quote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Koen66 het volgende:
Ja hoor, zit ik mobel, zeg ik ff wat en heb ik de lapo
Ooh lekker! Bevroren nu?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef tdrone het volgende:
Zo... Daar ben ik weer
Heb fucking 3 kwartier moeten wachten op de bus met die klotesneeuw
Aah, kusje op je bevroren zieltje!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ondertussen gelukkig weer warm maar eerst wel ijsklompjes aan mijn voeten
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, kusje op je bevroren zieltje!
Blij met je iPod?
Eeuh... Ik heb NU.nl, Teletekst, 3fm, IMDb en Buienradar, die kunnen heel handig zijn. En Twitter/FaceBook/Hyves.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
beetje aan het klooien ermee he
wat zijn leuke/handige apps?
Luttequote:Op donderdag 23 december 2010 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Merel! Je TTT was niet doorgegaan?
Oeeh, kort op elkaar. Maar heb je wel nog wat lessen tot je TTT. Want als je die haalt hoef je die vaardigheden of iets niet te doen toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lutte![]()
Nee.. Heb m nu de 31e en mijn rijexamen de 17e
Heeft het gesneeuwd dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef tdrone het volgende:
Zo... Daar ben ik weer
Heb fucking 3 kwartier moeten wachten op de bus met die klotesneeuw
Ik wacht totquote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan moet je gaan slapen.. heb van horen zeggen dat dat goed helpt.
Altijd.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was het nog gezellig geweest met?
Tja, anders had ik de 31e mijn rijexamen gehad..quote:Op donderdag 23 december 2010 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, kort op elkaar. Maar heb je wel nog wat lessen tot je TTT. Want als je die haalt hoef je die vaardigheden of iets niet te doen toch?
Wij hadden helemaal geen sneeuw, alleen vannacht een heeeel klein beetje.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eindhoven en Veghel. En dus ook in Limburg als tdrone sneeuw had.
En dan hopen dat je het haaltquote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, anders had ik de 31e mijn rijexamen gehad..
Jaa, ik heb nog een uur of 6 les en daarna nog 5 uur tot aan mijn examen.
Dus moet allemaal makkelijk lukken denk/hoop ik
Hosselskillsquote:Op donderdag 23 december 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil wel je sneeuwengeltje zijn?
Jij altijd!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa, ik hoop het ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan hopen dat je het haaltAnders ben je nog wel even bezig. 1e x TTT?
Sneeuwengels makenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oef, sterkte ermij.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, ik hoop het ook.
En ja, eerste keer dat ik het ga proberen
Mijn vriend probeert me al sinds de eerste sneeuwvlok over te halen sneeuwengelen te gaan makenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sneeuwengels makenDat heb ik helemaal nog niet gedaan dit jaar.
Niet dat jullie werkelijk wat haddenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je weet dat Benny en ik iets hebben hè?
Haha, vertel?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet dat jullie werkelijk wat haddenVerklaart een hoop
Ja is goedquote:Op donderdag 23 december 2010 19:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn vriend probeert me al sinds de eerste sneeuwvlok over te halen sneeuwengelen te gaan maken![]()
Wil je anders voor me invallen? Heb geen zin in een natte broek
quote:
Grapje.quote:
Gewoon omdat er wel vaker opmerkingen over en weer gemaakt werkenquote:
Of in zijn geval, met koffiequote:Op donderdag 23 december 2010 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja is goedDaarna opwarmen bij de haard met warme chocolademelk
Motortuig in tha topicquote:
Haha, nou, dat dus. Dacht dat je het wel wist/doorhad.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gewoon omdat er wel vaker opmerkingen over en weer gemaakt werken
Warme chocolademelk is beter.quote:
IK WIST HET NIETquote:Op donderdag 23 december 2010 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nou, dat dus. Dacht dat je het wel wist/doorhad.Op de TC worden er vaak zat opmerkingen over gemaakt in ieder geval.
Nee, ik ben sowieso altijd heel traag met dat soort dingenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nou, dat dus. Dacht dat je het wel wist/doorhad.Op de TC worden er vaak zat opmerkingen over gemaakt in ieder geval.
Vind ik nou ook..quote:Op donderdag 23 december 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Warme chocolademelk is beter.
Jij heel geschokt. De rest praat rustig verderquote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, ik ben sowieso altijd heel traag met dat soort dingen![]()
Had het van een vriendin van me ook pas door dat ze op het punt stond wat met een vriend van me te hebben op het moment dat het me verteld werd
Jouw wie?quote:
Witte kerst !quote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
het sneeuwt hier als sinds 12 uur non stop
Ja Lutte, ook ik mag dat!quote:
Haha jaquote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij heel geschokt. De rest praat rustig verder![]()
NBT als ze haar nieuwe jurkje heeft....
[ afbeelding ]
NBT nieuw jurkje? Ik heb ook een nieuw jurkje. En een nieuwe bh. En nieuwe schoenen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij heel geschokt. De rest praat rustig verder![]()
NBT als ze haar nieuwe jurkje heeft....
[ afbeelding ]
Jeeej voor kerstinkopenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NBT nieuw jurkje? Ik heb ook een nieuw jurkje. En een nieuwe bh. En nieuwe schoenen.
Nou moet je jaloers doen enzoquote:
Nee, niemand verteld mij ooit wat. Ik wist een week voordat het uitging ook pas dat CC en PD wat hadden.quote:
Kerstoutfitquote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jeeej voor kerstinkopen![]()
[..]
Nou moet je jaloers doen enzo
Voor kerst allemaal?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NBT nieuw jurkje? Ik heb ook een nieuw jurkje. En een nieuwe bh. En nieuwe schoenen.
PD = ploertendoder?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, niemand verteld mij ooit wat. Ik wist een week voordat het uitging ook pas dat CC en PD wat hadden.
Ik een week nadat het uit was pas dat het uit wasquote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, niemand verteld mij ooit wat. Ik wist een week voordat het uitging ook pas dat CC en PD wat hadden.
Kisten hé?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KerstoutfitMaar die schoenen horen er niet bij.
Meid, dat kan echt niet!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voor kerst allemaal?
Ik was te lui om nieuw jurkje te gaan kopen, dus doe het met die van vorig jaar
Mwoah, niet nodig.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jeeej voor kerstinkopen![]()
[..]
Nou moet je jaloers doen enzo
shiny !quote:Op donderdag 23 december 2010 19:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet?![]()
Oh, dit was m namelijk
[ link | afbeelding ]
Dat was ikquote:Op donderdag 23 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
PD is Ploertendoder ja, wie dat vroeg.
Oh oke, dat kan nog wel jaartje. Hij is wel heel kerstig met die glittersquote:Op donderdag 23 december 2010 19:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet?![]()
Oh, dit was m namelijk
[ link | afbeelding ]
vreemd gedraaide houding wel![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En terecht. Het is niet de eerste keer dat ik iemands vriendje afpak.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou wel jaloers zijn hoor !
Jurkje wel, schoenen vanwege het weer en gewoon omdat ik stufi binnen heb.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voor kerst allemaal?
Ik was te lui om nieuw jurkje te gaan kopen, dus doe het met die van vorig jaar
Ja toen was hij heel erg oud en nieuwerigquote:Op donderdag 23 december 2010 19:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh oke, dat kan nog wel jaartje. Hij is wel heel kerstig met die glitters![]()
En je doet me aan Lena van het songfestival denken op die foto. Geen idee waaromWeet je dat ook weer.
Jaaaa! En owee als ie hartjes naar iemand anders stuurt!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou wel jaloers zijn hoor !
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En terecht. Het is niet de eerste keer dat ik iemands vriendje afpak.
hartje voor bennyquote:Op donderdag 23 december 2010 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa! En owee als ie hartjes naar iemand anders stuurt!
Kisten jaquote:Op donderdag 23 december 2010 19:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik een week nadat het uit was pas dat het uit wasNiet dat het me zoveel interesseert.
[..]
Kisten hé?
Ik zie je dat ook echt zeggen hequote:
Winnares van het songfestival vorig jaarquote:Op donderdag 23 december 2010 19:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja toen was hij heel erg oud en nieuwerig![]()
Wie is dat?
Leuk altijd als je extra dingen kan kopen vanwege extra geldquote:Op donderdag 23 december 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jurkje wel, schoenen vanwege het weer en gewoon omdat ik stufi binnen heb.
Tof!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet?![]()
Oh, dit was m namelijk
[ link | afbeelding ]
vreemd gedraaide houding wel![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kisten ja
[..]
Ik zie je dat ook echt zeggen hemet je krullenbos en zo'n handje
Neequote:Op donderdag 23 december 2010 19:25 schreef Lutte het volgende:
Kennen jullie dat peperkoekhuisje van de IKEA van de reclame?
Ik heb er eigenlijk geen geld voorquote:Op donderdag 23 december 2010 19:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Leuk altijd als je extra dingen kan kopen vanwege extra geld
Ik heb nog leuke feestelijke hakken, probleem is alleen wel dat de tenen open zijn, dus kan er geen panty oid onder doen
Oh, okequote:Op donderdag 23 december 2010 19:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Winnares van het songfestival vorig jaarEn nu weet ik hoe het komt. Omdat je met je knieën tegen elkaar staat op die foto.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
Ik ging dr googlen, deze foto![]()
http://www.showbiznewz.nl/artikelen/album/33375.jpg
ZIEN ZIENquote:Op donderdag 23 december 2010 19:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heel erg fout mental image. Alhoewel m'n krulletjes wel weer redelijk terug zijn
Op het podium zag ze er anders uit, ik zweerquote:Op donderdag 23 december 2010 19:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
Ohja dan is het minder.. Shopverslaving ?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen geld voorDat is het erge eraan.
Je kan daar heel goed een panty onder doen! Zolang je maar geen raar kleurtje doet of met rare naden op je tenen.
He, er zijn minderjarigen hier!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jajaquote:Op donderdag 23 december 2010 19:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op het podium zag ze er anders uit, ik zweer
En Pingchat?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eeuh... Ik heb NU.nl, Teletekst, 3fm, IMDb en Buienradar, die kunnen heel handig zijn. En Twitter/FaceBook/Hyves.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He, er zijn minderjarigen hier!Waarom denk je dat ik de foto zelf hier niet plaatste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Andere keer, moet zo gaanquote:Op donderdag 23 december 2010 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ZIEN ZIEN
Waarom was je eigenlijk kaal?
Ja. Vooral schoenen. Maar ik wil al heel lang weer kisten, en er is altijd ruimte in mijn kast voor een little black dress.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja dan is het minder.. Shopverslaving ?
Ja maar de meeste hebben naden op de tenen.. Moet sowieso een nieuwe zwarte kopen, want mn vorige is spoorloos verdwenen..
Weg huisje nu?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
We waren bij de IKEA () en nou euh.. Ik post nog wel pics!
Dan laat ik je ook niet mijn nieuwe bh zienquote:Op donderdag 23 december 2010 19:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Andere keer, moet zo gaan![]()
Keertje wat anders hé, en makkelijk in de zomer. Plus dat ik het zelf nog niet zo verkeerd vond staan.
Iedereen klikt hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 19:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de foto zelf hier niet plaatste?
haha balenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan laat ik je ook niet mijn nieuwe bh zien
Het staat ook niet verkeerd nee, maar ik vind mannen met haar leuker.
Ik heb stiekem ook al vrij veel schoenenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Vooral schoenen. Maar ik wil al heel lang weer kisten, en er is altijd ruimte in mijn kast voor een little black dress.
Ja klopt. Gewoon niet over nadenken.En panty's verdwijnen altijd op wonderbaarlijke wijze. Kousen ook.
OMDAT SAAI FAMILIFEESTJEquote:Op donderdag 23 december 2010 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
MOTORTJE WAAROM MOET JE ZO GAAN DAN BEN IK DE OUDSTE HIER
Klinkt top zeg !quote:Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
OMDAT SAAI FAMILIFEESTJEIK HOOP DAT JE MET DIE VERANTWOORDELIJKHEID OM KUNT GAAN.
GROTJES ENZOIK BEN WEG!
Veel pret!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
OMDAT SAAI FAMILIFEESTJEIK HOOP DAT JE MET DIE VERANTWOORDELIJKHEID OM KUNT GAAN.
GROTJES ENZOIK BEN WEG!
Ja klopt maar ik houd totaal niet van kaal. Ik vind dat vanquote:Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha balen![]()
Ja maar een keer wat anders is ook wel leuk. Dat moet jij toch ook vinden?
quote:
Dankquote:
Hoeveel paar heb je?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb stiekem ook al vrij veel schoenen![]()
Komen mensen mn kamer voor het eerst binnen en denken ze 'wow' maar dan weten ze niet dat de schoenendozen waar de schoenen op staan ook gevuld zijn en dat er ook nog een aantal in mn kast staan ;@
LBD's zijn ook gewoon tijdloos
Ja maar ik ben heel perfectionistisch, dus heb het dan liever koud vaak![]()
Irritant altijd he..
IK ZAL HET PROBEREN, VOOR JOU. JE ZAL TROTS OP ME ZIJNquote:Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
GROTJES ENZOIK BEN WEG!
Even tellen..quote:Op donderdag 23 december 2010 19:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeveel paar heb je?
Mensen vinden ook dat ik veel schoenen heb, het valt wel mee. Het zijn maar 14 paar.
Idd, en mijn ex heeft mijn vorige kapot gemaaktMaar heb nu weer een mooie
Ik ken het hoor, zaterdag kinkfeestje gehad, kwam ik aan met kousen, kort rokje, corset een naaldhakken. En vergeten dat we eerst door de sneeuw moesten lopen.
je hebt je caps lock aanstaanquote:Op donderdag 23 december 2010 19:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IK ZAL HET PROBEREN, VOOR JOU. JE ZAL TROTS OP ME ZIJN
SUCCESSS
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Even tellen..
4 paar laarzen
3 paar enkellaarsjes
5 paar gympen
3 paar hakken
1 paar ballerina's
1 paar sportschoenen
2 paar sandalen
Ik zei toch ook dat ik veel schoenen had?quote:
wuuut?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Even tellen..
4 paar laarzen
3 paar enkellaarsjes
5 paar gympen
3 paar hakken
1 paar ballerina's
1 paar sportschoenen
2 paar sandalen
jazeker, werd een half uur eerder naar huis gestuurd omdat het zo rustig was, ze werden gek van me omdat ik steeds met een collega aan het praten was omdat er niks te doen wasquote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij nog een leuke dag gehad enzo?
maar jij bent een manquote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 paar schoenen. (gewoon en net)
Jeeuj Merel!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Even tellen..
4 paar laarzen
3 paar enkellaarsjes
5 paar gympen
3 paar hakken
1 paar ballerina's
1 paar sportschoenen
2 paar sandalen
Dus bij elkaar is dat 19 paar.
Maar ik doe ook vrij lang met mijn schoenen en van 2 paar gympen is de zool door![]()
Gemeen van m zeg..
Hahaha dat zal glibberen zijn geweest
Haha wel makkelijk danquote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jazeker, werd een half uur eerder naar huis gestuurd omdat het zo rustig was, ze werden gek van me omdat ik steeds met een collega aan het praten was omdat er niks te doen was
2 paar laarzenquote:
Ja maar ik bouw het al jaren op he en gooi heel weinig wegquote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 paar schoenen. (gewoon en net)
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
1 paar stomme uggs door mn moeder
2 paar per jaar hierzoquote:Op donderdag 23 december 2010 19:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik bouw het al jaren op he en gooi heel weinig weg
Denk dat ik me moet gaan schamen als ik jullie zo hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeeuj Merel!
Ik heb drie paar enkellaarsjes, twee paar laarzen en gympjes, maar alles samen met ons mam omdat zelfde schoenmaat.
ik had vorige week al kerstvakantie omdat school en daarom ga ik extra werken,,,morgen half 6 opquote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha wel makkelijk danBegint je kerstvakantie ook een dagje eerder
Of moet je morgen nog werken ?
Stiekem hoor ik helemaal niet in dit topic trouwens, want ik heb wel wat te doen als ik moet werkenMaar het is wel saai
Woah ziek vroegquote:Op donderdag 23 december 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had vorige week al kerstvakantie omdat school en daarom ga ik extra werken,,,morgen half 6 op
Wat CC zegt, lopen.quote:
kassa bij de AH, dus ik moet jullie de hele ochtend missenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Woah ziek vroeg![]()
Watvoor werk heb je?
oehh picsquote:
ik heb seizoensgebonden schoenenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je trekt schoenen over elkaar aan?
Aawhquote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kassa bij de AH, dus ik moet jullie de hele ochtend missen
ik morgen en dan woensdag t/m vrijdag weerquote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aawh![]()
Ik werk volgende week maandag pas weer.
CCquote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik morgen en dan woensdag t/m vrijdag weer
ehm ga ik nog doenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
CCWas het nog gelukt om de link op m'n kaartje te ontcijferen?
Haha, mooi. Ik ben benieuwd of het lukt.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm ga ik nog doen
ik vond hem echt lief
omdat het kanquote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom vindt iedereen dat merel veel schoenen heeft?
Moest jij niet weg?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha, mooi. Ik ben benieuwd of het lukt.
Oke. Ik vind het wel meevallen.quote:
ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha, mooi. Ik ben benieuwd of het lukt.
Gelukkigquote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Ik vind het wel meevallen.
Oke, in geval van hakken kan ik het wel begrijpen. Dat je veel schoenen zou kunnen hebben ook, maar de waarom snap ik gewoon nog steeds nietquote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat CC zegt, lopen.
Naja sommige hakken zijn er niet helemaal geschikt voor, maar inprincipe dat wel
afwisseling benny!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke, in geval van hakken kan ik het wel begrijpen. Dat je veel schoenen zou kunnen hebben ook, maar de waarom snap ik gewoon nog steeds niet
wij zijn jouw Dagboek???quote:Op donderdag 23 december 2010 20:01 schreef Lutte het volgende:
Lief dagboek,
ik ging douchen en toen stond ik net onder de douche en wilde me in gaan zepen, bleek de zeep op te zijn. Mijn broer had voor mij gedoucht en had gewoon de zeep opgemaakt zonder dit a) te melden of b) nieuwe te pakken. Toen moest ik me dus weer afdrogen om zeep te gaan halen.
Klacht: zeep die op is.
Subklacht: broers die daar geen melding van maken.
Antiklacht: lekkerruikende zeep.
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wij zijn jouw Dagboek???
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:01 schreef Lutte het volgende:
Lief dagboek,
ik ging douchen en toen stond ik net onder de douche en wilde me in gaan zepen, bleek de zeep op te zijn. Mijn broer had voor mij gedoucht en had gewoon de zeep opgemaakt zonder dit a) te melden of b) nieuwe te pakken. Toen moest ik me dus weer afdrogen om zeep te gaan halen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:01 schreef Lutte het volgende:
Lief dagboek,
Nee ik heb geen zinquote:Op donderdag 23 december 2010 20:02 schreef Michhas het volgende:
CC, kom naar tc, er zijn meer mensen
hier ookquote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef Lutte het volgende:
Ze zijn hier al de hele tijd vuurwerk af aan het steken.
Is leuk en bruine laarzen passen niet bij alles, daar kan je dan bijv weer zwarte laarzen voor kopenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke, in geval van hakken kan ik het wel begrijpen. Dat je veel schoenen zou kunnen hebben ook, maar de waarom snap ik gewoon nog steeds niet
dat probeer ik hem al 3x te zeggen, als afwisselingquote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is leuk en bruine laarzen passen niet bij alles, daar kan je dan bijv weer zwarte laarzen voor kopen
Oke... dat is duidelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is leuk en bruine laarzen passen niet bij alles, daar kan je dan bijv weer zwarte laarzen voor kopen
Maar jou snap ik niet, dat weet je tochquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat probeer ik hem al 3x te zeggen, als afwisseling
Das waar!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja ondertussen wel jaquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jou snap ik niet, dat weet je toch
ik kan alleen lopen op hakken van 8 cm en minder, hoger kan ik nietquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das waar!
De laarzen zijn bruin en zwart en de laarsjes beige, bruin en zwart.
En ik faal in op hakken lopen.
Daaromquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das waar!
De laarzen zijn bruin en zwart en de laarsjes beige, bruin en zwart.
En ik faal in op hakken lopen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Half negen-half tien: the mentalist.
Half tien-half elf: Castle.
haha okequote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Half negen-half tien: the mentalist.
Half tien-half elf: Castle.
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ondertussen wel ja
[..]
ik kan alleen lopen op hakken van 8 cm en minder, hoger kan ik niet
ja vreemd is datquote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij snapt mij dus blijkbaar wel
Nu wel...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee want jij snapt mij niet
ik heb ook zoiets alleen dan loopt het door tot mijn kuitquote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef 92Merel het volgende:
Favoriete enkellaarsjes
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow nou dan snappen we elkaar ja
Ook leukquote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb ook zoiets alleen dan loopt het door tot mijn kuit
echt mooi
Daar moetj e vrouw voor zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Holiday in Spain!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja het slaat nergens op
ik moet half 7 op de busquote:Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef Lutte het volgende:
Ik moet morgen om veertien over negen de bus al hebben.Kan ik nog niet uitslapen!
Kusje op je wakkere hoofd.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet half 7 op de bus
haha er kwam iets in voor over schoenen, er liep vandaag in de Ah een klant zonder schoenen en sokkenquote:
maarja als ik bij mn vader werk moet ik ook 4 uur opquote:
Ik ook. Maar het is vakantie!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maarja als ik bij mn vader werk moet ik ook 4 uur opBen wel gewend aan vroeg opstaan
leukquote:Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het is vakantie!
Maar ik ga wel leuk weer naar het Glazen Huis!
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
I gotta feeling... that tonight's gonna be a good night
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef tdrone het volgende:
oeh laat weten als je bij de brievenbus staat dan kijk ik op de webcam
Jij?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hopelijk staat er morgen niet zo'n enorme rij, maar welke ziel haalt het ook in zijn hoofd om om tien uur op een vrijdag naar het Glazen Huis te gaan?
het wordt opgenomen hoor ik net... ben zo alleen thuisquote:Op donderdag 23 december 2010 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij ging dat toch ook kijken?
dat biedt perspectievenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
het wordt opgenomen hoor ik net... ben zo alleen thuis
Want?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat biedt perspectieven
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mmh mannen zijn minder nieuwsgierig als vrouwen
Uhuquote:Op donderdag 23 december 2010 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mmh mannen zijn minder nieuwsgierig als vrouwen
mijn collega werd gek van me omdat hij iets "intiems" wilde vertellen, ik was zo klaar ik zo sms het dan maar, kreeg ik een smsje binnenquote:
We zijn open boekenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn collega werd gek van me omdat hij iets "intiems" wilde vertellen, ik was zo klaar ik zo sms het dan maar, kreeg ik een smsje binnen
Hoi IJsbeer
Geheimzinnig gedoe?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat geheimzinnige gedoe ook altijd
Lees die eerste paar PMs nog eens terugquote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
noem dan 3 redenen waarom geheimzinnig
Paar?!!!! het zijn er minstens 100quote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lees die eerste paar PMs nog eens terug
Maar zo bracht je het welquote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Paar?!!!! het zijn er minstens 100![]()
en je wist waar het over ging dus was het niet geheimzinnig
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lees die eerste paar PMs nog eens terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |