nkool elke dag. Met vette jus.![]()
Geen Russische of Armeense of wat dan ook voor winkels. Alle allochtonen mijden Fryslan, ze zijn bang voor ons denk ik.
ah nicequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:28 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb deze hier nog thuis staan , eigenlijk gekocht vanwege de fles![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik, in tegenstelling tot jou, niet gebonden ben aan religieuze regels die mij vertellen wat ik wel en niet mag drinken en/of eten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:03 schreef amenth het volgende:
Waarom zou je uberhaupt drinken? Je gedraagd je niet op een natuurlijke manier door alcohol. Al die onzekerheid zit tussen de oren.
Handig dat jij niet gebonden bent aan religieuze regels die je vertellen je lichaam niet te vergiftigen. Dat moet top zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:11 schreef sciter het volgende:
[..]
Omdat ik, in tegenstelling tot jou, niet gebonden ben aan religieuze regels die mij vertellen wat ik wel en niet mag drinken en/of eten.
Iedereen weet toch dat kalashnikov nooit echt bestaan heeftquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:03 schreef sciter het volgende:
Voor mijn rode- frieze- vrienden op het forum:
[ afbeelding ]
Leuke naam maar geen geweldige wodka.quote:
Asalam alei'kum!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:03 schreef amenth het volgende:
Waarom zou je uberhaupt drinken? Je gedraagd je niet op een natuurlijke manier door alcohol. Al die onzekerheid zit tussen de oren.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Asalam alei'kum!
Je hebt helemaal gelijk en normaliter drink ik ook bijna geen alcohol, maar het is kerst, het is eenzaam, alles is kut momenteel in dit land, dus nu probeer ik alcoholist te worden.
Maar vreest niet, gezien het feit dat alcohol in dit land niet te zuipen is (men kent hier geen Staropramen of Baltika bijvoorbeeld, alleen ranzig bier) en veel te duur en ik hier geen leuke vrienden heb om mee te drinken (in de Oekraïne en Moldavië wel), zal ik nooit een eckte alcoholist worden.
Hopelijk wil Allah mij vergeven, maar als Allah niet wil dat ik drink, laat Hij dan Nederland en Fryslan weer een beetje gezelliger en leuker maken. Allah is groot, dus volgens mij kan Allah best deze planeet een beetje leuker maken. Dan stop ik met de alcohol, is erewoord, zowaar ik een Fries ben.
voor spiritus hoef je niet Russisch te zijn hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 23:44 schreef vogelkooi het volgende:
En als je echt dood wil als een echte Russische zwerver zuip je spiritus of methanol.
Bazenreclame.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:02 schreef ForumGek het volgende:
Stolichnaya, alleen al om de reclame!
Dit heeft me overtuigd vandaag een fles te kopen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:02 schreef ForumGek het volgende:
Stolichnaya, alleen al om de reclame!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |