Ja, en dan, iedere keer een ander baasje wanneer die doodgaat? Lijkt mij ook niet fijn voor die beestjesquote:Op donderdag 23 december 2010 18:10 schreef Copycat het volgende:
Omdat huisdieren eigenlijk het eeuwige leven zouden moeten hebben.
Huh wut?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof is FA! Die fikst dat wel even Coos! Die ken dat, die hed verstand van pjoeters!
Wat is afgelast?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben ik een keer op tijd, wordt iedereen afgebeld omdat 't zulks slecht weer wordt.
Gezallig doen omdat pa en ma 33 jaar getrouwd zijnquote:
zit je nu alleen met je ouders feestje te vieren, ach kan toch best gezellig wezen, zal ik je ff opvrolijken, AJAX-az gaat door.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben ik een keer op tijd, wordt iedereen afgebeld omdat 't zulks slecht weer wordt.
Ja, maar hier hebben ze geen eredivisie live. En ik thuis dus welquote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit je nu alleen met je ouders feestje te vieren, ach kan toch best gezellig wezen, zal ik je ff opvrolijken, AJAX-az gaat door.
En je ouders bellen nu iedereen af vanwege hetweer?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gezallig doen omdat pa en ma 33 jaar getrouwd zijn.
Aw het feest voor paps en mams? Wat een lutsergasten!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij bent er al? Dan maak je toch een feestje met z'n drieën?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Afbellen is een groot woord, je weet hoe dat gaat, "kijk je wel uihuit".quote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je ouders bellen nu iedereen af vanwege hetweer?
Zal ik doenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent er al? Dan maak je toch een feestje met z'n drieën?
Ze hebben internet, kun je dat digitale signaal van jou niet tunnelen naar je ouders?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar hier hebben ze geen eredivisie live. En ik thuis dus wel.
Ze hebben dus gewoon geen zin in nog meer visite. Willen lekker op de bank met zoonlief.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Afbellen is een groot woord, je weet hoe dat gaat, "kijk je wel uihuit".
Wij mogen ook alleen de grote tocht voor Kerst naar Duitsland maken als het 'veilig' is.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Afbellen is een groot woord, je weet hoe dat gaat, "kijk je wel uihuit".
mja... effe teruggelezen...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
net terug.
god wat een ellende dan he, ja Jaap is wel geholpen omdat hij niet meer kon plassen had blaasgruis enzo. is nu wel verholpen, tijd op dieetvoeding gezeten maar heb geen geldboom op balkon, en hij krijgt nu al maanden van die blikjes gourmet ( 3 per dag) en plast en poep weer tot en met.
maar de jouwe heeft wel een leven achter de rug zoals ik lees, erg he dat er ook mensen zijn die een kat of hond zo naar de kloten trappen.![]()
triest hoor
ik ga wel live verslag doenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NOu, snel weer naar huis dan!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |